پنجشنبه 03 خرداد 1397 - 00:30:10

همه چیز در مورد بلوند کردن مو

بلوند کردن مو مناسب با رنگ پوست 

مدل های موی بلوند 2018 


 

به تابستان 2018 و داغ شدن بازار رنگ موی بلوند نزدیک میشویم به همین منظور  دراین مقاله از سایت آرایشگری رژ لب به شما میگوییم که چگونه بهترین رنگ موی بلوند مطابق رنگ پوست خود را پیدا کنید، چگونه از موهای بلوند شده خود مراقبت کنید و تمام چیزهایی دیگری که لازم است پیش از بلوند کردن موهایتان بدانید.

 

 

1. رنگ مو بلوند تیره


رنگ موی بلوند تیره به چه خانم هایی می آید؟
این رنگ مو ترکیبی زیبا از بلوند و سایه های قهوه ای است و برای اشخاصی که میخواهند ردی از رنگ موی طبیعی در موهایشان پیدا باشد مناسب است.
روش اجرای ترکیب رنگ مو بلوند تیره :
اگر رنگ موی طبیعی شما قهوه ای است، این رنگ مو برای شما انتخابی فوق العاده است. معمولا این رنگ مو ترکیبی از سایه های رنگ موی قهوه ای و بالیاژ است.

 

2. رنگ مو بلوند طلایی


رنگ موی بلوند طلایی بهترین رنگ بلوند برای پوست های سبزه
این رنگ مو برای کسانی که رنگ پوست گرمی دارند از رنگ پوست سبزه روشن و برنزه تا کسانی که رنگ پوست خیلی تیره دارند مناسب است.

روش اجرای ترکیب رنگ مو بلوند طلایی:
در این رنگ مو سعی کنید که بالیاژ مو را عمدتا در نقاطی که به صورت طبیعی بیشتر در معرض نور خورشید هستند اعمال کنید و بیشتر تمرکز خود را روی ساقه و انتهای موها بگذارید. اگر موهای طبیعی شما مشکی، قهوه ای یا قرمز است باید پایه رنگ موی خود را  به صورت کامل تغییر دهید.

 

3. رنگ مو بلوند خاکستری روشن


رنگ موی بلوند خاکستری روشن بهترین انتخاب برای پوست های روشن. 
این رنگ مو برای افرادی که رنگ پوست روشن دارند انتخاب بسیار خوبی است.

روش اجرای ترکیب رنگ مو بلوند خاکستری روشن:
برای رسیدن به این رنگ مو لازم است که رنگ موی خود را چندین پایه روشن تر کنید به ویژه اگر رنگ طبیعی موهای شما تیره است. و از آنجایی در این نوع تکنیک رنگ کردن نیاز به ایجاد سایه روشن است توصیه ما این است که این رنگ کو را طی چند جلسه ایجاد کنید و به مرور به رنگ و هایلایت های مورد نظر در بافت موهای خود برسید.


4. رنگ مو بلوند پلاتینه


رنگ موی بلوند پلاتیه مناسب برای تمام رنگ پوست ها 
این رنگ مو برای تمام انواع رنگ پوست ایده آل است. از تیره ترین رنگ پوست تا روشن ترین و رنگ پریده ترین پوست ها با این رنگ مو همخوانی دارند. میتوانید تناژ این رنگ مو را برای همخوانی بیشتر با رنگ پوستتان  اندکی تغییر دهید برای ایجاد سردی بیشتر سایه های خاکستری و برای ایجاد گرمی بیشتر سایه های وانیلی یا شنی به آن اضافه کنید.

روش اجرای ترکیب رنگ مو بلوند پلاتینه:
برای رسیدن به این رنگ مو نیاز به روشن کردن پایه موهایتان دارید و بهتر است برای آسیب کمتر به موهایتان این کار را به مرور انجام دهید.  همچنین برای رسیدن به ظاهر یخی بهتر است که در پروسه رنگ کردن از تونر مو استفاده شود. همچنین به یاد داشته باشید که اگر روی تفاوت رنگ ریشه و ساقه ی موی خود حساس هستید تقریبا هر چهار هفته نیاز به رنگ ریشه مجدد برای این رنگ مو دارید.

 

 

مراقبت از موی بلوند


مراقب مو بعد از بلوند کردن


برای مراقبت از موهای بلوند شده بهتر است هم از درمان هایی که در آرایشگاه برای مراقبت از موی رنگ شده  وجو دارد استفاده کنید (درمانهایی مثل کراتینه و ویتانیه کردن مو) و هم خودتان در منزل با استفاده از مواد مختلف به مراقبت از موهای بلوند شده تان بپردازید.  برای مراقبت از موهای بلوند شده در منزل کافی است که شامپوی مخصوص موهای رنگ شده و یک شامپوی درمانی برای موهای آسیب دیده تهیه کنید. همچنین از ماسک موهای حاوی UV و ویتامین E و از سرم و نرم کننده مو در قسمت ساقه و انتهای مویتان استفاده کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: