شنبه 30 اردیبهشت 1396 - 08:58:44

چگونه رژگونه بزنیم

نکات مهم هنگام رژگونه زدن

انتخاب رژگونه

رژگونه خوب

اهمیت رژگونه زدن صحیح

در میان تمام لوازم آرایشی رژگونه یکی از مهمترین لوازمی است که در کل چهره تغییراتی به وجود آورده و آن را زیباتر نشان می دهد. استفاده از رژگونه به تنهایی می تواند صورت را به شکل کاملا طبیعی زیبا نشان داده و با کمک این ابزار آرایشی دیگر نیازی به هیچ وسیله آرایشی دیگر نخواهد بود. اما از آن جایی که استفاده از رژگونه نیز مانند هر وسیله دیگر نیاز به اطلاعات کافی دارد، در این مقاله از سایت آرایشی رژلب  گفته شده چگونه رژگونه بزنیم؟!

 

11 نکته مهم برای رژگونه زدن

برای نتیجه گیری بهتر طبق فرم صورتتان آرایش کنید. استخوان گونه استخوانی مهم است که با کمک رژگونه می توانیم آن را برجسته کرده و مرکز توجه کنیم.

با دستمال کاغذی فرچه تان را آغشته به رژگونه کنید.بسیا ری از مردم  به هنگام رژگونه زدن لایه گودی روی گونه هایشان می کشند. متخصصین مد معتقدند که این کار چهره را افسرده نشان می دهد. به جای این کار یک دستمال روی گونه تان بگذارید و به آرامی پد آرایشی را روی آن فشار دهید.

رنگ رژگونه متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید. به جای استفاده کردن از هر رنگ رژگونه ای از رژگونه ای مناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید. زنان باید بیشتر از رنگ رژگونه صورتی روشن استفاده کنند. کسانی که رنگ پوستان گندمی یا سبزه است باید رژگونه با توناژهای روشن تر و رنگ های گرم استفاده کنند.
اگر صورتی پر از جوش دارید،  رژگونه زدن صورت شما را درخشان میکند. اما در مورد سطح های ناهموار پوست صدق نمی کند. استفاده از رژگونه می تواند جوش ها، برآمدگی ها و حفره های بزرگ پوست را بیشتر نشان دهد.

 یکی از مهم ترین نکات در استفاده از رژگونه این است که  می توان رژگونه را روی هر بخشی از صورت زد. پس روی پلک یک رنگ صورتی ملایم و روی گونه ها رنگی متناسب با آن بزنید.

 

برجسته کردن گونه با رژگونه

انواع رژگونه

اگر روز پر مشغله ای در پیش دارید و حدس می زنید که ممکن است رژگونه تان کمرنگ شود، زیر آن حتما کرم بزنید. با این کار وقتی که رژگونه می زنید پودر مانند چسب به صورت می چسبد.

انتخاب درست رژگونه از انتخاب سایه سخت تر است. رژگونه های پودری برای کسانی که در پوستشان منفذ دارند مناسب هستند و در هر قیمتی موجودند. در حالیکه کرم باعث نرم و مرطوب شدن پوست می شود و ماندگاری بالایی دارد. رژگونه های ژل مانند برای فصل تابستان مناسب هستند. در حالیکه  بدون چرب کردن صورت باعث درخشندگی پوست می شوند.

 برای لاغر نشان دادن صورت های گرد باید محو کردن رژگونه را فراموش نکرده و بدانید که تنها با این کار صورت لاغر و زیبا به نظر می رسد.

 در صورتی که به دنبال طولانی تر کردن آرایش و رژگونه ها هستید می توانید در زیر آن از کرم و یا پرایمراستفاده کرده و رژگونه های پودری را فرموش نکنید.

 برای کمرنگ کردن درجه براقیت رژگونه می توانید از کرم پودر استفاده کنید. برای این کار نیز باید از چند لایه آرایش استفاده کنید.

 اگر در جایی هستید و دسترسی به لوازم آرایشی  ندارید، می توانید روی گونه هایتان کمی رژ بمالید و آن را آماده کند. در صورت داشتن رژ لب رنگدانه ای کار شما آسان تر پیش میرود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: