سه شنبه 30 خرداد 1396 - 13:02:20

ترکیب رنگ لاک ها

آموزش ترکیب رنگ لاک ها

بهترین ترکیب های رنگ لاک ها


آموزش ترکیب رنگ لاک ها برای طراحی

گاهی اوقات برای طراحی ناخن، می توان از ترکیب رنگ لاک ها استفاده کرد. طراحی روی ناخن ها با ترکیب رنگ لاک ها باعث جذابیت بیشتر طراحی ناخن می شود. گاهی اوقات رنگ لاک های متنوعی وجود دارند اما رنگ لاک دلخواه را نمیتوان یافت، در این جاست که می توان با استفاده از ترکیب رنگ لاک ها و قراردادن آنها درکنار هم به گونه ای خاص، جلوه کاملا متفاوتی بوجود آورد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، نحوه انجام ترکیب رنگ لاک ها آموزش داده می شود.

 

وسایل لازم برای ترکیب رنگ لاک ها



دو رنگ لاک دلخواه
 یک پلت برای ترکیب رنگ لاک ها


آموزش ترکیب درهم  رنگ لاک ها


مرحله اول

ابتدا رنگ لاک های دلخواه خود را انتخاب کنید. توصیه می شود برای ترکیب رنگ لاک ها از دو رنگ لاک استفاده کنید زیرا هر چه تعداد رنگ لاک ها بیشتر باشد، این رنگ ها تارتر خواهند شد. به علاوه بهتر است از رنگ لاک هایی استفاده کنید که بیس مشابهی دارند. مثلا دو لاک اکلیلی، دو لاک مات و یا دو لاک ساده.

یکی از نکات مهم در ترکیب رنگ لاک ها، استفاده از رنگ های اصلی است. زیرا رنگ های اصلی ترکیب زیباتری خواهند داد. به طور مثال ترکیب آبی و قرمز، رنگ بنفش را به وجود آورده و ترکیب رنگ زرد و آبی، سبز می دهد.
با ترکیب برخی رنگ لاک ها  می توان آن ها را پررنگ تر و یا براق تر کرد. به طور مثال برای به دست آوردن رنگ نارنجی براق می توان رنگ نارنجی و زرد را با هم ترکیب کرده و یا برای به دست آوردن صورتی کمرنگ سفید و صورتی معمولی را با هم ترکیب کرد.
 نکته دیگری که درزمینه ترکیب رنگ لاک ها وجود دارد این است که لاک های یک برند بهتر با هم ترکیب می شوند تا لاک هایی که از برندهای مختلفی هستند.

 

آموزش ترکیب رنگ لاک ها

رنگ لاک زیبا

مرحله دوم

برای  ترکیب رنگ لاک ها باید از پلت های مناسبی استفاده کرد که سطحی صاف و پلاستیکی داشته باشند و لک شدن آن ها هم اهمیت چندانی نداشته باشد.

مرحله سوم

پس از انتخاب رنگ لاک و سطح مناسب برای  ترکیب رنگ لاک ها، باید از هر لاک یک قطره از آن رنگ لاک را روی سطح مورد نظر ریخته و این کار را تاجایی انجام داد که بین 5 تا 10 قطره از هر رنگ لاک روی سطح دیده شود.

مرحله چهارم

در این مرحله باید رنگ ها را با هم ادغام کرد. برای این کار نیز باید از یک خلال دندان استفاده کرده و از وسط لاک های ریخته شده آن ها را به گونه ای در هم ادغام کرد که رنگ ها به خوبی در هم ترکیب و رنگ مورد نظر به دست آید.

مرحله پنجم

در این جا رنگ لاک ترکیب شده را بررسی کرده و در صورتی که کمرنگ تر و یا پر رنگ تر از رنگ مورد نظرتان بود، می توانید کمی از لاکی که برای بهبود رنگ نیاز است را به آن اضافه کنید.
در صورتی که به دنبال رنگ های براق تر هستید می توانید یک یا دو قطره برق ناخن نیز به ترکیب خود اضافه کنید.
همچنین دقت کنید در
 ترکیب رنگ لاک ها از رنگ مشکی استفاده نکنید. زیرا مشکی رنگ غالب بوده و ترکیب شما را کاملا متفاوت نشان می دهد.

مرحله ششم

برای زدن لاک ترکیبی روی ناخن ها می توان سر فرچه لاک را پاک کرده و سپس با کمک استون بقایای لاک قبلی را از آن پاک کرد. سپس با استفاده از پنبه آن را خشک کرده و برای زدن لاک از آن استفاده کرد.

مرحله هفتم

پس از آن پاک کردن فرچه لاک می توان رنگ ترکیبی به دست آمده را با استفاده از فرچه تمیزی روی ناخن ها زد. به علاوه برای ماندگاری و براقیت بیشتر ناخن ها نیز می توان از تاپ کت براقی روی لاک استفاده کرد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: