پنجشنبه 04 خرداد 1396 - 11:01:09

جوانسازی پوست با کلاژن

زیباسازی پوست با کلاژن

کلاژن درمانی پوست

 القای کلاژن یا میکرونیدلینگ


جوانسازی پوست با القای کلاژن


یکی از جدیدترین و کاربردی ترین روش های جوانسازی پوست، درمان با استفاده از القای کلاژن داخل پوست است که به آن میکرونیدلینگ می گویند. همان طور که همه ما می دانیم با استفاده از کلاژن درمانی می توان به حفظ جوانی پوست کمک کرده و زیبایی و سلامتی آن را تضمین کرد. این درمان هزینه چندان بالایی نداشته و بسیار ساده است. همچنین از آن جایی که درجوانسازی پوست با کلاژن از هیچ جراحی و یا تکنیک پیچیده ای استفاده نمی شود، همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به بررسی جوانسازی پوست با کلاژن پرداخته شده و انجام این کار به طور مرحله به مرحله توضیح داده می شود.


جوانسازی پوست با ماسک کلاژن 

القای کلاژن و مولکول های کوچک الاستین در پوست یکی از شایع ترین و مناسب ترین درمان های پوستی  و جوانسازی پوست بوده و با استفاده از ماسک های کاغذی کلاژن خشک یا یخ زده می توان پوستی جوانتر و نرم تر داشت. برای نتیجه گیری بهتر نیز می توان ماسک های شامل فیبرهای نامحلول کلاژن استفاده کرد. جوانسازی پوست با کلاژن، روشی مناسب برای پوست های پیر است. این ماسک ها سطح رطوبت پوست را بالا می برند و روی افتادگی پوست، قابلیت ارتجاعی اش و رنگ آن موثر است.

 

 جوانسازی پوست

رفع افتادگی پوست با میکرونیدلینگ

 

 

روش جوانسازی پوست با ماسک کلاژن کاغذی


برای شروع از پاک کردن صورتتان با شیر پاک کن یا دستمال مرطوب شروع کنید. برای مرطوب کردن و آبرسانی به پوست توصیه می شود از دستمال های پاک کننده آغشته به آلوورا, بابونه و ویتامین E به همراه آب گرم استفاده کنید.
 به کمک نصف قاشق چایخوری از یک آنزیم و آب گرم یک ماسک نرم مثل خمیر بسازید و آن را روی تمام  پوست صورتتان بگذارید.

 تمام صورتتان را روی بخور بگیرید تا رطوبت بگیرد و آنزیم ها فعال بمانند.
 بعد از 10 دقیقه بخور گرفتن, با کمک آب گرم ماسک را از روی صورتتان بردارید.
 بعد از برداشتن ماسک، صورتتان را زیر نور به دقت ببینید و روی حفره های موجود در پوست عصاره های گیاهی بگذارید.
 برای جلوگیری از پخش باکتری، به یاد داشته باشید که در هر مرحله مدام دستمالتان را عوض کنید و صورتتان را با کرم ماساژ دهید.
علاوه بر استفاده کردن ماسک کلاژن، آمپول اسید هیالورونیک هم موثر است. دستمالی را سر آمپول بپیچید و آن را بشکنید و بعد دستمال آغشته به محلول را به صورتتان بمالید.
به سطح پوستتان مایع کلاژن– الاستین اسپری کنید. این محصول برای ماسک کلاژن همانند هیدرات فاقد چربی فعال کننده است.
 بعد از اسپری کردن کل صورت، بلافاصله ماسک کلاژن خشک را روی صورت و گردنتان بگذارید و با محلول خالص کلاژن الاستین اسپری کنید.
 با یک ماشین الکتریکی و به منظور بالابردن جذب, 10 دقیقه روی صورت و گردنتان بکشید. میتوانید برای نفوذ و فعالیت بیشتر زمان را به 20 دقیقه افزایش دهید.
بعد از برداشتن ماسک، روی کل صورتتان نرم کننده بگذارید.
 برای نتیجه گیری بهتر صورت و گردنتان را با کرم ضد آفتاب بپوشانید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: