یکشنبه 28 آبان 1396 - 09:00:07

آموزش تصویری بافت مو فرانسوی

بافت مو فرانسوی در 5 مرحله 

آموزش بافت مو فرانسوی

 

بافت مو

 

بسیاری از خانم ها و حتی آقایان موهای بلند دوست دارند و دوست دارند که روی این موهای بلند مدل های مختلفی را امتحان کنند. یکی از مدل موهای محبوب که به خصوص روی موهای بلند به زیبایی دیده می شود، بافت مو فرانسوی است. این بافت مو کلاسیک از گذشته تاکنون طرفداران بیشمار خود را حفظ کرده و هنوز هم یکی از محبوب ترین بافت ها، در بین خانم هاست. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب به آموزش این بافت مو پرداخته می شود.

 

 

آموزش تصویری بافت مو فرانسوی

 

بافت مو




  کار خود را روی موهای تمیز شروع کنید. موها را با شامپو و کاندیشنر شسته و یا با حوله خشک کرده و یا با سشوار کاملا خشک کنید. در این جا روی موهای نمدار، بافت موانجام شده است. برای جلوگیری از گره خوردن و وز شدن موها، روی آن ها از سرم نرم کننده و یا کاندیشنرهای بدون نیاز به شستشو استفاده کنید. سپس موها را به سمت عقب سر شانه کرده و از جلوی صورت دور کنید.سپس یک قسمت مثلثی در بالای سر ایجاد کنید. دو طرف این مثلث باید روی شقیقه ها بوده و نوک تیز آن به سمت پشت سر باشد. این مثلث نقطه آغازین کار شما خواهد بود.
 

 



 موهای قسمت مثلثی جدا شده را به سه دسته تقسیم کرده و و آن ها را در یک دست نگه دارید. این کار را به گونه ای انجام دهید که هر دسته از موها، لای یکی از انگشتان شما قرار گیرد. بافت مو را شروع کنید و دسته سمت راستی از موها را از روی دسته مرکزی رد کنید. سپس با دقت دسته های مو را به دست دیگر داده و دسته موی سمت چپی را از روی ترکیب موهای مرکزی و سمت راستی، که از قبل به دست آمده بود، رد کنید.

 



 بافت مو را ادامه دهید. اما دقت داشته باشید که هر بار دسته نازکی از موها را از سمت راست سر و قسمتی که خارج مثلث است، بیرون آورده و آن را با دسته سمت راستی ترکیب کنید. پس از ترکیب آن با دسته موی سمت راست، آن را از روی دسته مرکزی رد کرده و بافت مو را به آرامی به دست دیگر ببرید. این بار دسته موهای نازکی از سمت چپ سر جدا کرده و پس از ترکیب آن با دسته موی سمت چپ، آن را از روی ترکیب دسته موی جدیدی که از قبل به دست آورده بودید، رد کنید. سپس بافت مو را به دست اولیه باز گردانید.

 

 


 مرحله سه را تا جایی ادامه دهید که موهای روی سر تمام شوند و به قسمت روی گردن برسید. دقت داشته باشید که هرچه موها را سفت تر نگه داشته و بیشتر بکشید، بافت محکم تری داشته و هرچه موها را شل تر در دست بگیرید، بافت آزاد تری خواهید داشت.

 

 



 پس از این که به قسمت گردن رسیدید، می توانید بافت مو را به هر شکلی که دوست دارید، تمام کنید. این به این معنی است که می توانید آن را به صورت بافت سه تایی ادامه داده و یا پس از بستن موهای این قسمت با کش، دنباله موها را آزاد رها کنید.

در این جا، دنباله موها نیز بافته شده است. برای تزئین موها نیز می توانید از ربان، گیره های مو، گل و یا پاپیون های تزئینی استفاده کنید. یکی از مزیت های این مدل مو در این است که می توان آن را به هر شکلی تزئین کرد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: