چهارشنبه 07 تیر 1396 - 11:14:21

آرایش به سبک آنجلینا جولی

آرایش چشم ها به سبک آنجلینا جولی

 آرایش چشم

 


آموزش آرایش به سبک آنجلینا جولی


بسیاری از بازیگران و افراد مشهور سبک آرایش مخصوص به خود را داشته و با پیروی از آن یک برند آرایشی برای خود به وجود می آورند. این آرایش لزوما نباید خاص و یا خیلی غلیظ باشد و حتی یک آرایش ساده نیز می تواند به عنوان برند آرایشی یک فرد شناخته شود. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، نیز به آموزش آرایش به سبک آنجلینا جولی، یکی از این بازیگران مشهور هالیوودی پرداخته شده است.

 

 

وسایل لازم برای آرایش

 سایه
 خط چشم
 ریمل
 فرچه های آرایشی
مژه مصنوعی (اختیاری)

 

نکته مهم: قبل از هر آرایش باید رطوبت رسانی لازم را روی پوست انجام داده و آن را برای انجام آرایش آماده کرد. به علاوه استفاده از پرایمر به عنوان یک بیس آرایشی عمل کرده و باعث زیباتر دیده شدن آرایش و ماندگاری بیشتر آن می شود.

 

آرایش چشم مرحله به مرحله 

آرایش چشم
 

نحوه آرایش چشم ها به سبک آنجلینا جولی

 

مرحله اول آرایش چشم


برای شروع کار باید با کمک یک سایه همرنگ پوست، چشم را از قسمت ابرو جدا کنید. برای این کار نیز کافیست چشم ها را بسته و دقیقا روی برجستگی آن و قسمتی که تخم چشم احساس می شود، سایه بزنید.

 

مرحله دوم آرایش چشم


در این مرحله از یک سایه قهوه ای مات استفاده کرده و آن را در بالای پلک بزنید. سپس سایه را به خوبی محو کرده و با این کار چشم ها را برجسته تر نشان دهید.
روی چشم ها نیز باید از یک سایه کمرنگ که با سایه قهوه ای رنگ قبلی تناسب داشته باشد، استفاده کرده و آن ها را در هم محو کنید تا آرایش چشم ها زیباتر دیده شود. برای این کار می توان از پنککی که رنگ نزدیکی به سایه قهوه ای داشته هم استفاده کرده و چشم ها را درشت تر نشان داد.

 

مرحله سوم آرایش چشم


در این مرحله  از آرایش بار دیگر از سایه قهوه ای استفاده کرده و آن را در زیر چشم بزنید. دقت داشته باشید که تمرکز بیشتر برای سایه زدن باید بر روی قسمت خارجی چشم ها بوده و ظاهری دودی به چشم ها ببخشد.
به علاوه فراموش نکنید که این ابروها هستند که به صورت حالت جذاب تری می دهند. بنابراین فراموش نکنید که حتما داخل ابروها را نیز پر کرده و به آن ها حالت جذاب تری ببخشید.

 

مرحله چهارم آرایش چشم



پس از اتمام کار باید تمام سایه ها را به خوبی پخش کرده و روی مژه ها ریمل بزنید. همچنین می توانید از مژه های بلند و دراماتیک و یا کوتاه و ساده تر استفاده کنید.

 

چند نکته مهم: 


 ابتدا چشم ها را اندازه گرفته و سپس مژه مصنوعی را با توجه به اندازه چشم ها روی مژه ها قرار دهید.
 می توانید قبل از فر کردن مژه ها از ریمل استفاده کنید.
 در صورتی که پس از زدن مژه مصنوعی فضای خالی بین مژه های واقعی و مصنوعی احساس کردید، آن ها را با خط چشم و یا مداد پر کنید تا چشم ها حالت طبیعی تری داشته باشند.

 

آموزش آرایش چشم

 

مرحله پنجم آرایش چشم


پس از قرار دادن مژه مصنوعی ها از خط چشم استفاده کرده و از قسمت خارجی چشم ها به سمت داخل خط چشم بکشید. دقت داشته باشید که خط چشم باید بسیار به چشم ها نزدیک بوده و فاصله مژه ها مصنوعی و واقعی را به خوبی پر کند.
سپس از یک سایه همرنگ خط چشم استفاده کرده و آن را به آرامی روی سطح چشم ها پخش کنید تا خط چشم زیباتر دیده شود.

 

مرحله ششم آرایش چشم

 

از همان خط چشم استفاده کرده و آن را در قسمت زیرین چشم نیز بکشید و کمی آن را پخش کنید تا حالت طبیعی تری داشته باشد.

 

مرحله هفتم آرایش چشم

 

برای زیبایی بیشتر مژه ها آن ها را فر کرده و با این کار چشم ها را باز تر و درشت تر نشان دهید.
در آخر نیز روی هر دو مژه پایین و بالا ریمل زده و آرایش چشم ها را پایان بخشید.
غالبا با این نوع آرایش ساده چشم ها می توان از رژلب های تیره تری مانند قرمز و یا صورتی استفاده کرده و لب ها را برجسته تر نشان داد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: