شنبه 03 تیر 1396 - 13:43:47

ترفندهای زیبایی مادران

10 ترفند زیبایی برای مادران پرمشغله

ترفندهای زیبایی صورت

ترفندهای آرایشگری و زیبایی

 

ترفندهای آرایش و زیبایی برای مادران

همه می دانیم که مادر بودن مسئولیت سنگین و وقت گیری است و مادران وقت کمتری برای مراقبت از زیبایی خود دارند، خصوصا مادران شاغل که وقت چندانی برای مراقبت از پوست و موی خود ندارند می توانند با رعایت چند نکته ساده و با زمان بندی صحیح به بهترین نحو ممکن به نظر رسیده و زیباتر از هر زمان دیگری باشند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، ترفندهای زیبایی مادران و روش هایی برای این منظور بیان شده است.

 

ترفندهای آرایشگری و زیبایی

 

یک کوپ ساده
داشتن مدل مویی که نگهداری از آن ساده بوده و وقت گیر نباشد، می تواند یکی از ترفندهای زیبایی باشد.  به خصوص اگر کودک خردسال و یا نوزادی دارید که نیاز به توجه زیادی دارد، این امر بسیار مهم است. معمولا مدل مویی که تا روی شانه باشدد برای مادران توصیه می شود که هم قابل بستن باشد و هم این که خیلی کوتاه نباشد.

 

مژه ها
یکی از لوازم آرایشی که به زیبایی بیشتر چشم ها کمک کرده و استفاده از آن وقت زیادی نیاز ندارد، ریمل است. ریمل مژه ها را بلندتر و زیباتر نشان داده و به کارگیری آن چشم ها را درشت تر نشان می دهد. بنابراین از ریملی استفاده کنید که مژه ها را بدون هچ زحمتی بلندتر و زیباتر نشان دهد.

 

 فرکردن مژه ها
همان طور که گفته شد، مژه ها نقش مهمی در زیباتر دیده شدن چشم ها دارند، به همین دلیل بهتر است علاوه بر ریمل از فرمژه هم استفاده کرده و مژه های خود را فر کنید. به علاوه اگر خود مژه های بلند و پری دارید، نیازی به استفاده از ریمل نیست و کافی است آن ها را با فرمژه، فر کنید.

 

 کانسیلر
مراقبت از نوزادان و کودکان معمولا باعث به هم ریختن زمان خواب مادران شده و به همین دلیل بسیاری از مادران با مشکل تیرگی زیر چشمان خود مواجه می شوند، بهتر است برای زیبایی از یک کانسیلر مناسب استفاده کرده و تیرگی را به خوبی بپوشانند.

ترفندهای زیرکانه آرایشی و زیبایی

ترفندهای زیبایی پوست

 

 حمام طولانی
مادر بودن در عین لذت زیادی که دارد، خسته کننده هم هست، به همین دلیل یک حمام طولانی و یا قرار گرفتن در وان برای یک مدت طولانی می تواند این خستگی را از بین برده و پوست را سرحال و شاداب تر نشان دهد. به علاوه این کار استرس طول روز را از بین برده و به شما کمک می کند تا بهتر بخوابید.

 

مرطوب کردن پوست
چه در دوران بارداری و چه پس از آن، مرطوب کردن پوست امر مهمی بوده و در صورتی که پوست به خوبی آبرسانی نشود، زیبایی خود را از دست داده و روی آن چروک هایی مشاهده می شود. به همین دلیل بهتر است هر بار پس از حمام کردن پوست خود را مرطوب کرده و در حین این کار چند ماساژ ساده روی آن انجام دهید. این کار طراوت پوست را بیشتر کرده و باعث درخشش آن می شود.

 

شستن صورت
یکی از علائم کم خوابی پف کردن چشم هاست. اما از آن جایی که بسیاری از مادران وقت استفاده از ماسک های مختلف برای از بین بردن این پف را ندارند، بهتر است به جای این کار از شستن صورت خود با آب سرد استفاده کنند. شستن صورت با آب سرد تا حدی پف چشم را خوابانده و چهره را سرحال تر نشان می دهد.

 

موچین
بسیاری از مادران وقت آرایشگاه رفتن مداوم را ندارند، به همین دلیل موهای صورت و ابروهای آن ها پر شده و زیبایی صورت آن ها را تحت الشعاع قرار می دهد. برای جلوگیری از این مشکل کافیست هر بار که موی اضافی روی ابروها یا صورت مشاهده کردید، با موچین آن را برداشته و تا حد ممکن موهای روی صورت را از بین برید.

 

 برق لب
در صورتی که وقت کافی ندارید می توانید به جای زدن رژ، از برق لب استفاده کنید. برق لب، لب ها را مرطوب نشان داده و بدون آرایش هم چهره شما را زیبا می کند.

 

پاک کردن آرایش
صرف نظر از هر میزان کمبود وقتی که دارید، فراموش نکنید که همیشه آرایش خود را قبل از خواب پاک کنید. زیرا ماندن آرایش روی پوست، به پوست صدمات جبران ناپذیری وارد می کند. به همین دلیل همیشه دستمال مرطوب و پاک کننده آرایش همراه خود داشته باشید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: