چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 09:03:41

طراحی ناخن در نمایشگاه 2018 مُد نیویورک

3 طراحی ناخن در نمایشگاه 2018 مُد نیویورک

طراحی ناخن هفته مد 2018 

 

 

هفته مُد در نیویورک، هفته رنگ ها و طراحی های لباس طراحان مطرح دنیاست که در آن طراحی ناخن ها نیز مورد توجه عده زیادی قرار می گیرد. هفته مُد سال 2018 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طراحان در کنار لباس، به طراحی ناخن نیز توجه کردند. در این نمایشگاه طرح های مختلف، شب رنگ، متالیک، مات و براق محبوبیت داشته و به نظر می رسد که طراحان به جای طرح های ساده بیشتر به طرح های رنگارنگ گرایش پیدا کرده اند. در ادامه سه طرح جذاب و ساده ارائه شده که به راحتی و حتی در منزل می توان آن ها را روی ناخن ها پیاده کرد. گزارش تهیه شده توسط سایت آرایشگری رژلب از بهترین هفته مد امسال را مشاهده میکنید.

 

طراحی ناخن مدل تکنو

 

1. طراحی ناخن تکنو
 


این مدل طراحی ناخن از سری طراحی های جرمی اسکات الهام گرفته شده و در آن الگوهای مختلفی به شکل قلب یا اشکال هندسی روی ناخن کشیده شده و برای زیبایی بیشتر کار، سایه روشن هایی روی طراحی به کار رفته است. برای این طراحی می توان از لاک های شب رنگ و یا معمولی استفاده کرد. جیجی حدید یکی از مدل های معروف شوی لباس جرمی اسکات این طراحی ناخن را معرفی کرد.

 

 

طراحی ناخن مدل مربعی پله ای  


 

 

2. طراحی ناخن مربعی پله ای
 

اِدا لِوِنسِن طراح معروف ناخن، این طراحی را در شوی لباس نیویورک معرفی کرد. در این طراحی بیس نارنجی یا هر رنگ روشن دیگری روی ناخن ها به کار رفته و در روی این بیس روشن مربع هایی به شکل پله ای روی ناخن طراحی شدند. انجام این طراحی ساده و زیبا به راحتی ممکن بوده و می توان آن را روی هر رنگ روشنی امتحان کرد. به علاوه می توان این طراحی چهارخانه را به شکل های مختلف دیگر نیز روی ناخن پیاده کرد تا طراحی در عین سادگی، به جذابیت بیشتر ناخن ها بیفزاید.


 

طراحی ناخن مدل  فرنچ غیرمتعارف

 

3. طراحی  فرنچ ناخن غیر متعارف



در شوی لباس تانیا تیلِر، از جولی کاندالک برای طراحی ناخن ها کمک گرفته شد. او که تصمیم داشت طراحی متفاوت و در عین حال جذابی به وجود آورد، برای طراحی ناخن ها روی آن ها بیس قرمز رنگ زده وسپس به جای فرنچ متعارف، نوک ناخن ها را با رنگ طلایی اکلیلی زیبایی به صورت به هم ریخته فرنچ کرد. این طراحی با رنگ های متالیک بسیار زیبا بوده و برای خانم های با سلیقه و شیک پوشی مناسب است که از طرح های ساده و در عین زیبا بیشتر لذت می برند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: