پنجشنبه 23 فروردین 1397 - 23:04:21

راهنمای خرید بهترین اتو مو

نکات مهم در خرید بهترین اتو مو

اتو موی خوب 

 

خرید بهترین اتو مو 

بسیاری از خانم هایی که موهای وز و یا فر دارند دوست دارند موهای خود را صاف کنند. وسیله ای که برای صاف کردن موها به کار می رود، اتو موست. اتو موها انواع مختلفی دارند، اما امروزه انواع حرفه ای تر آن ها صاف کردن موها را ساده تر و زیباتر می کنند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، موضوع راهنمای خرید بهترین مو بررسی می شود.


جنس، قیمت و اندازه اتو مو

جنس، قیمت و اندازه اتو مو از معیارهایی هستند که باید در خرید اتو مو به آن ها دقت کرد. اما امروزه با تنوع آنها ، خرید بهترین اتو مو نسبت به گذشته دشوارتر شده است.

 

اتو موهای سرامیکی

اتو موهای سرامیکی ابتدا با عنوان صاف کننده های قوی وارد بازار شدند و نزدیک به دو دهه است که محبوبیت خود را حفظ کرده اند. این اتو موها به هر اندازه ای که فرد نیاز داشته باشد داغ شده و موها را صاف می کند.
البته هنگام خرید اتو موهای سرامیکی باید دقت کرد که کل دسته های اتو مو سرامیکی باشد نه این که تنها روکشی از سرامیک روی آن وجود داشته باشد. زیرا اتو موهای با روکش سرامیکی خیلی زود از بین رفته و کیفیت خود را از دست می دهند. این در حالی است که اتو موهایی که دسته های کاملا سرامیکی دارند، اصطلاحا یک عمر برای شما کار خواهند کرد.

 

اتو موی حرفه ای

 

اتو موهای تورمالینی

تورمالین روکشی است که روی دسته های اتو مو کشیده می شود. معمولا تورمالین به صورت روکشی روی اتو موهای سرامیکی بوده و با کمک آن حرارت در سطح اتو مو پخش شده و صافی موها بهتر انجام می شود. به علاوه به کمک تورمالین حرارت روی اتو مو ماندگاری بیشتری داشته و رطوبت موجود روی تارهای مو نیز حفظ می شود. به علاوه از آن جایی که تورمالین در توزیع حرارت مفید است، می توان از آن برای اتو موهای با حرارت پایین تر نیز استفاده کرد.

 

اتو موهای تیتانیومی

اتو موهای تیتانیومی نسبتا جدید هستند. این اتو موها دسته های ایمنی دارند که علاوه بر توزیع حرارت و صاف کردن یکسان همه قسمت های مو، موها را نمی سوزانند. البته بهتر است این نوع اتو مو روی موهای ظریف و حساس به کار نرود.

 

خشک کردن موهای خیس با اتو مو

نوع دیگری از اتو موها برای خشک کردن موهای خیس طراحی شده اند. این اتو موها کیفیت بالایی دارند و می توانند علاوه بر خشک کردن موها، آن ها را صاف کنند.

 

اتو موهای حرفه ای

کسانی که به طور مرتب از اتو مو استفاده می کنند، باید به جای خرید یک اتو موی معمولی از اتو موهایی استفاده کنند که برای مصارف حرفه ای تر هستند. زیرا این اتو موها کیفیت بالاتری داشته و آسیب کمتری به موها وارد می کنند.

 

اتو موهای ارزان قیمت

در صورتی که تازه شروع به استفاده از اتو مو کرده اید و اطلاعات چندانی در مورد آن ندارید، می توانید ابتدا یک اتو موی ارزان قیمت خریده و پس از مدتی آن را تعویض کنید. البته دقت داشته باشید که احتمال این که اتو موهای ارزان داغ نشوند، حرارت به طور متناسب روی آن ها پخش نشود و موها را بسوزانند، زیاد است.

 

اتو موهای کوچک و بزرگ

اتو موهای کوچک دسته 2 تا 3 سانتی دارند و برای موهای کوتاه طراحی شده اند. کار با این اتو موها دقت کار را بالا برده و صاف کردن موهای کوتاه را ساده تر می کند. این در حالی است که اتو موهای بزرگ برای موهای بلند مناسبند و دقت بالایی ندارند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: