دوشنبه 05 تیر 1396 - 07:34:25

شینیون با گل

مدل شینیون موهای کودکان با گل

شینیون دخترانه


 شینیون مو

 در مناسبت های مختلف بزرگسالان موهای خود را به انواع مدل شینیون های زیبا آراسته و بسیار زیبا به نظر می رسند اما در کنار آنها دختران کوچکتری هم هستند که به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهند،  به خصوص دختربچه هایی که دوست دارند  زیبا به نظر برسند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به انواع مدل شینیون با گل که مناسب کودکان دختر است، معرفی شده است.

 

 شینیون با گل برای دختران خردسال


شینیون باب بلند

یک شینیون موی زیبا و بسیار ساده استفاده از یک تاج گل زیبا بر روی موهایی است که از قبل به صورت باب کوتاه شده اند. این مدل شینیون مو روی موهای صاف و حالت دار زیبا به نظر رسیده و می توان آن را روی موهای تیره و یا روشن به کار برد. برای زیبایی بیشتر این شینیون مو نیز کافی است از کمی اسپری و یا موس استفاده کرده و به حجم موها افزود.

 

شینیون نیمه

این مدل شینیون که در آن نیمی از موها در بالای سر جمع شده و بقیه آن ها در کنار و پشت سر به صورت باز رها می شوند، بسیار زیبا است، به خصوص برای دختربچه هایی که لباس سفید می پوشند، مناسب است. به علاوه می توان این شینیون مو را به صورت به هم ریخته و یا مرتب به وجود آورد.  بخش مهمی از زیبایی این شینیون بخاطر تاج گلی است  که همرنگ لباس کودک بوده و روی سر وی قرار می گیرد.

 

مدل شینیون باز و بسته

شینیون جدید دخترانه

شینیون به هم ریخته

در این مدل شینیون نیز می توان از یک نیم تاج گل طبیعی و یا مصنوعی استفاده کرده و آن را در جلوی سر قرار داد. به علاوه در این مدل شینیون کافی است موها که خود به صورت فر هستند در پشت سر جمع شده و یا این که ابتدا موها را فر کرده و سپس آن ها را به صورت زیبایی در پشت سر جمع کرد. در هر حالت این شینیون مو بسیار زیبا بوده و هم روی موهای تیره و هم روی موهای روشن زیبا به نظر می رسد.

 

شینیون موهای کنار سر

این شینیون  مو نیز صورت کودک را ملیح تر و زیباتر نشان داده و در آن کافی است موها در یک طرف سر جمع شوند تا جلوه زیبایی روی آن ها به وجود آید. این مدل شینیون  مو را می توان با استفاده از یک دم اسبی در کنار سر به وجود آورده و یا در صورتی که موها بلند هستند آن ها را در یک طرف سر رها کرد. در هر صورت این شینیون  بسیار زیبا بوده و زیبایی کودک را تضمین می کند.

 

شینیون بان پیچشی

در این مدل شینیون  نیز موها در بالای سر به صورت پیچشی جمع شده اند و در کنار آن ها از یک یک گل درشت استفاده شده است. این شینیون  برای دختران خردسال و یا نوجوان مناسب بوده و برای زیبایی بیشتر بهتر است تاب موها در جلوی سر و بالای چتری ها قرار بگیرد.

 

شینیون بان فر پایین سر

این شینیون بان هم برای موهای فر مناسب است. کافی است موها را به صورت یک بان زیبا در پایین سر جمع کرد تا ظاهر زیبایی روی موهای فر زیبای کودک و یا نوجوان به دست آید. به علاوه این شینیون مو روی موهای روشن بسیار زیبا دیده شده و با اضافه کردن یک گل زیبا در کنار سر نیز می توان زیبایی شینیون را تضمین کرد.

 

شینیون بافت مو

با استفاده از بافت هلندی و یا فرانسوی در بالای موها و استفاده از یک تاج گل زیبا نیز می توان یک شینیون موی زیبا روی موها به وجود آورد. این شینیون مو به خصوص روی موهای دختران خردسال و کودک بسیار زیبا دیده شده و معصومیت چهره آن ها را چندین برابر نشان می دهد.

 

شینیون موهای بلند و باز

در صورتی که موها تیره بوده و بلند باشند می توان از یک تاج سفید زیبا به همراه یک لباس سفید استفاده کرد تا موها ظاهر جذاب تری داشته باشند. به علاوه این شینیون  مو روی موهای فر نیز زیبا بوده و به معصومیت چهره کودک می افزاید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: