دوشنبه 27 فروردین 1397 - 12:48:47

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو
هاشور ابرو موقت

 

هاشور ابرو نیمه دائمی

در گذشته ابروهای خیلی نازک محبوبیت زیادی داشتند و خانم ها ابروهای خود را تا جای ممکن نازک می کردند تا طبق مد روز به نظر آیند. اما امروزه داشتن ابروهای پرپشت و ضخیم دارای محبوبیت است، به همین دلیل کسانی که ابروهای نازک و کم پشتی دارند به روش های موقت و دائمی مختلفی روی آورده تا ابروهای خود را پرپشت تر نشان دهند. یکی از این روش ها، میکروبلیدینگ ابرو ست که در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، موضوع میکروبلیدینگ ابرو چیست؟ بررسی می شود.

 

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ یک نوع تاتو نیمه دائمی است که افراد زیادی برای پرپشت تر نشان دادن و حالت دادن به ابروهای خود از آن استفاده می کنند.

 

مزایای میکروبلیدینگ

از جمله این مزایای میکروبلیدینگ این است که با این روش، ابروها طبیعی و زیبا به نظر می رسند و در صورتی که یک فرد حرفه ای این کار را انجام دهد، می تواند حالت صورت را بهتر نشان دهد. نتیجه میکروبلیدینگ 3 تا 6 ماه باقی مانده و در صورت تمایل فرد باید آن را تکرار کند.
یکی دیگر از مزایای میکروبلیدینگ، این است که پس از اتمام آن زمان زیادی برای ترمیم پوست نیاز نیست و فرد می تواند بلافاصله به کارهای روزمره خود بپردازد.

 

تاتو ابرو نیمه دائمی


نحوه انجام میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابروها حتما باید توسط یک فرد حرفه ای و متخصص انجام شود تا نتیجه مناسبی به دست آید.
در روش میکروبلیدینگ،  از یک تیغ بسیار نازک استفاده میشود  و با ضربات آهسته، رنگ مورد نظر را در لایه های زیرین پوست قرار می دهند. رنگ انتخابی برای این کار نیز با توجه به رنگ ابرو انتخاب می شود. ضربات نیز باید به گونه ای روی ابرو زده شوند که مشابه تارهای ابرو باشند و حالت تارهای ابرو را به وجود آورند.
از آن جایی که در این پروسه پوست شکافته می شود، قبل از انجام آن روی پوست کرم بی حس کننده ماساژ داده می شود تا درد ناشی از آن به حداقل برسد. در نهایت نیز ابروها را در رنگ مورد نظر قرار می دهند تا از به وجود آمدن آن رنگ اطمینان حاصل شود.
درست است که فرو کردن سوزن در زیر پوست ترسناک به نظر می رسد ولی در عمل، این پروسه چندان دردناک نیست.
البته عجیب نیست که میکروبلیدینگ  زمان بر است زیرا در آن باید دقت بالایی به کار برده شود.
نکته ای که در میکروبلیدینگ ابروها وجود دارد این است که ابتدا رنگ ابروها خیلی تیره به نظر می رسد ولی این تیرگی پس از چند روز برطرف شده و ابروها به طبیعی تر دیده می شوند.

 

نکاتی که باید قبل از انجام میکروبلیدینگ رعایت کنید

باید دقت کرد که محلی که ابروها میکروبلیدینگ شده اند باید خشک باقی مانده و در صورت استحمام نیز باید روی آن ها وازلین مالید تا خیس نشوند.
در صورتی که پس از گذشت چند روز و ترمیم ابروها، اگر قسمت هایی از ابرو خالی مانده می توان بار دیگر این پروسه روی آن قسمت های خالی تکرار شود.

 

تفاوت میکروبلیدینگ با اکستنشن ابرو

درست است که علاوه بر میکروبلیدینگ روش های دیگری نیز برای پرپشت نشان دادن ابروها وجود دارد. به طور مثال تاتو یا اکستنشن ابرو برای این کار وجود داشته و روش های مناسبی به نظر می رسد.
در اکستنشن ابرو تارهای نازکی در بین ابروهای اصلی قرار داده می شود. این روش مشابه اکستنشن مو یا مژه بوده و 2 تا 4 هفته دوام دارد. این در حالی است که ماندگاری میکروبلیدینگ تا 6 ماه است.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: