سه شنبه 06 تیر 1396 - 08:28:44

آرایش مناسب پوست

رنگ مناسب آرایش برای هر پوست

آرایش پوست های مختلف

آرایش پوست تیره

رنگ آرایش مناسب پوست

هنگامی که صحبت از رنگ های مناسب آرایش می شود، بسیاری از خانم ها  بدون توجه به رنگ پوست خود از هر رنگی برای آرایش استفاده می کنند. این درحالی است که هم توناژ پوست و هم سرد یا گرم بودن آن نقش مهمی در انجام آرایش داشته و تنها با توجه به این نکته است که می توان با یک آرایش زیبا، چهره ای زیباتر به دست آورد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به این موضوع بیشتر پرداخته شده و رنگ آرایش مناسب پوست بررسی شده است.

 

آرایش مناسب پوست روشن

خانم هایی که پوست روشن دارند، بهتر است  برای آرایش از رنگ های تیره استفاده نکنند و بیشتر از رنگ های ملایم و روشن استفاده کنند. زیرا رنگ های تیره چهره آن ها را رنگ پریده نشان داده و جلوه زیبایی نخواهد داشت. برای آرایش این نوع چهره ها می توان از رنگ های نارنجی، خاکستری و سبز یا آبی بسیار ملایم استفاده کرد. به علاوه رنگ هایی مانند نقره ای، صورتی کم رنگ و هلویی نیز آرایش مناسب پوست روشن بوده و آنها را ملیح و زیبا نشان می دهد.

رنگ مناسب خط چشم برای این پوست نیز قهوه ای، سبز و یا رنگ های روشن دیگر است و کسانی که پوست بسیار روشنی دارند باید در نظر داشته باشند که خط چشم مشکی چهره آن ها را رنگ پریده تر نشان می دهد. برای رژگونه نیز باید از رنگ های هلویی، صورتی کمرنگ و گلبهی استفاده کرده وجلوه زیبایی بر روی صورت به وجود آورد.

 

آرایش مناسب پوست روشن

آرایش مناسب پوست سبزه

 

آرایش مناسب پوست معمولی

خانم هایی که پوست معمولی دارند، بسیار خوش شانس هستند. زیرا تقریبا تمام رنگ ها روی صورت آن ها زیبا دیده شده و هیچ گاه دغدغه انتخاب رنگ آرایش مناسب پوست نخواهند داشت. البته باید در نظر گرفت همه رنگ ها برای پوست معمولی مناسب است ولی رنگ های صورتی، قرمز مایل به قهوه ای، وانیلی، سبز تیره، بنفش، گلبهی، کاراملی، طلایی و انواع رنگ های قهوه ای روی این صورت ها زیباتر به نظر می رسد.

به علاوه توصیه می شود که آرایش با رنگ های مات، آرایش مناسب پوست معمولی نیست زیرا رنگ صورت کدر و بی حالت دیده میشود. همچنین خط چشم مناسب این نوع رنگ پوست نیز رنگ هایی مانند قهوه ای ومشکی می باشد. همچنین رنگ زرشکی و قرمز مایل به قهوه ای نیز به عنوان مداد و یا خط چشم برای این رنگ پوست مناسب است.
رژگونه مناسب پوست معمولی نیز شامل هر رنگی شده و البته بهتر است کسانی که این رنگ پوست را دارند از رژگونه هایی به رنگ صورتی و گلبهی استفاده کنند.

 

آرایش مناسب پوست سبزه و تیره

کسانی که پوست سبزه دارند بهتر است از رنگ های تیره در آرایش خود استفاده نکنند و بیشتر رنگ های روشن و ملایم مانند صورتی به کار ببرند. به علاوه  استفاده از رنگ هایی مانند گلبهی، بنفش، آلویی، سبز زمردی، طلایی، نقره ای، مسی و برنز در میکاپ، برای پوست سبزه و تیره آرایش مناسب و زیبایی است.
همچنین بهتر است از آرایش اکلیل و براقی روی پوست سبزه و تیره استفاده کرده و برای استفاده از خط چشم نیز از رنگ های مشکی و قهوه ای کمک گرفت.
رژگونه مناسب 
پوست سبزه و تیره نیز صورتی کمرنگ، گلبهی کمرنگ و رنگ های در این دسته می باشد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 10 تیر 1396 - 18:54:30
test
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: