پنجشنبه 03 خرداد 1397 - 00:25:44

همه چیز در مورد برق لب

راهنمای خرید بهترین برق لب

انواع برق لب 

 

 

همه چیز در مورد برق لب

در تابستان 2018 بار دیگران برق لب ها دنیای مد را از آن خود میکنند و ترند اول آرایشی میشوند بر همین اساس در این مقاله از سایت آرایشی رژ لب راهنمای خرید بهترین برق لب را در اختیارتان گذاشته ایم . رژ لب برای تابستان روی لب مقداری سنگینی میکند و پاک کدن آن دشوار است اما برق لب نور طبیعی خورشید را بازتاب میدهد و چهره ی شمارا تابستانی و درخشان میکند. استفاده از برق لب درکنار هایلایتر چهره شما را درخشان میکند.

 

 برق لب برای چه چیزی استفاده میشود

برق لب سه کارکرد اصلی دارد؛ لب های شمارا براق میکند، لب های شما را نرم و مرطوب میکند و در برخی مواقع به لب های شما رنگ ملایمی میدهد که میتوانید از این نوع برق لب های به جای رژلب استفاده کنید.
برخی از برق لب ها طعم و رایحه خاصی دارند که استفاده روزانه از آن را لذت بخش تر میکند.

 

انتخاب برق لب مناسب

خواسته خودتان از برق لب را در نظر بگیرید.

آیا شما تنها نیاز به درخشش دارید یا داشتن یک رنگ زمینه برای شما مهم است و میخواهید برق لب را جایگزین رژلب کنید؟ آیا لب ها ی شما خشک است و نیاز به مرطوب کننده دارد؟ در برخی مواقع شما به تمام موارد بالا نیاز دارید. با دانستن همه چیز در مورد برق لب، میتوانید برق لب مناسب خود را راحت تر انتخاب کنید.

 

اگر از رژ لب استفاده نمیکنید برق لب رنگی استفاده کنید

این نوع برق لب میتواند مقداری رنگ به لب های شما اضافه کند. اصولا برق لب های رنگی در دو نوع رنگی و اکلیلی هستند که میتوانید با توجه به نیازتان یک یاز این دو را نتخاب کنید. برای انتخاب رنگ مناسب در برق لب های به رنگ طبیعی لب خودتان توجه کنید و یک یا دورجه تیره تر از آن را انتخاب کنید.

اگر از سایه چشم خیلی براق استفاده میکنید از برق لب اکلیلی و خیلی براق پرهیز کنید چون ظاهر آرایش شما بیشاز حد براق خواهد شد و قبل از انتخاب برق لب به ظاهره و شکل کلی که صورت شما پس از آرایش پیدا میکند فکر کنید. اگر عادت به لیس زدن لبتان دارید از برق لب اکلیلی استفاده نکنید چرا که ممکن از رنگ و اکلیل های آن به دندانتان بچسبد و ظاهر ناخوشایندی را ایجاد کند.
 

 

از فروشنده لوازم آرایش در انتخاب رنگ برق لب مناسب کمک بگیرید

همیشه دقت کنید که رنگ برق لبی که انتخاب میکنید با رنگ طبیعی پوست و لبتان هماهنگ باشد.اگر قصد خرید برق لب عطری را دارید به رایحه آن دقت کنید که بویی نباشد که شما را اذیت کند و مورد پسندتان نباشد یا به آن حساسیت داشته باشید. همیشه سعی کنید قبل از خرید برق لب های عطری، رایحه آن را استشمام کنید تا بعدا به مشکل برنخوربد.

 

 

راهنمای خرید برق لب 

 

 

به بسته بندی برق لب توجه کنید

برق لب در ظرف و بسته های مختلفی عرضه میشود . برق لب با قلمو، برق لب رولی، برق لب رژ لبی، برق لب در ظرف کوچک، برق لب تیوپی. بهتر است قبل از خرید برق لب مدل های مختلف برق لب را امتحان کنید تا متوجه شوید کدام مدل آن برای شما مناسب تر است.
دقت کنید که مدل هایی که برای زدن آن نیاز به استفاده از انگشتتان دارید خیلی راحت نیست و برای هر بار استفاده لازم است که انگشتتان را کاملا تمیزکرده اید و این کته را مد نظر داشته باشید که همیشه امکان شستن دست ها در همه جا فراهم نیست.

 

برق لبی انتخاب کنید که با محلی که میروید مناسبت داشته باشد

به جایی که قرار است بروید فکر کنید برای مثال برای دانشگاه و محل کار بهتر است از برق لب بی رنگ یا کمرنگ استفاده کنید تا با صورت کم آرایش یا بی آرایش هماهنگی داشته باشد ولی برای مراسم و مهمانی ها میتوانید از برق لب های رنگی و اکلیلی استفاده کنید
اگر مدت زمان زیادی بیرون و زیر نور آفتاب هستید از برق لبهایی استفاده کنید که حداقل SPF 15  دارند و مدت زمان زیادی روی لب ها باقی میمانند.

 

مراقب این مسئله باشد که برخی از برق لب ها برای شما مناسب نیستند

اگر آلرژیک یا حساس هستید به رنگ، رایحه و مواد شیمیایی به کار رفته در برق لب دقت کنید.
قبل از خرید در صورت امکان برق لب را تست کنید و در صورت احساس سنگینی انتخاب خود را تغییر دهید.
به میزان پایداری برق لب دقت کنید. برخی برق لب ها پایدار بسیار کمی دارند و مدت رمان کوتاهی روی لب ها دوام می آورند. دراین صورت باید مدام برق لبتان را تجدید کنید یا در ابتدا از رژلب استفاده کنید و برق لب را تنها برای درخشان شدن رژ روی آن استفاده کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: