چهارشنبه 03 خرداد 1396 - 14:28:43

بهترین برندهای بالم لب

معرفی برندهای معروف بالم لب
بهترین بالم لب


درمان ترک خوردگی لب با بالم لب

 

رفع خشکی لبها با بالم لب

هنگامی که رطوبت هوا کم شود، مشکل خشکی لب ها  در بین مردم دیده می شود. خشکی لب ها، نرمی و لطافت لب ها را از بین برده و آن ها را بی رنگ و زبر می کند. همچنین گاهی اوقات لب ها پوسته پوسته شده و گاها خون می آیند. به همین بسیاری از افراد از بالم لب برای رفع این مشکل استفاده می کنند تا رطوبت از دست رفته لب ها را به آن ها بازگردانند. در این مقاله  از سایت آرایشی رژلب، به بررسی پدیده خشکی لب ها و بهترین برندهای بالم لب پرداخته می شود.

 

بهترین بالم های لب


بالم لب بادی شاپ با ویتامین E و SPF 15

بالم لب ویتامین E دار بادی شاپ که حاوی SPF 15 نیز می باشد، در بین بسیاری از مردم جهان محبوبیت داشته و برای از بین بردن خشکی لب ها مناسب است. ویتامین E موجود در این بالم لب، رنگ از دست رفته آن ها را بازگردانده و خواص آبرسانی موجود در آن، لب ها را نرم و لطیف می کنند. به علاوه این بالم لب، حالت چرب و روغنی نداشته و با داشتن مقادیر کمی ضد آفتاب در مقابل اشعه های آفتاب نیز از لب ها محافظت می کند.

 

 بالم لب روشن کننده بیوتیک با 30 SPF

 بالم لب روشن کننده بیوتیک از مواد گیاهی ساخته شده و به همین دلیل هیچ گونه آلرژی و مشکلی روی لب ها به وجود نمی آورد. همچنین این بالم لب برای هر پوستی مناسب بوده و پوست لب ها را روشن می کند. این محصول شگفت انگیز نه تنها خشکی لب ها را از بین می برد، بلکه رطوبت لازم را در آن ها محفوظ نگه داشته و باعث طراوت بیشت و نرمی دلپذیر لب ها می شود. همچنین به دلیل خواص مختلف گفته شده  این بالم لب برای افراد سیگاری توصیه می شود. همچنین وجود داشتن SPF 30 در این رژلب آن را برای استفاده در زیر نور خورشید یک گزینه مناسب می کند.

 

بالم لب برای رفع خشکی لب 

محصولات لب

 بالم لب میبی لاین

بالم لب میبی لاین مانند تمام محصولات دیگر این شرکت طرفداران زیادی داشته و از آن جایی که کمی رنگی است، برای کسانی که می خواهند بدون داشتن رژلب، لب های طبیعی و زیبایی داشته باشند مناسب است. به علاوه این بالم لب در شش رنگ مختلف در بازار وجود دارد. همچنین این بالم لب خاصیت آنتی اکسیدان داشته و تا 8 ساعت اثرات آن روی لب باقی می ماند.

 

 بالم لبن نیوآ

یکی دیگر از محصولات معروف و برندهای معروف آرایشی بهداشتی نیوآ می باشد. بالم لب این کمپانی نیز طرفداران زیادی داشته و از آن جایی که حاوی عصاره میوه هاست برای همه افراد مناسب است. همچنین این بالم لب، حاوی SPF بوده و از آن جایی که چربی زیادی روی لب ها به وجود نمی آورد، برای کسانی که به دنبال این خاصیت می گردند، گزینه مناسبی است. همچنین محصولات نیوآ در هر جایی در دسترس بوده و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

 

 بالم لب وازلین

نرم کننده و مرطوب کننده وازلین تا جایی شهرت یافته که این برند به عنوان یک نام عمومی شناخته می شود. همچنین وازلین به عنوان بالم لب هم استفاده شده و از آن جایی که به عنوان برق لب هم کاربرد دارد، طرفداران بی شماری دارد. این بالم لب در رنگ های مختلف صورتی کم رنگ و قرمز کم رنگ در بازار موجود بوده و برای کسانی که بدون آرایش و بدون داشتن رژلب به دنبال داشتن لب هایی زیبا هستند، توصیه می شود.

 

تبلیغات آرایشگاه ها

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سه شنبه 30 آبان 1396 - 00:19:16
سلام لطفا در خصوص بالم لب های اوریف لیم نیز لطفا توضیح بدید
پنجشنبه 04 خرداد 1396 - 00:27:21
مثل همیشه عالی بوووود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: