یکشنبه 15 مرداد 1396 - 09:43:26

آموزش تصویری شینیون مو

آموزش مرحله به مرحله شینیون مو

آموزش شینیون موی متوسط

 

 

مدل شینیون مو برای موهای متوسط

داشتن موهای متوسط برای بسیاری از افراد مناسب است. زیرا این موها را می توان به سادگی باز گذاشته، جمع کرده و یا به صورت های مختلف شینیون های زیبایی روی آن ها انجام داد. به علاوه روش های زیادی برای حالت دادن به این موها وجود دارد که  جذابیت موهای متوسط را بالاتر می برد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب،  به آموزش تصویری شینیون مو پرداخته می شود. 

 

آموزش تصویری شینیون مو

کسانی که موهای بلندی دارند و به دنبال یک شینیون ساده و در عین حال زیبا هستند، می توانند از این مدل شینیون پاپیونی استفاده کنند و در کوتاه ترین زمان شینیون زیبایی بدست آورند.

 

 شینیون پاپیون

 

 عکس شینیون پاپیون

 

 آموزش مرحله به مرحله شینیون بافت

این شینیون فرانسوی شل، بدون نیاز به هیچ گونه وسیله تزئیناتی برای مو به دست آمده و به خصوص روی موهای متوسط بسیار زیبا به نظر می رسد. برای انجام آن نیز تنها به چند سنجاق سر و پیچاندن موها نیاز است.

 

شینیون بافت مو

 

 

آموزش تصویری شینیون بان به هم ریخته

در صورتی که موهای وز و کوتاهی دارید، می توانید این شینیون زیبا را امتحان کنید که برای انجام آن تنها به یک کش سر و چند سنجاق سر نیاز است. این مدل مو به خصوص برای کسانی که صورت های گردی دارند، مناسب است.

 

 آموزش شینیون مو بان

 

عکس شینیون مو بان

 

 

آموزش شینیون بافت فرانسوی


برای انجام این شینیون بهتر است از بالای سر تا پایین موها را به صورت فرانسوی بافته و سپس آن ها را مانند تصویر نشان داده شده در پایین سر جمع کنید. البته فراموش نکنید که بافت فرانسوی خود را کمی شل کنید تا جذابیت شینیون شما بیشتر شود.

 

آموزش شینیون بافت فرانسوی

 

مدل بافت مو فرانسوی

 

بافت مو فرانسوی

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: