سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 13:09:43

معرفی بهترین مارک ریمل

 

بهترین انواع ریمل 2018 جهان 

معرفی بهترین برند ریمل با عکس 

 

ریمل یک محصول جادوییست که میتواند تکمیل کننده چهره در روز های بدون آرایش یا شب های مهمانی باشد. بهترین ریمل محصولی است که هر تار مژه را بلندتر و حجیم تر میکند و در عین پرتر کردن مژه ها چهره را طبیعی نشان میدهد. اینترنت با تمام فوایدش دری به سوی گزینه های بی شمار به روی ما باز میکندو همین اتفاق گاهی انتخاب را سخت میکند. به همین منظور سایت آرایشگری رژ لب گلچینی از  مارک ریمل های منتخب را پیش رویتان قرار داده تا به دقیق، راحت و هوشمندانه تر شدن انتخاب شما کمک میکند.

این شما و این هم مجموعه مارک های ریمل برتر پیشنهادی سایت رژ لب:

 

 

 

ریمل شماره 1

ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه

ریمل مورد علاقه ما بین تمامی ریمل های موجود، مارک ریمل بنفیت مدل Benefit Cosmetics Roller Lash Curling Mascara  است که به راحتی مژه هایی تفکیک شده در عین حال دراماتیک را برای شما به ارمغان می آورد. تنها چند حرکت با فرچه هوشمندانه آن یک پوشش نرم و طبیعی به مژه ها میدهد. با یکبار دیگر فرو بردن فرچه در مواد ریمل و پنج یا شش بار حرکت دادن آن مژه ها به بلند ترین و پرپشت ترین حد خود خواهند رسید. این ریمل میتواند تکمیل کننده آرایش شما در مهمانی ها و مجالس باشد.

 

ریمل شماره 2

ریمل بلند کننده مژه 

اگر شما بلندی مژه ها رابه حجم آن ترجیح میدهید، ما ریمل شارلوت تیلبوری مدل (Charlotte Tilbury Full Fat Lashes)  را به شما پیشنهاد میدهیم. به نظر ما این نام تا حدی گمراه کننده است چراکه این ریمل فوق العاده،  بلندی دوست داشتنی و رمانتیکی را به مژه های شما هدیه میکند که اندکی طبیعی تر و کم حجم تر از پیشنهاد اول ماست. 

 

ریمل شماره 3

ریمل حجم دهنده با ظاهر طبیعی 

اگر حج دهندگی مژه اولویت شماست در این صورت ریمل حجم دهنده بنفیت مدلBenefit Cosmetics They're Real! Lengthening & Volumizing Mascara را امتحان کنید. برای دستیابی به ظاهری لطیف تر میتواند به یک دور زدن آن اکتفا کنید اما افزودن چند لایه به این این ریمل زیبا حجم فوق العاده ای به مژه ها میدهد که انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که چهره های هالیوودی را میپسندند.

 

 

 

ریمل شماره 4

ریمل حجم دهنده تار به تار مژه 

ما همچنین چند ریمل داروخانه ای پیدا کردیم که در برابر رقیبان فروشگاهی خودشان قد علم کردند. ریمل میبلین برنده شماره یک ماست ومدل Maybelline Volum' Express: The Colossal Big Shot اولین محصول پیشنهادی ما برای شما. این ریمل محسور کننده هر تار مژه را تیره و مشکی میکند و قدرت حجم دهندگی فوق العاده ای دارد. مانند نامش به سرعت حجم مژه ها را به بهترین نحو افزایش میدهد به طوری که هیچ شکایتی از مصرف کنندگان این ریمل مبنی بر به هم چسبیدن مژه ها گزارش نشده است.

 

 

ریمل شماره 5 

ریمل مخصوص مژه های بی حالت و کوتاه 

ما تحت تاثیر جزئیات فوق العاده  مارک ریمل میبلین مدل Maybelline Lash Sensational برای مژه های بی حالت و کوتاه قرار گرفتیم. فرچه ی کوچک سلیکونی آن بالاترین قدرت مانور را در اجرای ریمل زدن به وجود می آورد. به این معنی که شما میتوانید با یک حرکت برای قرار های روزانه تان بروید و برای رفتن به مهمانی های عصر تنها نیاز به یک حرکت دیگر فرچه برای تمدید آن و رسیدن به ظاهری استثنایی است.

 

 

ریمل شماره 6

ریمل مناسب برای استفاده روزانه 

اگر ظاهر لطیف تر را ترجیح میدهید  مارک ریمل لورال مدل L'Oreal Voluminous  Carbon Black Mascara مژه هایتان را به گونه ای بلند میکند که ظاهری محو و در عین حال تمیز پیدا کند. فرچه ی متراکم و با کیفیت آن یادآور برندهای لوکس است و مژه ها در اولین حرکت به میزان بلندی مورد نیاز میرساند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: