پنجشنبه 25 خرداد 1396 - 11:30:05

مدل مو هالووینی

شینیون مو هالووینی

مدل مو و گریم هالووینی


 

نحوه انجام مدل مو هالووینی

هالووین می تواند روز مرگی ناشی از زندگی را از بین برده و بار دیگر به کودک درون و خلاقیت آن اجازه سرکشی دهد. به علاوه می توان میکاپ های مختلف، طراحی های ناخن عجیب غریب و مدل موهای ترسناک و پیچیده ای که انجام آن ها در مناسبت های عادی غیر معمولی است را انجام داده و نهایت لذت را از این کار برد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، نحوه انجام مدل مو هالووینی به طور مختصر بیان شده است.
البته لازم به ذکر است که هالووین دو تم اصلی ترسناک و تم بازآفرینی شخصیت کتاب ها و فیلم ها را دارد. در ادامه مدل مو هالووینی نشان داده می شوند.

 

مدل مو هالووینی ترسناک

 

مدل مو جذاب

مدل مو طرح عنکبوتی

در طراحی این مدل مو می توان یک عنکبوت سیاه زیبا روی موها به وجود آورد. البته برای زیبایی بیشتر عنکبوت می توان از چشم های متحرک استفاده کرده و موها را به زیبایی آراست.

 

 مدل موی طرح آبنباتی 

این مدل مو زیبا نیز بسیار ساده بوده و پس از آن که موها به چند دسته تقسیم شدند هر دست را مانند تصویر و با رنگ های مختلف باید به هم بست. البته برای جذابیت بیشتر این مدل مو هالووینی نیز می توان از کش موهای آبنباتی روی موها استفاده کرد.

 

 مدل مو طرح اسکلت 

قبل از هر چیز برای این مدل مو نیاز به یک عروسک اسکلتی است و پس از آن که موها روی سر تاب خورده و در پاین بافته می شوند می توان اسکلت را به صورت آویزان روی موها قرار داد. این مدل مو کمی ترسناک ولی در عین حال جالب است.

 

 مدل مو طرح کدو 

در این طراحی مدل مو باید موها به صورت هلندی و یا استفاده از یک نوار نارنجی رنگ بسته شده و در انتها نیز با یک گیره سبز بسته شوند تا برگ کدو تداعی شود. به علاوه می توان مانند تصویر با کمک نوارهای نارنجی رنگی موها را در بالای سر جمع کرده و برای زیبایی بیشتر آن ها را با استفاده از نوار و یا گیره های سبزی آراست.

 

  مدل مو تارعنکبوت

در این طراحی مدل مو از عنکبوت های کوچک رنگی استفاده می شود تا کمی از ترسناک بودن آن ها بکاهد.

 

عکس مدل مو هالووینی

مدل مو 

 

 مدل مو طرح مومیایی

در این مدل موی بسیار زیبا از یک اسکلت و یا تکه هایی از یک اسکلت اسباب بازی کمک گرفته شده و موهایی که از قبل دم اسبی شده اند، دور آن ها پیچیده می شوند تا طراحی ساده و در عین حال متفاوتی روی موها به وجود آید.

 

 مدل مو طرح خانه وحشت 


این طراحی نیاز به ظرافت و دقت زیادی دارد. اما از آن جایی که جمع کردن تکه تکه موها خود جذابیت زیادی دارد، این مدل مو نیز بسیار محبوب بوده و برای کسانی مناسب است که به دنبال یک ظاهر ترسناک و زیبا برای هالوین هستند.

 

  مدل مو شبح 

مدل مو شبح زیبا و بسیار ساده نیز تنها به کمک یک دم اسبی ساده، نوارهای سفید رنگ و یک شبح ترسناک روی دم اسبی به وجود می آید. به علاوه می توان از یک تکه پارچه استفاده کرده و شبح را به طور کامل روی موها قرار داده و یا تنها قسمتی از آن ها را پوشاند.

 

  مدل مو سیندی لو

این مدل مو که برگرفته از یکی از شخصیت های کارتونی است نیز بر روی موهای کودکان بسیار زیبا بوده و با استفده از دو بافت ریز در کناره های سر و یک پاپیون زیبا در جلوی سر به وجود می آید. البته نباید فراموش کرد که مدل مو سیندی لو با برجستگی بالای موها شناخته می شود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: