پنجشنبه 23 شهریور 1396 - 00:14:20

بهترین ماسک مو

ماسک مو برای تقویت مو

ماسک مو برای موهای رنگ شده

 

انواع بهترین ماسک مو 

 

محصولات مختلف و زیادی برای مراقبت از موها و تقویت آن ها وجود دارد که هر کدام مشکل خاصی را حل می کنند. اما این محصولات متنوع  هر کدام کاربرد خاصی دارند و برای یک مشکل  باید از محصول مناسب آن استفاده کرد. در این مقاله  سایت آرایشی رژلب به بررسی بهترین ماسک مو و موارد استفاده آن پرداخته شده است.

 

ماسک مو درمانی

تمام درمان ها و تمام خدماتی که روی موها انجام می شود بیس شیمیایی ندارد و باعث آسیب رساندن به موها نمی شود. محصولات مو کاربردها و انواع مختلفی دارند. به طور مثال برای از بین بردن خشکی و وز موها از کاندیشنرهای قوی استفاده می شود که مخصوص این کار هستند و همان طور که از اسم آن مشخص است، خاصیت درمانی دارند. این کاندیشنرهای قوی به گونه ای طراحی شده اند که رطوبت از دست رفته موها را به آن ها باز گردانده و با از بین بردن خشکی آن ها، موها را نرم و ابریشمی کنند.
ماسک مو ها نیز متنوع اند و هر کدام از آن ها کاربرد مخصوص به خود را دارند. ماسک مو های معمولی غالبا به گونه ای طراحی شده اند که کوتیکل سطحی مو را نرم کرده و روی ساقه مو یک لایه محافظ ایجاد می کنند تا موها سلامت خود را حفظ کرده و هم قوی تر شوند و هم درخشان تر دیده شوند.

 

انواع ماسک موها

در ادامه برخی از ماسک مو ها و کاربردهای درمانی آنها نام برده شده و نحوه استفاده از آن ها توضیح داده می شود:

 

ماسک مو پروتئینی

همان طور که از اسم این ماسک موها مشخص است، ماسک موهای پروتئینی شامل مقادیر بالا و فشرده پروتئین های حیوانی و گیاهی هستند. اغلب این ماسک موها موزی، کلاتینی، کراتین و غیره می باشند. هدف این ماسک موها تقویت موها و ساختار آن ها بوده و این نوع ماسک ها می توانند در اثر گرما دهی متداوم و استفاده از مواد شمیایی روی موها به وجود آید. ماسک موهای پروتئیئنی هر 8 تا 12 بار شامپو کردن (یا یکبار در ماه) باید روی موها استفاده شوند و نباید در مصرف آن ها زیاده روی کرد.

 

ماسک مو 

ماسک مو برای جلوگیری از ریزش مو

 

ماسک  موهای پرپشت کننده و حجم دهنده

این ماسک موها برای بالا بردن مقدار pH مو به کار می روند تا سطح مو برآمده شده و موها حجیم تر و پرپشت تر دیده شوند. ماده موجود در این ماسک موها پانتِنول، آساسیا و آلوئه ورا بوده واغلب برای موهای کم پشت و نازک توصیه می شوند. این ماسک موها باید بین هر 5-6 بار شامپو کردن روی موها استفاده شده و نباید هر روی روی موها زده شوند.

 

ماسک موهای مرطوب کننده

ماسک موهای مرطوب کننده و آبرسان بیشتر خاصیت درمانی دارند و معمولا روی موهای خشک و وز به کار می روند. ماده موجود در این ماسک موها پایه گیاهی و درمانی دارد. همان طور که انتظار می رود، هدف این ماسک ها نفوذ رطوبت به ساقه موها بوده و این ماسک ها می توانند به نرمی و درخشش موها کمک کنند. استفاده از این ماسک موها بستگی به میزان حرارت دهی موها و مواد شیمیایی به کار رفته روی آن ها دارد. بهتر است این ماسک ها حداقل بین هر 3 بار تا هر 5-6 بار یکبار روی موها استفاده شود.

 

ماسک موهای نرم کننده

این ماسک موها برای درمان موهایی استفاده می شود که به سرعت وز می شوند. مواد موجود در این ماسک موها پروتئین، روغن های گیاهی و میوه ای و حتی سیلیکون می باشد. هدف استفاده از این ماسک موها بستن کوتیکل سطحی مو است. آنها به گونه ای روی مو قرار می گیرند که ساقه مو را نرم و انعطاف پذیر کنند. به علاوه به کمک این ماسک ها، موها گره نمی خورند و می توان به راحتی آن ها را شانه کرد. این ماسک ها به اندازه ماسک های آبرسان و مرطوب کننده ای قوی نیستند ولی باید مشابه ماسک موهای مرطوب کننده به کار روند.

 

ماسک موهای مخصوص رنگ مو

همان طورکه از نام این ماسک مو ها مشخص است، ماسک موهای محافظ رنگ به گونه ای طراحی شده اند که از موهای رنگ شده در برابر حرارت و دیگر عوامل آسیب رسان مراقبت می کنند. مواد به کار رفته در این ماسک موها اسیدهای میوه ای، سیلیکون و موادی برای کاهش pH  موست. به علاوه این ماسک موها کوتیکل سطحی مو را محکم کرده و مولکول های رنگ مو را در آن نگه می دارد تا رنگ مو از بین نرود. در صورتی که موها رنگ شده اند، از این ماسک مو ها باید حداقل هفته ای یکبار و یا هر 5 تا 6 بار شامپو کردن موها استفاده شود تا رنگ رنگ مو محو نشود.

 

 

بهترین ماسک مو ایرانی

معرفی ماسک مو فولیکا

ماسک موهای فولیکا در تنوه مختلف برای انواع موها میباشد. ترکیبی مغذی در ماسک مو فولیکا  سبب رفع خشکی و ترمیم مو می گردد.  این ماسک موها موجب افزایش نرمی و حالت پذیری مو ها می گردد. ماسک موهای  فولیکا  ساقه مو را تغذیه نموده و ساختمان آن را احیا و بازسازی می نماید. همچنین موخوره را کاهش داده و رطوبت از دست رفته را به موها باز می گرداند تا موهایتان درخشندگی و سلامت طبیعی خود را بازیابند. 

 

ماسک موی فولیکا

 

ویژگی های ماسک مو فولیکا

- رفع خشکی مو

- ترمیم کننده

- مغذی

- احیا و بازسازی مو

- رطوبت رسان

- افزایش درخشندگی مو

- افزایش نرمی و طراوت مو

- جلوگیری از ایجاد موخوره

- تقویت ساقه مو

- حاوی عصاره شیر جو دوسر

- افزایش حالت پذیری مو

- دارای بیوتین، کراتین

-عدم نیاز به شست و شو

ماسک موهای خشک و آسیب دیده فولیکا علاوه بر رفع خشکی و زبری مو های شما ساقه مو را تقویت نموده و سبب افزایش زیبایی و سلامت مو می گردد.

 

ماسک مو وال وار

 

معرفی ماسک مو وال وار

مو بعد از شامپو شدن نیاز به نرم کننده دارد تا لطافت و نرمی خود را دوباره بدست بیاورد،  ماسک مو وال وار، علاوه بر خواص ضد ریزش به بازسازی و تغذیه‌ی پیاز مو هم کمک می‌کند. پروتئین و جوانه گندم موجود در ماسک مو والوار  مو ها را از ریشه تا نوک ساقه به طور کامل تغذیه می کند و زبری، خشکی و وزی مو را از بین می برد.

ویژگی های ماسک مو وال وار

ماسک تغذیه و نرم کننده مو وال وار، حاوی روغن بادام، آلوئه ورا و جوانه گندم می باشد، پروتئین و جوانه گندم موجود در ماسک مو والوار  مو ها را از ریشه تا نوک ساقه به طور کامل تغذیه می کند و زبری، خشکی و وزی مو را از بین می برد. این محصول حالت پذیری مو را افزایش می دهد و ظاهر مو را نرم و درخشان می کند.

برای افرادی که موهای بسیار خشک و زبر دارند می توانند بعد از شستشو مو  ساقه مو را به ماسک مو وال وار  آغشته کنند و کلاه پلاستیکی روی موها قرار دهند و حدود 5 دقیقه روی کلاه را  باد گرم سشوار بگیرند و سپس 5 دقیقه مکث کنند و با آب ولرم آبکشی کنند.و در انتها مو را با آب سرد آبکشی کنند. روغن بادام و آواکادو موجود در ماسک مو وال وار نقش یک آبرسان کامل را برای موهای شما انجام می دهد و لطافت و تازگی از بین رفته را به موها بر می گرداند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 27 آذر 1396 - 01:09:05
عالی بود مخصوصا اون ماسک مو لورال که عکسش بود من اصلشو از سالن هستی اصغری تهیه کردم (چون تقلبیش هم هست)تاثیر فوق العاده ای رو موها داره
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: