سه شنبه 27 تیر 1396 - 11:22:49

تبلیغات آرایشگاه در مجلات

 

لزوم تبلیغات سالن های زیبایی در مجلات

تبلیغات آرایشگاه در مجلات یا فضای مجازی؟

تبلیغ آرایشگاه

 

 

چه خانم ها و چه آقایان در سنین مختلف به آرایشگاه  مراجعه می کنند و به دلیل این بازه گسترده مصرف کننده سالن های زیبایی زیادی در همه جا دیده می شود. اما این که مشتری کدام آرایشگاه را انتخاب کرده و یا به کدام سالن زیبایی وفادار بماند، به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از این عوامل تبلیغات صحیح است. به همین دلیل نیز دارندگان سالن های زیبایی باید به تبلیغات خود بیشتر توجه کرده و با روش های مختلف مشتریان جدید را جذب مرکز زیبایی خود کنند. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب  به بررسی  تبلیغات آرایشگاه در مجلات و بروشورهای تبلیغاتی می پردازیم.

 

 

اصول صحیح تبلیغات آرایشگاه


  تبلیغات آرایشگاه در محدوده مناسب

بسیاری از آرایشگاه ها در مجله ها و یا در محل هایی تبلیغات خود را انجام می دهند که در عمل هیچ مشتری خاصی برای آن ها جذب نمی کند. به همین دلیل بهتر است به تبلیغات محلی بیشتر بها داده و به جای تبلیغات سراسری در روزنامه های محلی، راه حل دیگر استفاده از بروشورهای تبلیغاتی در محدوده های مشخص است.

 

 

  محل مناسب تبلیغات آرایشگاه در مجلات کجاست؟

همیشه تبلیغات آرایشگاه  خود را سمت چپ صفحه بزنید. زیرا تحقیقات نشان داده است که تبلیغات در این سمت، توجه بیشتری جلب کرده و افراد با ورق زدن اولین چیزی که می بینند، تبلیغات آرایشگاه شماست.
همیشه برای اطمینان از نتیجه کار، قبل از چاپ تبلیغ ، نسخه نهایی را مشاهده کرده و تغییرات ضروری را خود انجام دهید. به علاوه فراموش نکنید که خدمات خود را به طور دقیق و قابل رویت روی تبلیغات نشان داده و در صورت لزوم از فونت ها و طرح های مختلفی برای بهتر دیده شدن آن ها کمک بگیرید.

 

 

 

  چه نکاتی را در طراحی تبلیغات آرایشگاه باید رعایت کنیم؟

بهترین راه تبلیغ، تبلیغات در مجلات با کیفیت بالاست. به علاوه تبلیغ خود را در این مجله ها باید به صورتی انتخاب کنید که خاص و چشمگیر بوده و به سرعت دیده شود.

 

 

 برای تبلیغات آرایشگاه در مجلات  یا بروشورها از قوانین زیر پیروی کنید:

• زمینه تبلیغات خود را ساده انتخاب کنید و از شلوغ کردن آن بپرهیزید.
• دقت داشته باشید که درست است که برای فضای تبلیغ هزینه می پردازید، اما شلوغ کردن این فضا با اطلاعات بیهوده و غیرضروری تنها از اعتبار شما می کاهد.
• دقت داشته باشید که از تصاویر با کیفیت بالا برای تبلیغ استفاده کنید.
• برای سالن خود یک برند به وجود آورده و با یک جمله تبلیغاتی خاص خود را متمایز از دیگران کنید.
• دقت داشته باشید که به جای صحبت درمورد خود، از خدماتی که به مشتری می دهید صحبت کنید و به جای این که بگویید ما چه خدماتی داریم، بگوید شما چه خدماتی دریافت خواهید کرد.
• فراموش نکنید که اطلاعات آرایشگاه خود از قبیل، تلفن، آدرس، کانال های تبلیغاتی و آدرس فضاهای مجازی را در تبلیغ خود ذکر کنید.

 

 

 

تبلیغات آرایشگاه

تبلیغ سالن زیبایی

 

 

  تیتر تبلیغات آرایشگاه

تحقیقات نشان می دهد که بیشتر افراد تنها تیتر تبلیغات را خوانده و به جزئیات آن توجهی نمی کنند. بنابراین بهتر است تیتر مناسبی برای تبلیغ خود انتخاب کرده و آن را بزرگ و زیبا طراحی کنید.

 

 

  چه چیز تبلیغات آرایشگاه  شما را جالب تر می کند؟

برای این که مشتری های بیشتری جذب سالن زیبایی خود کنید، می توانید در تبلیغات خود تخفیف هایی قرار دهید که مشتری با ارائه آن تخفیف ها به شما بتواند خدمات ارزان قیمتی را تجربه کند.

 

 

  آیا تبلیغات آرایشگاه در مجلات خوب است؟

یک نکته مهم که در تبلیغات آرایشگاه فراموش می شود این است که سالن دار باید در نظر داشته باشد که آیا تبلیغاتی که انجام داده بازگشت سرمایه داشته است یا خیر. زیرا تبلیغات پیوسته در محلی که مشتری های وی را بالا نمی برد تنها دور ریختن سرمایه بوده و در صورتی که کسی با این وضعیت روبرو شود، بهتر است به سرعت محل تبلیغات یا شیوه ارائه آن را تغییر دهد.

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان با وب سایت رژلب می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 13:36:36
اخه هزینه مجلات الان خیلی بالاست بعدشم آیا کسی ببینه تبلیغمونو یا نه
بازم تبلیغ اینترنتی بهتره
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: