پنجشنبه 01 تیر 1396 - 07:46:26

گریم هالووین

9 گریم ترسناک هالووینی

میکاپ هالووین

آرایش ترسناک هالووین


انواع گریم هالووین ترسناک

در هالووین می توان بدون هیچ ناراحتی و نگرانی لباس های مبدل و عجیب و ترسناک را امتحان کرد و با استفاده از خلاقیت بالای خود طرح ها و کارهای جدید را پیاده کرد. یکی از کارهای معروف طراحی و گریم هالووین است که ترسناک انجام می شود، گریم هالووین نیاز به مهارت بالایی دارد و برخی از آن ها با کمی قوه تخیل و ابزار مناسب به سادگی به دست می آیند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به بررسی انواع گریم هالووین که در عین ترسناک بودن عجیب و زیباست، پرداخته می شود.

 

عکس گریم ترسناک هالووین

گریم صورت مخصوص هالووین

 گریم چشم های خونین

درست است که این مدل گریم کمی عجیب به نظر می رسد، اما هم ساده است و هم نیاز به ابزار خاصی ندارد. به علاوه انجام این گریم نیاز در زمان کوتاهی ممکن بوده و بدون رنگ کردن کل صورت می توان یک چهره  هالوینی به وجود آورد. به علاوه این میکاپ هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است.

 

  گریم طرح اسکلت

 انجام گریم طرح اسکلت نیاز به کمی دقت و مهارت دارد و کل صورت در آن طراحی می شود. اما این نوع میکاپ بسیار ترسناک بوده و مختص هالوین است.

 

  گریم طرح زیپ

در صورتی که به طرح های ترسناک و متفاوت علاقه داشته باشید، این گریم مخصوص شماست. البته این طرح نیاز به کمی مهارت داشته و در کنار آن باید از یک زیپ واقعی بر روی دهان استفاده کرد.

 

  گریم زامبی دیوانه

در گریم زامبی دیوانه، تمرکز این طرح بیشتر بر روی دهان بوده و با تیره کردن دهان می توان بر روی دندان ها و دهان خونین زامبی بیشتر کار کرد. البته این طراحی نیز نیاز به مهارت داشته و برای انجام آن باید از تکنیک های پیشرفته گریم و آرایش استفاده کرد.

 

  گریم فرانکشتاین

یکی از قدیمی ترین هیولاهای کتاب ها و داستان ها، فرانکشتاین بوده است. این هیولا ظاهر وحشتناکی داشته و به خصوص دندان های زشتی دارد. به علاوه در کنار این طراحی گریم می توان از پیچ ها و یا چاقوی نمادینی در گردن استفاده کرد.

 گریم جادوگر 

این طراحی نیز یادآور جادوگرهای بدجنس تمام قصه های کودکی است که در آن جادوگر بینی بسیار بزرگ، دندان های زشت و پوستی کثیف و پر زگیل دارد. البته این میکاپ خاص نیز نیاز به مهارت بسیاری داشته و هرکسی نمی تواند آن را انجام دهد.

گریم ساده برای هالووین

گریم های ترسناک برای جشن هالووین

 گریم طرح یک چشم گم شده 

این طرح یکی از ترسناک ترین مدل های گریم هالووین است که در آن یکی از چشم ها به طور کلی وجود ندارد. البته این میکاپ نیاز به کمی ابزار مخصوص و خلاقیت بالایی دارد و می توان آن را به خصوص روی چهره کسانی که به دنبال طرح های خاص و متفاوت هستند، پیاده کرد.

 

  گریم دو چشم گم شده

مشابه مورد قبلی این میکاپ نیز بسیار زیبا و منحصر به فرد است. البته این طرح نیاز به جسارت زیادی داشته و هر کسی نمی تواند از پس آن بر آید. به علاوه انجام این گریم هالووین نیز نیازمند تخصص بالایی بوده و در غیر این صورت میکاپ زیبایی به وجود نخواهد آمد.

 

 گریم زامبی ساده 

در چند سال اخیر زامبی ها، محبوبت بسیاری پیدا کرده اند. در هالووین نیز این زامبی های ترسناک طرفداران زیادی داشته و از آن جایی که زامبی ها با مدل های مختلفی وجود دارند می توان آن ها را به صورت ساده و یا حرفه ای تر روی چهره طراحی کرد و این بسته به  سلیقه و میزان مهارت میکاپ آرتیست دارد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

پنجشنبه 07 تیر 1397 - 14:28:45
خوب بووود
جمعه 02 تیر 1396 - 23:52:44
خیلی جالب بود ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: