شنبه 06 خرداد 1396 - 08:21:49

سشوار کشیدن

مزایای سشوار کشیدن مو

سشوار کشیدن صحیح



سشوار کشیدن مو

بسیاری از افراد به سشوار کشیدن به چشم یک کار اضافی روی موها نگاه کرده و بر این باورند که سشوار کشیدن زحمت زیادی دارد. از طرفی عده دیگری معتقدند سشوار کشیدن تنها باعث آسیب رساندن موها شده و در طولانی مدت نه تنها هیچ فایده ای برای موها ندارد بلکه باعث مشکلات زیادی مانند نازک شدن موها، ریزش مو و سست و شکننده شدن آن ها شده و در نهایت باعث تخریب موها می شود. اما حقیقت این است که سشوار کشیدن بی شک مزایایی دارد که از گذشته تا کنون خانم ها و آقایان نه تنها آن را ترک نکرده اند بلکه با گذشت زمان و با کمک تکنیک های به روزتر به کار بردن آن را گسترده تر کرده اند  و مدل موهایی که با استفاده از سشوار کشیدن به دست می آیند را وسیع تر کرده اند. در این مقاله  از سایت آرایشی رژلب، به مزایای سشوار کشیدن و روش های صحیح انجام آن پرداخته می شود. 

 

مزایای سشوار کشیدن صحیح موها

بیس کار

اگر از کرم یا چسب مو استفاده می کنید، باید موهای تان را وقتی خشک شدند، حالت دهید. چرا که این نوع محصولات چسبندگی و ماندگاری خوبی دارند و به همین دلیل با سشوار کشیدن آن ها در حالت خیس موها به یکدیگر می چسند که جلوه زیبایی نخواهد داشت. بنابراین قبل از حالت دهی موها با این وسایل می توان به مدت یک دقیقه با سشوار موها را خشک کرده و مانع چرب شدن مجدد موها شد.

 

صاف کردن مو با سشوار

سشوار زدن مو



صاف کردن

یکی دیگر از کاربردهای وسیع سشوار کشیدن، صاف کردن موهاست. برای صاف کردن به سشوار احتیاج بوده و با کمک این وسیله می توان به سادگی موها را صاف کرد. حال بررسی می کنیم که چگونه می توان موها را صاف کرد:


بعد از حمام روی موهای خیس و نم دار خود کمی محصولات کاندیشنر پس از استحمام بمالید تا موها نرم و لطیف شوند.
 سپس موها را تقسیم بندی کرده و برای سشوار کشیدن آماده کنید.
 بعد از یک برس کوچک استفاده کرده و در حالی که یک برس سر گرد را در نزدیکی سشوارنگه داشته اید، موها را شانه کرده و صاف کنید.
 دقت داشته باشید که همیشه باید موها از ریشه تا نوک شان خشک شوند تا حالت زیبایی به خود بگیرند.
 سپس از یک اسپری مو، چسب و یا کرم های حالت دهندگی مو استفاده کرده و با کمک دستان و انگشتان خود موها را به حالت دلخواه تان در آورید.

 

بلند کردن مو با سشوار کشیدن


برای بلند تر نشان دادن و پف موها نیز می توان از سشوار کمک گرفت. برای این کار نیز باید موها را از ریشه تا نوک شان خشک کرده و به سمت بالا برد تا کمی پف کنند. اگر فردی به دنبال بلند تر نشان دادن موها باشد نیز می تواند موها را با زاویه صفر درجه سشوار بکشد. البته هنگام استفاده از سشوار باید دمای آن به درستی تنظیم شود. حرارت بسیار بالا به ریشه های مو آسیب می زند. در هنگام سشوار کشیدن مو از حرارت ملایم یا با درجه حرارت بسیار کم و خنک استفاده کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: