پنجشنبه 04 خرداد 1396 - 12:21:24

طراحی ناخن واتر ماربل

انواع طراحی ناخن  واتر ماربل

طراحی جدید ناخن 

طراحی ناخن زیبا

 

طراحی ناخن واترماریل چیست

یک نوع طراحی ناخن  بسیار زیبا و خلاقانه، طرح های واتر ماربل است. طراحی ناخنواتر ماربل  معمولا طرح های آشفته ای است که در عین این آشفتگی جذابیت بسیار زیبایی دارند. طراحی ناخن واترماربل  ممکن است که در نگاه اول کمی پیچیده به نظر برسند، اما درواقع انجام آن ها بسیار ساده بوده و تنها نیاز به کمی صبر و خلاقیت دارد. در این مقاله  از سایت آرایشی رژلب، برخی از طراحی ناخن واترماریل معرفی و آموزش داده شده است. 

 

انواع طراحی ناخن واترماربل


طراحی ناخن واتر ماربل قرمز و سفید

برای به وجود آوردن این طراحی ناخن، ابتدا بیس کت زده و سپس روی ناخن ها لاک مشکی بزنید تا به عنوان بیس کار عمل کند. سپس لاک قرمز زده و دو قطره براق کننده داخل آب ریخته و سپس دو قطره لاک سفید بریزی تا یک حلقه سفید ایجاد شود. سپس با کم یک خلال دندان داخل حلقه سفید خط هایی ایجاد کرده و ناخن ها را درون آن فرو کنید. دقت داشته باشید که قبل از انجام این کار اطراف ناخن را چرب کرده و یا از لاک پیل آف استفاده کرده باشید.


 طراحی ناخن واتر ماربل سیاه و سفید

مشابه طراحی ناخن قبلی ابتدا داخل یک ظرف آب ریخته و صبر کنید تا این آب به دمای اتاق برسد. سپس یک قطره لاک مشکی داخل آن ریخته و سپس یک قطره سفید. این کار را تا 8 بار تکرار کرده و 8 حلقه ایجاد کنید. سپس با استفاده از یک خلال دندان از مرکز حلقه تا قسمت خارجی آن یک خط ایجاد کنید تا حلقه به هم بریزد. در اینجا مشاهده خواهید کرد که طرح زیبایی از گل ها به وجود آمده است. سپس ناخن های خود را داخل آب فرو برده و پس از چند ثانیه خارج کنید.

 

آموزش طراحی ناخن واترماربل

 

 طراحی ناخن واتر ماربل راه راه

ابتدا روی ناخن ها یک لاک آبی کمرنگ زده و سپس دور ناخن ها را با چسب بپوشانید. سپس در یک ظرف یک قطره لاک آبی کمرنگ و سپس یک قطره لاک آبی پررنگ بیندازید. این کار را سه بار انجام داده و سپس از وسط دایره های به وجود آمده، یک خط تا گوشه کشیده و سپس یک خط ضربدری بکشید. این کار را در تمام سطح دایره انجام داده و سپس نوک ناخن ها را داخل آب فرو ببرید تا طراحی ناخن  ضربدری زیبایی به وجود آورید.

 

 طراحی ناخن واتر ماربل قلبی

داخل یک ظرف یک لاک قرمز و سپس یک لاک سفید بریزید. این کار را چهار بار تکرار کرده و سپس با کشیدن خط از وسط دایره تا گوشه ظرف قلب هایی به وجود آورید. این کار را در سمت دیگر نیز انجام داده و پس از فرو کردن نوک انگشتان خود شاهد  طراحی ناخن با قلب های زیبایی باشید.


 طراحی ناخن واتر ماربل با قلب های ریز

هر رنگ دلخواهی داخل آب ریخته و سپس سه نقطه کوچک داخل آن بیندازید. سپس با استفاده از یک سوزن ریز این دایره های ریز را کمی کش داده و ادامه دهید.

 

 طراحی ناخن واتر ماربل پیچشی آبی

این مدل طراحی ناخن بسیار ساده و بسیار زیباست. برای انجام آن نیز تنها نیاز به دو رنگ آبی کمرنگ و پررنگ است. در انجام این طراحی کافیست دو رنگ آبی کمرنگ و پر رنگ را روی فویل ریختته و سپس با کمک یک خلال دندان این رنگ ها را در هم مخلوط کنید. سپس ناخن ها را روی فویل مالیده و طراحی را به روی آن ها انتقال دهید. در انجام این مدل طراحی ناخن استفاده از تاپ کت ضروری است.


 طراحی ناخن واتر ماربل آبنباتی

ابتدا روی ناخن ها بیس کت زده و سپس روی آن ها لاک سفید بزنید. پس از خشک شدن، داخل یک ظرف آب چند قطره لاک سفید ریخته و صبر کنید تا حلقه هایی ایجاد شود، سپس لاک قرمز را بریزید. در این جا با استفاده از خلال دندان دو حلقه موجود را به صورت ضربدری از هم جدا کرده و ناخن ها را داخل آن ها کنید تا  طراحی ناخن راه راه زیبایی به دست آورید.

طراحی ناخن جدید


 طراحی ناخن واتر ماربل اکلیلی

در این طراحی ابتدا روی ناخن ها بیس کت و سپس لاک آبی بزنید. سپس روی یک کیسه پلاستیکی لاک سبز رنگی زده و با ضربه های آهسته، آن را روی ناخن بزنید. پس از خشک شدن نیز از یک لاک اکلیلی استفاده کرده و آن را روی ناخن ها بمالید.


 طراحی ناخن واتر ماربل با شعله های آتش

با استفاده از رنگ های سفید، قرمز، مشکی و زرد دایره های ایجاد کنید. سپس با کمک یک سوزن داخل آن یک ضربدر کشیده و از یک سمت دایره به سمت دیگر خط بکشید. این کار را چندین بار تکرار کرده تا شکل V روی طرح به دست آورید. سپس ناخن ها را داخل آب کرده و از طراحی ناخن با شعله های آتش لذت ببرید.


 طراحی ناخن واتر ماربل پیچشی

ابتدا روی ناخن ها لاک آبی زده و سپس با استفاده از همان رنگ قسمت پایینی و بالایی ناخن ها را رنگ کنید. سپس روی ناخن ها رنگ مشابهی مانند آبی کمرنگ یا بنفش زده و با استفاده از یک خلال دندان رنگ آبی و رنگ جدید را در هم بپیچید تا  طراحی ناخن زیبایی به دست آید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: