سه شنبه 22 اسفند 1396 - 14:42:31

13 لوازم آرایشی ضروری

13 لوازم آرایشی مناسب یک مهمانی

لوازم آرایشی ضروری


 

 


لوازم آرایش ضروری برای یک مهمانی

آماده شدن برای یک مهمانی و جمع کردن وسایل لازم می تواند کمی اضطراب آور باشد. بعضی از خانم ها از تمام  لوازم آرایشی استفاده می کنند  و آن ها را همراه خود می برند و برخی لوازم آرایش چندانی به کار نمی برند. در هر کدام از این حالات باید آرایش خود را با برنامه انجام داد و لوازم آرایش ضروری برای انجام آرایش مناسب را بهمراه داشت. در این مقاله از سایت آرایش و زیبایی رژلب به بررسی 13 لوازم آرایش ضروری برای یک مهمانی پرداخته می شود.


 پرایمر
در مهمانی ها برای اینکه پوست صاف و براق نشان داده شود نیاز به یک پرایمر مناسب است. به علاوه زدن پرایمر زیر کرم پودر می تواند آرایش را تا مدت زمان بیشتری ثابت نگه دارد. برای این کار پرایمر رِولُن Revlon توصیه می شود.

 

 پالت هایلایتر
برای داشتن یک آرایش زیبا،  می توان از هایلایت و سایه روشن انداختن روی پوست، استفاده کرد. هایلایتری که رنگ های مختلفی دارد و حالت کیکی شکل روی پوست به وجود نیاورد.

 

 کانسیلر
کانسیلر برای مهمانی ها یک ضرورت است. زیرا با کمک آن می توان لک های روی پوست و تیرگی های زیر چشم را رفع کرده و زیبایی پوست را تضمین کند.

 

کرم پودر
کرم پودر نیز برای پوشاندن لک ها استفاده می شود. با کمک کرم پودر لایه نازکی روی پوست کشیده میشود و مشکلات پوستی تا جای ممکن پوشانده می شود. برای این کار می توان از  انواع رنگ های کرم پودر L’Oreal  متناسب با رنگ پوست استفاده کرد.

 

 پالت کانتورینگ
همان طور که از اسم این پالت مشخص است، از این پالت برای کانتورینگ صورت استفاده می شده و قسمت های مختلف صورت بهتر دیده می شوند. برای این کار می توان از پالت های کرمی و یا پودری استفاده کرد. در نظر داشته باشید که پالت های کرمی ماندگاری بیشتری دارند.

 

 پنکک مناسب
پنکک یکی از وسایل آرایش ضروری است. با کمک پنکک کرم پودر و کانسیلر در جای خود تثبیت شده و علاوه بر یکسان شدن توناژ پوست، حالت ماتی روی پوست به وجود می آورد. برای این کار می توان از پنکک Lakme استفاده کرد.

 

وسایل آرایش ضروری

 

 سایه چشم
پالت دیگری که در مهمانی ها مورد نیاز است، پالت سایه چشم است. پالتی که برای این کار به کار می رود باید رنگ های متنوعی داشته و توانایی انتخاب رنگ از روی آن وجود داشته باشد.

 

 ریمل
ریمل نیز باید روی مژه ها زده شود تا چشم ها جلوه زیباتری پیدا کنند. برای این کار بهتر است از ریمل رنگ مشکی،حجم دهنده و پرپشت کننده مژه  استفاده کرد.

 

 خط چشم ژله ای
خط چشم برای حالت دادن چشم ها ابزاری کارآمد است. البته خط چشمی که به کار می رود باید ماندگاری بالایی داشته باشد. برای این کار خط چشم ژله ای میبی لین Maybeline توصیه می شود.

 

 مداد چشم
وسیله آرایشی دیگری که برای حالت دادن به چشم ها به کار می رود، مداد چشم است. بسته به آرایش مداد چشم می تواند دراماتیک و پررنگ و یا کمرنگ دیده شود. گاهی اوقت نیز مداد چشم تنها در داخل چشم کشیده میشود و هر 1 تا 2 ساعت یکبار نیاز به تمدید دارد. برای این کار نیز مداد چشم Lakme توصیه می شود.

 

 هایلایتر براق
هایلایتر براق می تواند روی پوست به کار رود و درخشش پوست را بیشتر کند. البته هایلایتر نباید روی پوست مشخص شود، باید در آرایش به خوبی محو شود.

 

 رژلب

هیچ آرایشی بدون رژلب مناسب کامل نیست. به همین دلیل ن باید از رژلبی استفاده کرد که علاوه بر رنگ زیبا، ماندگاری بالایی نیز داشته باشد. چنین ویژگی هایی در رژلب مَک MAC دیده می شود.

 

  اسپری تثبیت کننده آرایش
پس از اتمام آرایش و برای ماندگاری بیشتر آن نیاز به اسپری تثبیت کننده است تا حالت پودری و کرمی آرایش را از بین برده و به اصطلاح به خوابیدن آرایش روی پوست کمک کند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 22 اسفند 1396 - 15:37:27
مفیدبود ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: