چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 15:22:51

15 نکته در مورد محصولات جوانسازی پوست

جوانسازی پوست
محصولات جوانسازی پوست چیست؟

 

جوانسازی پوست

بالا رفتن سن پروسه ای غیر قابل اجتناب است و کسی نمی تواند از آن فرار کند ولی بوتاکس و روش های مشابه آن می توانند این پروسه را حداقل روی پوست کمتر نشان دهند. بوتاکس، پوست را محکم و کشیده نشان می دهد، اما از آن جایی که در آن سمومی به زیر پوست تزریق می شوند، بسیاری از افراد از انجام آن اجتناب می کنند و ترجیح می دهند با محصولات جوانسازی و ضد چروک پوست از پیری پوست خود جلوگیری کنند.
از طرفی محصولات جوانسازی پوست زیادی در بازار وجود دارد که قبل از شروع مصرف آن ها، باید نکاتی را در نظر گرفت که در این مقاله  از سایت آرایشی رژلب، 15 نکته در مورد محصولات جوانسازی پوست گفته شده است.

 

محصولات جوانسازی پوست چیست؟

محصولات  جوانسازی و ضد چروک  برای مراقبت از پوست به کار رفته و علائم پیری روی پوست را دیرتر نشان می دهند. محصولات جوانسازی پوست معمولا به صورت کرم و یا ژل هستند.

 

آیا شما به محصولات جوانسازی پوست نیاز دارید؟

پس از گذر از نوجوانی، پوست زیبایی و درخشش خود را از دست داده و نیاز به توجه بیشتری دارد. به همین دلیل کرم های ضد چروک و جوانسازی پوست می توانند زیبایی را برگردانده و از پیری پوست جلوگیری کنند.


در ادامه  15 نکته در مورد محصولات جوانسازی پوست که برای خرید باید در نظر بگیرید شرح داده شده است:

 

 1. دانستن نوع پوست

در صورتی که پوست حساسی دارید باید بیشتر از آن مراقبت کنید. زیرا هر محصولی با این پوست ها سازگار نبوده و بسیاری از مواد شیمیایی باعث التهاب و بروز حساسیت روی پوست می شود. به همین قبل از خرید هر محصولی باید از نوع پوست خود اطلاع داشته باشید.

 

 2. خرید کرم های ضد چروک با توجه به سن و پوست

اگر به تازگی وارد 20 سالگی شده و می خواهید از این محصولات استفاده کنید نباید از هر محصول ضد پیری استفاده کنید. به خصوص که در بسیاری از موارد شروع استفاده از این محصولات در اوائل دهه 20 زندگی توصیه نمی شود.

 

3. قیمت بالا تضمین کننده کیفیت محصولات پوست

این که یک محصول قیمت بسیار بالایی دارد کیفیت آن را نشان نمی دهد. بنابراین قبل از خرید هر محصول در مورد آن تحقیق کرده و پس از اطمینان از موثر بودن کرم، خرید خود را انجام دهید.

 

 4. محصولات جوانسازی پوست حاوی آنتی اکسیدان

کرم های ضد اکسیدان تاثیر بهتری دارند و به همین دلیل نیز خرید آن ها بیشتر توصیه می شود. این کرم ها پوست را سم زدایی کرده و جوانی آن را برمی گردانند.

 

رفع چین و چروک پوست

 

 5. مواد اولیه در محصول جوانسازی پوست


همیشه محصولات  به کار رفته شده، روی کرم ها را بخوانید  و در صورتی که احساس کردید مواد به کار رفته در محصول تفاوت بسیار زیادی با بقیه محصولات دارد با پزشک خود در این باره مشورت کنید. زیرا بسیاری از مواد شیمیایی باعث آسیب به پوست می شوند.

 

 6. ضرورت کرم ضد آفتاب

از آن جایی که خورشید یکی از علل پیری پوست است، استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF بالای 30 از این پروسه جلوگیری می کند.

 

 7. تفاوت سرم های ضد چروک و کرم های ضد پیری

سرم های ضدچروک فشرده تر هستند و به طور مستقیم روی پوست اثر می کنند و برای شب مناسبند. این در حالی است که کرم های ضدپیری بیشتر به آبرسانی و روشن کردن پوست کمک می کنند و بهتر است صبح ها روی پوست زده شوند.

 

8. بوتاکس پوست موقتی است

یکی از روش های کشیدن پوست و جلوگیری از افتادگی و پیری آن بوتاکس است. بوتاکس چین و چروک ها و افتادگی پوست را به مدت 3 تا 6 ماه از بین می برد ولی در بسیاری از موارد پس از مدتی تاثیر خود را از دست می دهد.

 

9. مراقبت از پوست

پس از این که استفاده از محصولات جوانسازی پوست را شروع کردید، باید به طور جدی تری از پوست خود مراقبت کنید. به همین دلیل باید صبح ها و شب ها روتین مناسبی برای تقویت پوست خود انجام دهید.

 

 10. تمیز کردن پوست قبل از استفاده از محصولات جوانسازی

شستن و تمیز کردن پوست قبل از استفاده از کرم های ضدپیری باعث می شود که تاثیر آن بیشتر شود. به علاوه این کار منافذ پوست را پاک کرده و محصولات جوانسازی بهتر جذب پوست می شوند.

 

11. لایه برداری مرتب پوست

لایه برداری پوست باید دو بار در هفته انجام شود تا پوست خود به ترمیم خود کمک کند. این کار در کنار استفاده از محصولات جوانسازی پوست نتیجه خوبی خواهد داد.

 

12.  فراموش نکردن پوست گردن و سینه

در هنگام استفاده از محصولات جوانسازی پوست نباید فراموش کرد که گردن و سینه نیز نیاز به مراقبت دارند و چین و چروک و شل شدن پوست آن ها جذابیت فرد را کاهش می دهد.

 

13.  زدن محصولات جوانسازی پوست به سمت بالا

هنگام مالیدن محصول روی پوست بهتر است دقت کرده و آن ها را از پایین به سمت بالا روی پوست بزنید. زیرا کرم زدن به سمت پایین باعث افتادگی و شل شدن پوست می شود.

 

14.  رژیم غذایی مناسب

استفاده از مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان می تواند سلول های بدن را جوان تر کرده و در نتیجه پوست را جوان تر نشان دهد.

 

15.  ماساژ پوست

ورزش ها و ماساژ های زیادی برای جلوگیری از چین و چروک پوست وجود دارند که با انجام آن ها به طور مرتب می توان این پروسه را تا حدی به تعویق انداخت.

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: