چهارشنبه 01 فروردین 1397 - 23:18:24

رنگ موی خاکستری

آموزش رنگ کردن مو خاکستری؟
فرمول ترکیب رنگ مو خاکستری

 

رنگ موی خاکستری

معمولا با نزدیک شدن به دهه سی زندگی تارموهای سفید کم کم ظاهر می شوند. البته در مواردی سفید شدن موها به دلایل ژنتیکی یا دلایل محیطی زودتر از موعد اتفاق می افتد. این تارموهای خاکستری و سفید ممکن است در نظر اول هراس آور بوده و به نظر برسد که باعث پیر شدن صورت می شوند. ولی حقیقت این است که با کمک رنگ موی خاکستری که مناسب پوست باشد، نه تنها می توان این تارموها را پوشاند بلکه جذابیت چهره را نیز چندین برابر کرد.
البته خانم هایی هم هستند که از سفید یا خاکستری شدن موهای خود استقبال کرده و بدون رنگ کردن موها، خاکستری زیبای آن ها را در معرض نمایش همگان قرار می دهند. امروزه 
رنگ موی خاکستری بین بسیاری از ستارگان هالیوودی محبوبیت پیدا کرده و هر روز خانم های هالیوودی بیشتری را می بینیم که به جای رنگ کردن موهای خود، خاکستری های آن را به نمایش می گذارند.

رنگ موی خاکستری ابتدا در سال 2010 محبوبیت پیدا کرد و از آن موقع تاکنون در بین بسیاری از افراد دیگر نیز طرفدار پیدا کرده است. نکته جالب نیز در اینجاست که بیشتر کسانی که موهای خود را به رنگ خاکستری می کنند، جوان تر ها هستند و به همین دلیل نه تنها دیگر رنگ موی خاکستری صورت را پیر نمی کند، بلکه با داشتن یک رنگ موی مناسب زیبایی و طراوت صورت بهتر دیده شده و صورت جوان تر نیز به نظر می رسد.
       

به علاوه با داشتن رنگ موی خاکستری، تارموهای خاکستری نیز جزئی از موهای خاکستری بوده و دیگر نیازی به نگرانی در مورد آن ها و این که چند تار موی خاکستری در بین موهای تیره دیده می شود، نخواهد بود. در این صورت سفید شدن تدریجی موها فرد را آزار نداده و باعث جذابیت وی نیز می شود.

البته رنگ موی خاکستری فرد باید فاکتورهای مختلفی داشته باشد. به طور مثال این رنگ مو باید مناسب پوست صورت و مدل موی فرد باشد. به علاوه روشن کردن موهای تیره و آن ها را به رنگ خاکستری در آوردن کار ساده ای نیست و برای به دست آوردن آن باید چندین بار به آرایشگاه مراجعه کرده و چندین بار موها را رنگ کرد که پروسه ای زمان بر است. به علاوه هرچند وقت یکبار که موها رشد کردند، باید موهای تیره را رنگ کرد که خود مشکلاتی دارد.

رنگ موی خاکستری دودی


 

برای خاکستری کردن موها ابتدا باید موها را دکلره کرد. برای این کار باید موها را به روشن ترین حد ممکن در آورد که حتی در مواردی این پروسه چند هفته طول می کشد و برای رسیدن به نتیجه نهایی باید صبر کرد. پس از این که با دکلره کردن موها تا جای ممکن روشن شدند، باید روی آن ها تونر زده شود تا هرگونه پیگمنت رنگی از روی موها پاک شود. سپس موها به رنگ موی خاکستری مورد نظر در می آیند.

لازم به ذکر است که موهایی که تا این حد دکلره شده و روشن شده اند، آسیب پذیر و شکننده می شوند و باید به شکل ویژه تر و خاص تری از آن ها مراقبت کرد. همچنین باید به خاطر داشت که یک رنگ مو تنها در صورتی زیبا دیده می شود که موهای فرد سالم باشند. به همین دلیل نیز بعد از دکلره کردن و روشن کردن موها باید مراقبت های لازم را روی آن ها انجام داد. به طور مثال باید آن ها را با شامپو و کاندیشنر مخصوص موهای رنگ شده و دکلره شده شسته و هر چند وقت یکبار نیز با کاندیشنرهای قوی موها را تقویت کرد.


حالا اگر شما هم تصمیم گرفتید که رنگ موی خاکستری را امتحان کنید با ما همراه باشید تا آموزش ترکیب رنگ موی خاکستری را با هم ببینیم.

 

فرمول رنگ مو خاکستری

این رنگ مو را باید بر روی موهایی که به پایه 10 رسیده اند بزنید. برای اینکار باید موهای خود را دکلره کنید. با توجه به اینکه دکلره کردن مو فرآیند مهم و حرفه ای است پیشنهاد می کنم فیلم آموزش دکلره کردن مو را ببینید.

روشن ترین رنگ موی بلوند دودی 10.01 : 30 میل
روشن ترین رنگ موی بلوند خاکستری A10 : به اندازه 40 میل
رنگ موی نقره ای شماره 90.1 : 40 میل
رنگ شماره 000 : 15 میل
واریاسیون خاکستری : 10 میل
واریاسیون نقره ای : 15 میل
واریاسیون آبی : 5 میل
اکسیدان نمره 2 : 2 برابر رنگ


اگر به رنگ موی خاکستری علاقه دارید اما دوست دارید که رنگ مویی مطابق مد روز داشته باشید رنگ مو نقره ای با هایلایت اسموکی یا با هایلایت بنفش را امتحان کنید. در بسیاری از ژورنال های رنگ مو سال 2018 ترکیب رنگ مو نقره ای و بنفش را می بینیم.

 

ترکیب رنگ مو نقره ای با هایلایت اسموکی

بلوند نقره ای

سوپر پلاتینه دودی
واریاسیون نقره ای و روشن کننده : از هر کدام 2 سانت
اکسیدان 6 درصد
پایه 9


فرمول رنگ مو برای هایلایت اسموکی

بلوند دودی خیلی روشن
بلوند خاکستری روشن
واریاسیون خاکستری : 2 سانت
اکسیدان 6 درصد

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: