پنجشنبه 02 دی 1400 - 09:47:18

میکروبلیدینگ سعادت آباد

هاشور ابرو سعادت آباد

میکروبلیدینگ سعادت آباد

 

میکروبلیدینگ سعادت آباد

 

میکروبلیدینگ را می توان یکی از روش های تاتو یا خالکوبی دانست؛ اما نه به آن اندازه عمیق. قلم میکروبلیدینگ از هزاران میکرونیدل تشکیل شده است. میکرونیدل ها به قدری کوچک هستند که با چشم غیر مسلح نمی توان جزئیات آن را مشاهده کرد. بنابراین این گونه می توان تارهای نازک ابرو را تقلید کرد. قلم میکرونیدلینگ به صورت دستی کار می کند و جوهر را به لایه اپیدرم پوست می رساند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مدرس میکروبلیدینگ سعادت آباد را به شما معرفی کنیم.

 

فهرست مطالب:

 میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ سعادت آباد


میکروبلیدینگ چیست؟

در هاشور زدن به روش میکروبلیدینگ از بلید یا تیغ برای برش پوست و انتقال رنگ به لایه های زیرین استفاده می شود. انجام این عمل به وسیله یک قلم غیر الکتریکی و به صورت دستی میسر می گردد. طی روش میکروبلیدینگ کهدر سعادت آباد انجام می شود،  آرایش نیمه دائمی نیز محسوب می شود از دو تکنیک هاشور کردن و شیدینگ برای جلوه بخشی هر چه طبیعی تر به ابروها به کار گرفته می شود.
عمل شیدینگ همان سایه زدن است که قابلیت پوشاندن نقاط خالی از مو و جای زخم را به خوبی دارا می باشد. به عبارتی، ترکیب هاشور و سایه با توجه به رنگ پوست، تاثیر به سزایی در زیباتر و شاداب تر نشان دادن چهره خواهد داشت.

 

 

نحوه انجام میکروبلیدینگ سعادت آباد

میکروبلیدینگ با استفاده از یک ابزار دستی انجام می شود. روش کار به این صورت است که تیغه دستگاه را در رنگ تاتو مخصوص فرو کرده و به صورت دقیق در لایه اپیدرمی پوست اعمال می کنیم. در روش میکروبلیدینگ، زاویه دست بسیار حائز اهمیت است و خطوطی مشابه با تارهای طبیعی ابرو ایجاد می شود. میکروبلیدینگ برای افرادی مناسب است که نواحی خالی لابلای ابروهایشان مشاهده می شود. همچنین افرادی که تمایل دارند ظاهر ابروهایشان طبیعی باشد باید از متد میکروبلیدینگ سعادت آباد استفاده کنند. توجه داشته باشید که پیش از انجام میکروبلیدینگ ابرو، حتما نوع پوست خود را مد نظر بگیرید. از آن جایی که میکروبلیدینگ در لایه های سطحی پوست تزریق می شود، بسیار زودتر از سایر روش ها نیاز به ترمیم دارد. همچنین، برای افراد دارای پوست چرب چندان توصیه نمی شود. افراد دارای پوست چرب بهتر است از روش تلفیق میکروبلیدینگ با پادر بروز به کار ببرند.

 

 

میکروبلیدینگ سعادت آباد


تفاوت هاشور با میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

نخستین تفاوت میکروپیگمنتیشن با هاشور در دستگاه و اجزای آن است. دستگاهی که برای میکروپیگمنتیشن استفاده می شود، به دلیل جدا بودن قسمت ثابت با اجزای یکبار مصرف آن، انتقال ویروس از شخصی به شخص دیگر بسیار کاهش می یابد. در واقع، امنیت این دستگاه نسبت به سایرین بیشتر است. در هاشور عمق نفوذ رنگ داخل پوست بیشتر است؛ در صورتی که این عمق در میکروپیگمنتیشن کمتر می باشد. در هاشور ابرو، خط های ایجاد شده حالت طبیعی بیشتری دارند؛ این در حالی است که در میکروپیگمنتیشن، خطوط ایجاد شده پررنگ تر و مشخص تر هستند.
در روش میکروپیگمنتیشن به دلیل آن که آسیب کمتری به بافت می رسد، اغلب بدون درد و خونریزی نیز خواهد بود. در صورتی که در هاشور، میزان خون خارج شده بسیار بیشتر بوده و التهاب نیز بالا است. مدت زمان ماندگاری هاشور بسیار بیشتر از میکروپیگمنتیشن خواهد بود.

 

در روش میکروبلیدینگ نیز از قلم بلید استفاده می شود که به صورت دستی و بدون موتور است. همچنین دارای سوزن های یکبار مصرف فلت یا اسلوپ بوده که فشار دست سوزن به صورت مو روی پوست حرکت داده می شود. این در حالی است که در روش میکروپیگمنتیشن از قلم دارای موتور برقی با قابلیت تنظیم دور موتور به کار گرفته می شود. برای انجام این کار به بهترین سالن میکروبلیدینگ سعادت آباد مراجعه کنید
در روش میکروبلیدینگ، دوام رنگ در پوست نسبت به میکروپیگمنتیشن بسیار کمتر است. دلیل این امر نیز سطحی بودن فشار سوزن روی پوست است که رنگ در لایه اولیه پوست قرار می گیرد. هزینه هاشور در روش میکروبلیدینگ نیز کمتر از روش میکروپیگمنتیشن است.

 

 

میکروبلیدینگ سعادت آباد

 

معرفی بهترین مدرس میکروبلیدینگ سعادت آباد

اگر به دنبال یک میکروبلیدینگ کار حرفه ای هستید،  خانم خانم ....مدرس و کارشناس آرایش دائم، کوتاهی مو و کوپ های ژورنالی، کاربامواد، اکستنشن و کراتین مو، با بیش از 20 سال سابقه مفید در زمینه میکروبلیدینگ در سعادت آباد را به شما معرفی میکنیم.

 

آموزش و خدمات انواع رنگ و لایت کار با سایبرها، المنت و انواع تراپی ها، شامپو استرایت، بوتاکس مو و انواع فرها، انواع کوتاهی های ژورنالی و اکستنشن بصورت تخصصی توسط خانم خانم .....انجام میشود. همچنین، کلیه موارد فوق با ضمانت، پشتیبانی و ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای میباشد.

 

 

میکروبلیدینگ سعادت آباد

 

سوالات متداول

 ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است؟

- میکروبلیدینگ سعادت آباد بین دوازده تا هجده ماه ماندگاری دارد؛ البته این میزان ماندگاری رنگ به عواملی نظیر جنس پوست بستگی دارد. افرادی که پوست چربی دارند حدود دوازده ماه (بدون نیاز به تمدید) و افرادی که پوست معمولی دارند اثر آن تا هجده ماه نیز ماندگار است.

 

 آیا رنگ میکروبلیدینگ قابل تغییر است؟

درطی روند درمان که معمولا هفت تا ده روز به طول می انجامد، روی زخم ها بسته شده و پوست روی آن جدا می شود. در این زمان بهتر است بدانید که ابروها تا چهل درصد تیره تر می شوند. معمولا خانم ها بعد از انجام میکروبلیدینگ، نگران این هستند که ابروهایشان خیلی تیره شده و حتی از انجام آن پشیمان می شوند. اما لطفا صبور باشید؛ بعد از گذشت هفت تا ده روز، رنگ واقعی میکروبلیدینگ به روش فیبروز را خواهید دید.

 

 آیا میکروبلیدینگ با درد همراه است؟

بسیاری از متخصصین میکروبلیدینگ سعادت آباد پیش از شروع کار از بی حس کننده موضعی استفاده می کنند. با استفاده از بی حس کننده دیگر تقریبا دردی را حس نخواهید کرد. برخی از افراد تصور می کنند میکروبلیدینگ حتی بدون استفاده از بی حس کننده نیز هیچ گونه دردی ندارد که تصور اشتباهی است. بنابراین اگر پیش از شروع کار از بی حس کننده موضعی استفاده کنید، درد چندانی را حس نخواهید کرد و تمام درد در مرحله بعد از، از بین رفتن بی حسی خلاصه می شود. البته این درد نیز چندان زیاد نیست و با توجه به میزان تحمل هر فرد، شدت آن متفاوت خواهد بود.

 

 

ویدئوهای مرتبط

نکات مهمی درباره میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ ابرو

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 21 خرداد 1396 - 02:27:36
خیلی طبیعیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: