پنجشنبه 04 خرداد 1396 - 14:19:48

رنگ اکستنشن مو

روشن یا تیره کردن موها با استفاده از اکستنشن مو

رنگ مو و اکستنشن 

رنگ مو اکستنشن



رنگ کردن موهای اکستنشن

 

اکستشن مو، طرفداران زیادی دارند و می توان از آن ها برای پر کردن موها یا حجم دادن به موها استفاده کرد. اما گاهی اوقات افراد خوش سلیقه ای هستند که با خلاقیت خود در استفاده از اکستنشن مو، طرح های زیبایی روی موها به وجود می آورند و یا حتی رنگ موها را روشن تر یا تیره تر می کنند. این کار مزیت های زیادی داشته و با انجام آن می توان بدون نگرانی در مورد استفاده از رنگ های شیمیایی، موها را به رنگ های مختلف و زیبایی در آورد. دراین مقاله از سایت آرایشی رژلب، به موضوع رنگ اکستنشن مو پرداخته می شود.

 

چگونه می توان با استفاده از اکستنشن رنگ مو را تغییر داد؟


به طور کلی برای روشن یا تیره کردن موهای یک فرد باید از رنگ موهای مختلف استفاده کرد ولی این کار به کمک اکستنشن مو نیز انجام پذیر است. البته برای گرفتن نتیجه بهتر باید عوامل مهمی را در نظر گرفت تا موهای اکستنشن شده، مصنوعی به نظر نرسند.

 

 هماهنگی رنگ موها

در صورتی که فردی تصمیم داشته باشد، با استفاده از اکستنشن مو، موهای خود را روشن تر یا تیره تر کند، باید باز هم از روش های انتخاب رنگ موی مناسب در چرخه رنگ استفاده کند تا رنگ موی بهتری به دست آورد. این کار در مقالات مختلفی در همین سایت آموزش داده شده است.

 

 رنگ های اضافی

پس از آن که رنگ موی اصلی مشتری مشخص شده و رنگ موی مناسب با آن نیز بررسی شده باید از اکستنشن مو مناسبی استفاده کرد که علاوه بر حجم دادن به موها، باعث بُعد دادن به آن ها نیز بشود.

 

 تغییر رنگ موهای تیره

در صورتی که مشتری شما به طور طبیعی موهای تیره و قهوه ای دارد و می خواهد موهای خود را تیره تر و یا روشن تر کند، ابتدا باید رنگ موی مناسب وی را به گونه ای انتخاب کنید که تغییر رنگ موها مصنوعی دیده نشود. برای این کار می توانید از رنگ مویی استفاده کنید که تنها 3-4 درجه روشن تر و یا تیره تر از رنگ اصلی موها باشند.

 

 تغییر رنگ موهای روشن

همان طور که در مورد موهای تیره توضیح داده شد، برای تغییر رنگ موهای بلوند نیز باید به ابتدا رنگ اصلی موها را در نظر گرفته و اکستنشن را بین 1-2 درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ اصلی موها انتخاب کرد تا موها عمق گرفته و بُعد زیبایی به دست آورند.

 

رنگ کردن اکستنشن مو

 

تکنیک قرار دادن اکستنشن برای تغییر رنگ موها
صرف نظر از این که مشتری شما موهای بلوند یا تیره دارد و صرف نظر از این که می خواهید موها را تیره یا روشن کنید، تکنیک مورد استفاده تغییری نخواهد کرد.
گاهی اوقات محل قرارگیری اکستنشن مو، روی موها مشخص بوده و از موهای طبیعی به سادگی متمایز می شود. این اتفاق هنگامی می افتد که درجه رنگ مو تا حد زیادی با رنگ طبیعی موها تفاوت داشته باشد ولی اگر در سرتاسر موها از بازه های مختلف ولی نزدیک به هم رنگ مو استفاده شود، موها طبیعی به نظر می رسند.
نکته مهم دیگر در قرار دادن اکستنشن مو، قراردادن موهای مصنوعی در محل مناسب است. از طرفی اکستنشن های تیره تر یا روشن تر باید به صورت پراکنده و  متناسب در سرتاسر موها پخش شده و شکل طبیعی تری داشته باشند. به طور مثال می توان یک ردیف اکستنشن رنگ موها را روی سر قرار داد و در ردیف بعد از اکستنشن روشن تر یا تیره تر مورد نظر استفاده کرد. سپس بار دیگر یک ردیف از اکستنشن رنگ اصلی مو استفاده کرده و این کار را به صورت یکی در میان ادامه داد.
برای طبیعی تر دیده شدن موها، باید از اکستنشن های روشن یا تیره بیشتری در بالا و پشت سر استفاده کرد و موهای روی گوش و اطراف آن را به رنگ طبیعی موها رها کرد. در این صورت از هر زاویه ای رنگ موها یکسان بوده وجلوه زیباتری خواهد داشت. به علاوه در این روش در صورت بسته بودن موها، وجود اکشتنشن در لابلای آن ها مشخص نخواهد بود.
در صورتی که می خواهید رنگ موها را با اکستنشن مو تغییر دهید ولی از رنگ های انتخابی خود مطمئن نیستید، می توانیدبا متخصصین خبره اکستنشن مو مشورت نمایید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: