شنبه 12 خرداد 1397 - 11:34:57

راهنمای خرید عینک بر اساس فرم صورت

چطور فریم عینک  مناسب با شکل صورت انتخاب کنیم؟

راهنمای انتخاب عینک آفتابی مناسب فرم صورت 

 

 

با نزدیک شدن به فصل تابستان یکی از اقلام ضروری سبد خرید هر کسی عینک آفتابی است. شاید تا کنون برای خرید عینک آفتابی بیشتر به مارک و به روز بودن مدل آن فکر میکردید و شاید هم برای تشخیص اینکه کدام فریم مناسب صورت شماست تک تک عینک ها را امتحان میکردید اما درحقیقت انتخاب عینک یک روش اصولی دارد. برای پیدا کردن قاب عینک مناسب شکل صورتتان این مقاله از سایت آرایشگری رژلب را دنبال کنید.

 

 

 

صورت شما چه شکلی است؟


برای راحت تر شدن کار متخصصان صورت انسان ها را به اشکال هندسی تشبیه کرده اند و صورت هریک از ما به یکی از این اشکال شبیه تر است. برای فهمیدن شکل صورتتان باید طول صورتتان از محل رستن مو تا چانه و پهن ترین نقطه عرض صورت ر ا اندازه بگیرید. برای مثال اگر این دو عدد خیلی به هم نزدیک باشد صورت شما گرد است و ارگ تفاوت آن خیلی زیاد باشد صورت شما کشیده یا مستطیلی است.

 

 فریم عینک مخصوص صورت گرد


اگر صورت شما گرد است قاب عینک هایی که خاص تر هستند را انتخاب کنید. فریم عینک زخیم، قاب عینک مربعی، قاب عینک چشم گربه ای، قاب عینک مستطیلی و هر چیز نزدیک به این این فریم عینک ها مناسب صورت شما هستند.
اگر یه دنبال ظاهری خاص تر میگردید، فریم عینک گرد روی صورت گرد ظاهری متفاوت پیدا میکند لزوما ترکیب این دو نمیتواند خوب باشد اما مطمئنا ترکیبی است که نگاه ها را به شما جلب میکند.

 

 فریم عینک مخصوص صورت مربع

 

برای این شکل صورت از قاب عینک هایی استفاده کنید که زاویه های تیزی داشته باشد. عینک های گرد، بیضی و فریم آواتار مناسب صورت شماست.
برای بیشتر به چشم آمدن قاب عینک و شکل صورتتان میتوانید از عینک با قاب چشم کربه ای استفاده کنید اگرچه این فریم مکمل صورت شما نیست اما چهره شما را خاص تر میکند.

 

 فریم عینک مخصوص صورت های مثلثی


عینک هایی را انتخاب کنید که خط بالایی قاب آنها پهن ترین و زخیم ترین قسمت فریم عینک باشد. بهترین انتخاب برای صورت مثلثی عینک هایی با فریم زخیم در قسمت ابرو، فریم آواتار و قاب چشم گربه ای هستند.
قاب عینک گرد صورت شما را متمایز خواهد کرد.

 

انتخاب فریم عینک آفتابی بر اساس فرم صورت 

 

 فریم عینک مخصوص صورت ها قلبی


برای صوت های قلبی شکل از فریم هایی را انتخاب کنید که عرض قاب از اندازه ابرو ها بزرگ تر باشد و فریم پهن و زخیم برای صورت شما انتخاب مناسب تری است. فریم عینک D شکل، فریم آواتار و فریم چشم گربه ای انتخاب های مناسبی هستند.قاب گرد یا بیضی فلزی به صورت شما ظاهری کلاسیک و دهه  نودی میدهد.

 

 فریم عینک مخصوص صورت بیضی

 

شکل بیشتر صورت ها در جهان بیضی است و اگر شما هم جزو آندسته از افراد خوش شانسی هستید که صورت بیضی دارند در این صورت تقریبا تمامی فریم عینک ها روی صورت شما زیبا میشود.  با این وجود بهترین انتخاب ها برای صورت بیضی فریم آواتار و قاب عینک گرد فلزی است.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: