چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 15:59:13

10 رنگ لاک ناخن جدید

رنگ لاک ناخن سال
بهترین رنگ های لاک ناخن رِولُن (Revlon)

بهترین رنگ های لاک ناخن رِولُن

کمپانی رولن یکی از کمپانی های شناخته شده آرایشی بهداشتی در سرتاسر دنیاست که فعالیت خود را  از سال 1932 شروع کرده است. این کمپانی یکی از اولین تولید کننده های لاک ناخن است  و امروزه یکی از بهترین رنگ لاک ناخن و با کیفیت ترین آن توسط این کمپانی تولید می شود. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، 10 رنگ لاک ناخن جدید این کمپانی معرفی شده است.

 

 

1. رنگ لاک صورتی (Bubble Gum) رِولُن

 

 

 این رنگ لاک ناخن اخیراً در مجموعه لاک های معطر این کمپانی معرفی شده و رنگ صورتی کمرنگ بسیار زیبایی دارد. به علاوه وقتی این لاک خشک می شود، بوی آدامس خرسی می دهد. برای زدن آن نیز کافیست دو لایه از لاک روی ناخن زده شود.

 

 

2. رنگ لاک قرمز مات (Teak Rose) رِولُن

 

 رنگ قرمز مات این لاک به صورتی زده و حالت کرمی روی ناخن دارد. این رنگ لاک بسیار شیک و زیباست و می توان از آن برای محل کار استفاده کرد. البته برای زدن این لاک باید از سه لایه از آن استفاده کرد.

 

 

3. رنگ لاک بنفش اکلیلی (Scandalous) رِولُن

 

 این رنگ لاک ناخن بسیار خاص است و با داشتن اکلیل مشکی و بنفش جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد. این لاک را باید به صورت سه لایه روی ناخن ها زد و برای بهتر دیده شدن آن نیز می توان در زیر آن از رنگ لاک مشکی کمک گرفت.

 

 

4. رنگ لاک سبز فسفری (Sassy) رِولُن

 رنگ لاک سبز فسفری زیبای این لاک به صورت کرمی روی ناخن دیده شده و جذابیت ناخن ها را چندین برابر می کند. برای زدن این لاک باید حداقل از دو لایه لاک استفاده کرد.

 

 

5. رنگ لاک کِرِم خاکستری (Grey Suede) رِولُن

 

این رنگ لاک ناخن، حالت کرمی دارد و برای هر نوع رنگ پوستی مناسب است. به علاوه از این رنگ لاک می توان برای محل کار نیز استفاده کرد و بدون نشان دادن لاک، آن را زیباتر نشان داد.

 

 

6. رنگ لاک بنفش (Royal Cloak) رِولُن

 

این رنگ لاک بنفش مایل به زرشکی ست و در آن رگه هایی از رنگ نقره ای نیز دیده می شود. برای زدن این لاک باید از دو لایه لاک استفاده کرد. حتی کسانی که رنگ  لاک بنفش یا زرشکی دوست ندارند، جذب این رنگ لاک می شوند.

 

 

7. رنگ لاک سبز نعنایی (Minted) رِولُن

 

لاک سبز کمرنگ نعنایی رولن، رنگ بسیار جذابی دارد و با به وجود حالت کرمی روی ناخن ها جلوه زیبایی به آنها می دهد. به علاوه این رنگ لاک را باید به صورت سه لایه روی ناخن ها زد تا به رنگ مورد نظر در آید.

 

 

8. رنگ لاک طلایی قرمز اکلیلی (Galaxy) رِولُن

 

 این رنگ لاک اکلیلی زیبا دارای رگه هایی از رنگ طلایی، قرمز و نقره ای ست و در آن رگه هایی از رنگ آبی نیز مشاهده می شود. رنگ لاک اکلیلی روی ناخن هایی که از قبل به رنگ مشکی درآمده اند، جلوه زیبایی دارد.

 

 

9. رنگ لاک کرم رنگ پوست (Smoky Canvas) رِولُن

 

یک رنگ زیبای لاک کرمی، این رنگ لاک کمپانی رولن است که برای هر نوع رنگ پوستی مناسب است و با به وجود آوردن یک حالت کرمی زیبا روی ناخن ها، آن ها را زیباتر نشان می دهد. برای این که این رنگ لاک، زیبایی بیشتری داشته باشد، باید دو لایه از آن را روی ناخن ها زد.

 

 

10. رنگ لاک صورتی کمرنگ اکلیلی (Starry Pink) رِولُن

 

 در صورتی که کسی به دنبال رنگ لاک اکلیلی زیبا باشد و بخواهد از این لاک به عنوان تاپ کُت استفاده کند، می تواند از این رنگ لاک زیبا کمک گیرد. این لاک حالت گچی و پودری به ناخن ها داده و برای بهتر دیده شدن رنگ آن، باید سه لایه از آن را روی ناخن ها زد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: