شنبه 12 خرداد 1397 - 13:52:13

3 نوع لایه بردار پوست خانگی

لایه برداری موثر پوست 

بهترین لایه بردار صورت 

 

پوست شما هر از چند گاهی نیاز به لایه برداری دارد. لایه برداری پوست به این معناست که شما یک لایه بسیار نازک از پوست مرده را با مواد خاص یا حتی با لیف یا ابزار هایی شبیه آن برمیدارید. لایه برداری کمک میکند تا پوست جدید تولید شود علاوه بر آن منافذ پوست را کاملا تمیز میکند و با برداشتن پوست مرده مانع از تشکیل  موهای زیر پوستی میشود. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب 3 نوع لایه بردار با مواد اولیه که در خانه همه پیدا میشود را برای شما آماده کرده ایم.

 

1. لایه بردار پوست روغن و شکر


مواد مورد نیاز: روغن و شکر

این لایه بردار ساده را میتوانید برای لایه برداری تمام نقاط بدنتان استفاده کنید. لایه بردار روغن و شکر برای پوست و لب ها عالیست. به همین منظور بهتر است که هنگام استحمام از این لایه بردار استفاده کنید و لایه بردار شکر را به آرامی به پوستتان ماساژ دهید. اینکار علاوه بر تشدید جریان خون رسانی به علت خاصیت آبرسانی شکر موجب طراوت پوست میشود. برای تهیه این لایه بردار از شکرهای دانه ریز استفاده کنید و از مالیدن آن به پوست حساسی که مستعد جوش و اکنه است خودداری کنید.

 

2. لایه بردار پوست جو دوسر


مواد مورد نیاز: جو دوسر، بادام، نمک و یک ماده مایع ( روغن، آب و ...)
جو و بادام آسیاب شده را به خوب با نمک معدنی مخلوط کرده و با مقداری آب یا روغن ترکیب کنید سپس به آرامی به پوست صورت یا بدن بمالید. این لایه بردار خانگی به آرامی پوست های مرده را جدا کرده و پوستی بینهایت صاف و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد. این لایه بردار مناسب لایه برداری صورت و پوست حساس است.

 

بهترین لایه بردار صورت 

 

 

3. لایه برداری پوست با جوش شیرین


مواد مورد نیاز: جوش شیرین و یک مااده مایع مثل: آب، روغن یا شیر
جوش شیرین هم مثل لایه بردار جو دوسر پوست را به نرمی لایه برداری میکند. در این نوع لایه بردار بهتر است که از ترکیب شیر و جوش شیرین استفاده کنید (میتوانید مقداری آب و گلاب هم به ترکیب اضافه کنید) این ترکیب را هم به آرامی به نقاط مد نظر ماساژ داده و بعد از چند دقیقه با آب ولرم کاملا شستشو دهید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

پنجشنبه 17 خرداد 1397 - 20:13:13
ببخشید نمیشه ب جای جوش شیرین از چیز دیگه ای استفاده کنیم من ب جوش شیرین الرژی دارم
یکشنبه 13 خرداد 1397 - 00:34:45
سلام خسته نباشید شما کدوم از این سه مورد و ترجیح میدین استفاده شه که از همه بهتره؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: