پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 05:39:17

هایلایت و لولایت با کلاه

آموزش هایلایت و لولایت در 12 مرحله
آموزش هایلایت و لولایت موها با کلاه

 

تفاوت هایلایت و لولایت

به روشن کردن دسته هایی از مو، هایلایت و به تیره کردن آن ها، لولایت گفته می شود. هایلایت و لولایت روی موها، آن ها را چند بُعدی نشان داده و به زیبایی موها می افزاید. به همین دلیل نیز بسیاری از خانم ها از این روش رنگ مو حتی روی موهای طبیعی خود استفاده می کنند. یکی از روش های انجام هایلایت و لولایت استفاده از کلاه مش است. کلاه مش به راحتی قابل استفاده بوده و با کمک آن، خانم ها می توانند حتی در منزل موهای خود را رنگ کنند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، هایلایت و لولایت با کلاه آموزش داده می شود.

 

آموزش هایلایت و لولایت با کلاه

 

 

هایلایت و لولایت مو در 12 مرحله

مرحله اول - ابتدا با توجه به  سوراخ های روی کلاه در ذهن خود، الگوی مورد نظر برای هایلایت و لولایت را مجسم کنید. دقت داشته باشید که هر سوراخ تنها یک بار قابل استفاده است. معمولا توصیه می شود که موهای اطراف صورت هایلایت شده و موهای روی تاج سر و پشت آن لولایت شوند. اما در نهایت انتخاب الگوی هایلایت و لولایت با خود شماست.

مرحله دوم - برای اطمینان، الگوی مورد نظر خود را روی کاغذ پیاده کنید. زیرا این کار روی کلاه مش ممکن نیست ولی اگر روی کاغذ طرح خود را داشته باشد می توانید نتیجه بهتر و زیباتری داشته باشید.

مرحله سوم - موها را خیس کرده و فرق معمول موها را روی آن ها بگیرید.

مرحله چهارم - کلاه مش را روی سر قرار دهید.

مرحله پنجم - برای شروع قلاب را ابتدا روی سوراخی که در جلوی سر قرار دارد، فرو کنید.

مرحله ششم - قلاب را برخلاف جهت سر حرکت داده و پس از این که دسته موی مورد نظر داخل آن قرار گرفت، آن را از سوراخ بیرون بکشید در صورتی که میخواهید هایلایت روی دسته بزرگ تری از موها باشد، در آن ناحیه موهای بیشتری را از سوراخ های کلاه خارج کنید.

مرحله هفتم - مرحله 5 و 6 را با توجه به الگویی که از قبل روی کاغذ رسم کرده بودید، تا جایی تکرار کنید که موی تمام قسمت هایی که برای هایلایت در نظر گرفته شده بود، خارج شوند.

مرحله هشتم - رنگ هایلایت مورد نظر خود را ترکیب کرده و آن را روی دسته موهای خارج شده بزنید. ولی دقت کنید که رنگ داخل سوراخ های کلاه نشود.

مرحله نهم - مطابق دستورالعمل رنگ هایلایت عمل کرده و صبر کنید تا موها رنگ بگیرند. سپس یک دسته را به صورت آزمایشی شسته و در صورتی که مو به رنگ دلخواه در آمده بود، همه موها را بشویید.

مرحله دهم - دقت کنید که موها باید در حالی شسته شوند که کلاه روی سر قرار دارد.

مرحله یازدهم - پس از شستن موها، کلاه را از روی سر برداشته وموها را شانه کنید. در همین مرحله می توانید لولایت ها را هم روی موها اضافه کرده و یا به موها استراحت داده و این کار را روز بعد انجام دهید.

مرحله دوازدهم - مرحله 3 تا 10 را بار دیگر تکرار کرده و موها را با توجه به الگوهایی که برای لولایت روی کاغذ کشیده بودید، از سوراخ ها خارج کنید. بهتر است رنگ موی تیره برای لولایت با توجه به رنگ بیس موها انتخاب شود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: