چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 08:06:00

رنگ موی آبی فانتزی

رنگ موی آبی

رنگ موی سرمه ای

رنگ موی آبی اقیانوسی



آموزش دو رنگ موی آبی

گاهی اوقات یک رنگ موی ساده باعث تغییر چهره شده و به زیبایی آن می افزاید. اما رنگ کردن موها به رنگ بلوند، قهوه ای و یا حتی قرمز کمی تکراری بوده و جذابیتی ندارد. برای یک تغییر بزرگ تر می توان رنگ مو را عوض کرد، کافیست موها را به رنگ های خاصی مانند آبی، صورتی، بنفش و یا سبز در آورد. البته ممکن است این رنگ ها به اندازه کافی رواج نداشته باشد ولی زیبایی آن ها و تغییرات زیادی که در چهره به وجود می آورند، هر فردی را حداقل یکبار در زندگی وسوسه به امتحان کردن این رنگ ها می کند. در این مقاله  از سایت آرایشی رژلب، دو رنگ موی آبی فانتزی، یکی روی موهای قهوه ای و دیگری روی موهای با بیس روشن آموزش داده می شود.

 

رنگ موی آبی

مرحله اول
شخصی که میخواهد  این رنگ موی آبی را روی موهای خود پیاده کند باید دارای موهای روشنی باشد،  ولی در صورتی که موها تیره تر بودند، باید با استفاده از یک اکسیدان ولوم 20 آن ها را دکلره کرد.

 

مرحله دوم
سپس باید صبر کرد تا موها همگی روشن شوند. برای این کار حدود 50 دقیقه زمان لازم است، البته این زمان برای افراد مختلف و جنس مختلف موها، متفاوت است.

 

مرحله سوم

در مرحله بعد می بایست رنگ موی آبی مورد نظر را روی کل موها زده و صبر کرد تا موها به رنگ آبی در آیند. برای این کار نیز حدود 20 دقیقه زمان نیاز است.

 

ترکیب رنگ موی آبی

 رنگ موی آبی نفتی

 

مرحله چهارم

برای چند بُعدی دیده شدن موها می توان کمی رنگ موی زرد قناری رنگ را به کاندیشنر اضافه کرده و توناژ سبز رنگی در موها به وجود آورد تا آبی موها روشن تر دیده شود.


رنگ موی سرمه ای


مرحله اول


 برای رنگ کردن موها قبل از هرچیزی باید با مشتری مشورت کرده و درباره نظرات و خواسته های وی پرس و جو کرد. گاهی اوقات مشتری خواسته دور از دسترسی داشته و یا گاهی خواسته وی باید طی چند مرحله صورت گیرد. به همین دلیل باید از نظرات وی به خوبی آگاه شد و پس از به نتیجه رسیدن در مورد رنگ موی مورد نظر، وی را از مراحل انجام کار آگاه کرد.

 

مرحله دوم


 برای به دست آوردن این رنگ موی سرمه ای باید موها را به چهار دسته تقسیم کرده و با استفاده از روشن کننده Joico و اکسیدان ولوم 20 موها را به صورت بلیاژ روشنی در آورد. این کار باید موها را به درجه 8 یا 9 بلوندی برساند. سپس باید فویل ها را برداشت ولی از تونر روی موها استفاده نکرد.

 

مرحله سوم
 در این مرحله باید رنگ موی آبی را بر روی موها زد.

 

مرحله چهارم


 در این مرحله باید رنگ موی آلویی، بنفش و آبی را با هم ترکیب کرد و از آن جایی که موها به رنگ زرد در آمده اند، باید آبی را رنگ اصلی در نظر گرفته و بنفش را تنها به عنوان سایه ای در موها به وجود آورد.

 

مرحله پنجم


 پس از این که رنگ موی دلخواه را بدست آمد، باید با شامپو و آب سرد آن ها را شست و خشک کرد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: