یکشنبه 01 مرداد 1396 - 08:45:08

مدل مو دخترانه کوتاه

مدل موی کوتاه جدید

مدل کوتاهی مو پیکسی

 

مدل مو جدید کوتاه

 

اکثر مدل مو دخترانه کوتاه، زیبا، خوش حالت و جذاب هستند و می توانند چهره  را جوان تر از آن چیزی که هست، نشان می دهند. بعضی از مدل موهای کوتاه می توانند، افتادگی پوست و یا چروک پوست را پنهان کرده و جذابیت بیشتری به چهره یک خانم دهند. در این مقاله  از سایت آرایشی رژلب، به بررسی 16 مدل مو دخترانه کوتاه پیکسی برای خانم های خوش سلیقه پرداخته شده است.

 

انواع مدل مو دخترانه کوتاه 


مدل مو کوتاه پیکسی با آمبره بلوند


این مدل مو کوتاه زیبا که اخیرا طرفداران زیادی بین خانم ها پیدا کرده است، حجم موها را بیشتر نشان داده و ظرافت و زنانگی صورت را بیشتر می  کند. در این مدل مو، چتری ها باید بلند باشند و برای حجم بیشتر موها کمی نازک شوند. قسمت های کناری موها کوتاه تر و روی موها بلندتر است.

 

 مدل مو کوتاه پیکسی صاف

موهای عقب سر این مدل مو دخترانه کوتاه پیسی ، کوتاه تر از موهای کنار و جلوی سر هستند و موهای جلویی، از بقیه قسمت ها بلندتر هستند. مدل مو کوتاه پیکسی صاف شامل لایه های زیادی می شود که صورت را دربر می گیرند و روی موهای صاف جذابیت بی نظیری دارند.

 

  مدل مو کوتاه پیکسی با چتری بلند

در این مدل مو کوتاه پیکسی، موهای پشت سر کوتاه می شوند و بیشترین توجه روی تاج سر و حجم جلوی موهاست. غالبا در این مدل مو، چتری ها پیشانی را می پوشانند و روی اطراف چشم قرار می گیرند، مدل مو کوتاه پیکسی با چتری بلند برای خانم هایی که به دنبال جوان تر نشان دادن چهره خود هستند، مناسب است.

 

مدل کوتاهی مو پیکسی

 

 مدل مو کوتاه پیکسی روی موهای صاف

مدل موی کوتاه پیکسی روی موهای صاف ، حالت ظریف تر و زنانه تری به چهره داده و لایه های ظریف و زیبای مو به گونه ای کوتاه می شوند که روی گردن به یکدیگر برسند. همچنین در این مدل مو کناره های مو از چتری ها بلندتر هستند.

 

 مدل مو کوتاه پیکسی با چتری کنار سر

در این مدل موی کوتاه پیکسی، علاوه بر این که موهای جلوی سر بلند هستند، موهای کنار پیشانی و روی سر نیز بلند و پرپشت دیده می شوند. این مدل مو برای خانم هایی که موهای مجعد و یا حالت  دار دارند، مناسب است.

 

 مدل مو کوتاه پیکسی به هم ریخته

در مدل موی کوتاه پیکسی به هم ریخته نیز لایه های زیادی روی موها باید به وجود آمده و این لایه در پشت و کناره های سر با یکدیگر هماهنگ باشند. البته چتری ها در این مدل مو، در جلوی سر بلندتر هستند و به همین دلیل ظاهر زنانه تری به چهره می دهند.

 

مدل کوتاهی مو جدید

 مدل مو کوتاه پیکسی پسرانه

معمولا مدل موی کوتاه پیکسی پسرانه، چتری های کوتاه دارد که خطوط کوتاهی این مدل مو ظریف نیست و مناسب آقایان هستند. البته این دلیل بر این نیست که این مدل موها جذابیتی ندارد. زیرا با کمک این مدل مو می توان چهره زیبای فرد را بهتر نشان داد و تمرکز را بر روی چشم ها قرار داد.

 

  مدل مو کوتاه پیکسی نامتقارن

 مدل موی کوتاه پیکسی نامتقارن، در یک طرف سر کوتاه و در طرف دیگر بلند دیده می شود و در آن موهای روی سر و کناره های یک طرف بلندتر از سمت دیگر است. البته برای زیبایی بیشتر معمولا حجم زیادی به قسمت بلندتر مو، داده می شود.

 

 مدل مو کوتاه پیکسی بلند

مدل موی کوتاه پیکسی بلند، دارای لایه های زیادی است که تقریبا یک اندازه هستند و به چهره جذابیت بالایی می دهند. در این مدل مو، موها بلندتر ازمدل پیکسی های دیگر کوتاه می شوند و روی گوش ها و جلوی سر موها بلند و در روی گردن موها کوتاه تر دیده می شوند.

 

 

مدل کوتاهی مو زنانه

 

 مدل مو کوتاه پیکسی لایه لایه

مدل موی کوتاه پیکسی لایه لایه، ممکن است ساده به نظر برسد ولی در واقع از لایه های زیادی تشکیل شده و در عین این که در پشت سر و روی سر بیشتر کوتاه می شود، زاویه های مناسبی روی موهای روی گوش ها به وجود می آورد.

 

 مدل مو کوتاه پیکسی سیخ سیخی

این مدل موی کوتاه نیز همان پیکسی است که در آن موهای روی سر و موهای پشت سر بلند شده و در عین به هم ریختگی ظاهر زیبایی روی موها به وجود می آورند.

 

 مدل مو کوتاه پیکسی با چتری بلند

در این مدل موی کوتاه پیکسی، موهای یک طرف سر با موزر کوتاه شده و موهای سمت دیگر بلند هستند تا ظاهر نامتقارنی روی موها به وجود آید. به علاوه برای این  مدل کوتاهی از تیغ استفاده می شود که چهره را دخترانه و جذاب می کند.

 

مدل کوتاهی مو دخترانه

  مدل مو کوتاه پیکسی قارچی

در این مدل موی کوتاه ، دورتا دور موها بلند هستند و موهای روی گردن کوتاه می شوند، قارچی کوتاه روی موهای صاف و حالت دار زیبا دیده شده و با داشتن چتری های بلند، به زیبایی بیشتر چهره کمک می کند.

 

 مدل مو کوتاه پیکسی فوهاک

در مدل موی کوتاه  فوهاوک، موهای کناره های سر کوتاه شده و موهای روی سر مانند تاج خروس بلند تر کوتاه می شوند. به همین دلیل به این مدل مو، مدل خروسی هم گفته می شود.

 

 

 مدل مو کوتاه پیکسی بلند بهم ریخته

گاهی اوقات زیبایی در به هم ریختگی است. این مدل موی کوتاه نیز به همین صورت است و در آن لایه های زیادی وجود دارند که از جلوی سر کم کم به سمت عقب کوتاه تر دیده می شوند.

 

 مدل مو کوتاه پیکسی یک طرفه

برخلاف مدل موهایی که تنها در کنار پیشانی موها کوتاه می شوند، در این مدل موی کوتاه پیکسی،  یک طرف سر از پیشانی تا روی گردن کوتاه شده و سمت دیگر موها بلند و با چتری های بلندتر کوتاه می شود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: