یکشنبه 06 خرداد 1397 - 12:03:06

7 روش برای اصلاح مو زائد پشت لب

 

راه های از بین بردن موها ی زائد 

روش های اصلاح موهای زائد پشت لب 

 

گاهی اوقات علی رغم میل و خواسته ما اتفاقاتی در بدنمان رخ میدهد که برایمان به هیچ وجه خوشایند نیست. رشد موهای زائد یکی از این موارد است. مو زائد پشت لب با توجه به محل رویشش بیشتر از هر چیز دیگری میتواند آزار دهنده باشد. درا ین مقاله از سایت آرایشگری رژ لب 7 روش برای خلاصی از شر این موهای مزاحم را به شما آموزش میدهیم.

 

کرم موبر

از خوبی های این روش سریع بودن آن است اگر قبل از بیرون رفتن متوجه چند موی مزاحم شدید استفاده از کرم موبر صورت میتواند تمام موهای زائد را در مدت بسیار کوتاهی از بین ببرد، اگرچه در صورتی که  پوست شما حساس باشد ممکن است به این کرم واکنش آلرژیک نشان دهید یا پوستتان متورم شود. به علاوه بعد از چند بار استفاده از این کرم به علت برداشتن مو از سطج پوست ممکن از مو زخیم تر از قبل رشد کند. به یاد داشته باشید بهتر است بعد از استفاده از کرم موبر برای صافی و لطافت پوست و کاهش تورم پوست از ژل آلوئه ورا استفاده کنید.

 

ماشین اصلاح صورت بانوان

این وسیله کوچک برای مواقع اورژانسی گزینه بسیار خوبی است. خوبی این وسیله کوچک که دونوع برقی و باطری خور آن وجود دارد این است که کاملا بدون درد است و موی شما را به راحتی شیو میکند. االبته در این روش امکان دارد  بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی شاهد رویش مجدد موها باشید. بنابراین این روش یک راه حل طولانی مدت برای رهایی از موهای زائد پشت لب نیست.

 

بند انداختن

از خوبی های روش بند انداختن مدت زمان بازگشت مو است. به علت اینکه در این روش موها از ریشه کنده میشوند زمان بیشتری طول میکشد تا موها باز سازی شده و دو مرتبه رشد کنند به علاوه این روش بسیار ارزان است. به خاطر داشته باشید بعد از بند انداختن ممکن است لب های شما متورم شود یا اگر پوست شما خیلی حساس باشد به بند انداختن واکنش نشان دهد پس بهتر است بعد از بند انداختن از یک ژل بعد از اصلاح مناسب استفاده کنید  و برای جلوگیر از رشد موهای زیر پوستی، پوست این ناحیه را به آرامی لایه برداری کنید.

 

کرم روشن کننده

کرم روشن کننده موادی است که عملکردی شبیه به پودر دکلره دارد. این کرم با بی رنگ کردن موها ظاهری محو به آنها میدهد و چون این نوع کرم ها مخصوص بی رنگ کردن موی پوست بدن ساخته شده اند حساسیت یا التهاب خاصی به وجود نمی آورند.با این حال  ممکن از است پس از استفاده طولانی مدت و مدارم از این محصول لکه های پوستی سابقتان پر رنگ تر شود.

 

اپیلیدی

میتوانید از سری کوچک دستگاه اپیلاتور برای برداشتن موهای زائد پشت لبتان استفاده کنید. معمولا استفاده از این دستگاه درد چندانی ندارد و درد آن مشابه درد وکس کردن یا بند انداختن است. اما باید در استفاده از آن احتیاط به خرج دهید تا به پوست لطیف و نازک پشت لب آسیب نرسانید.

 

موثر ترین روش اصلاح موی زائد 

 

وکس کردن

وکس کردن توسط یک متخصص ماهر احتمال سوختگی یا آسیب را کاهش میدهد و بهتر است وکس کردن در آرایشگاه و توسط متخصص انجام شود. بسته به میزان تحمل شما در برابر درد، وکس کردن ممکن است بسیار سخت و طاقت فرسا یا بدون هیچ درد خاصی باشد. بهترین راه برای کاهش درد وکس کردن انجام مداوم آن است به این صورت حجم و اندازه موی شما کاهش یافته و در نتیجه درد حاصل از برداشتن موها نیز کم میشود.

 

لیزر خانگی

با استفاده از دستگاه های لیزر خانگی ای پی ال که در حال حاضر در اکثر مغازه های فروش لوازم آرایشی موجود است، میتوانید تقریبا به صورت دائمی موهای خود را از بین ببرید و برای مدتی بین 3 تا 6 ماه رشد موهای جدید را متوقف کنید. باید به خاطر داشته باشید که این دستگاه بهترین عملکرد را روی پوست هایی با رنگ متوسط دارند و روی پوست های خیلی تیره، خوب جواب نمیدهند. بهترین جوابدهی این دستگاه روی پوست های روشن با موی تیره صورت میگیرد. طبق گزارش های صورت گرفته، استفاده از این دستگاه درد چندانی ندارد. 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: