چهارشنبه 01 بهمن 1393 - 00:18:45

چطور با کمترین هزینه ، موهایی نرم و براق داشته باشیم؟قسمت( 1)

داشتن موهای نرم و براق نیازمند کمی تلاش و توجه می باشد؛ تعداد اندکی از افراد بعد از پشت سرگذاشتن دوران کودکی بازهم به طور طبیعی از این ویژگی بهره مند می باشند. خوشبختانه، این امکان وجود دارد تا با استفاده از طیف وسیعی از درمان ها، که مواد مورد نیاز آنها به سهولت در خانه شما پیدا میشود، نرمی و درخشش را به موهای خود باز گردانید. حتی اگر در هزینه های زندگی خود از بودجه ی محدودی برخوردار هستید، بازهم دستیابی به موهای نرم و درخشان به سهولت امکان پذیر می باشد. در زیر 5 روش ساده و ارزان برای داشتن موهای نرم وبراق ارائه می شود.

روش اول: درمان بسیار عالی با روغن نارگیل

1.موهای خشک خود را با روغن نارگیل تصفیه شده ماساژدهید. روغن نارگیل حتما باید تصفیه شده باشد، در غیر اینصورت ، آنطور که باید در موهای شما نفوذ نمی کند. افرادی که پوست سر چرب دارند، نباید روغن را زیاد به پوست سر خود بمالند. روغن نارگیل را از قسمت عقب سر بمالید تا به قسمت جلوبرسید. مقدار روغن مصرفی شما بستگی به بافت و ضخامت موی شما دارد. موو پوست چرب،روغن کمتر و موهای خشک به روغن بیشتری نیاز دارند. مقدار خیلی زیاد استفاده نکنید.

2. دستهای خود را با آب گرم بشویید،و سپس موهای خود را با یک کلاه دوش یا حوله بپوشانید.

3. حداقل به مدت 30 دقیقه موها را در این وضعیت نگه دارید.

4. موها را آب بکشید، سپس مثل همیشه شامپو کنید و نرم کننده بزنید. موها را با آب سرد آب بکشید.اجازه بدهید تا موها با به طور طبیعی خشک شوند یا آنها را در حوله ای بپیچید. موها را با مالش خشک نکنید.

روش دوم: درمان بسیار عالی با تخم مرغ

درمان عمیق با تخم مرغ. قسمت اعظم  سس مایونز از تخم مرغ می باشد، بنابراین بسیار منطقی است که تخم مرغ ، روش موثر و کارآمدی برای بازگرداندن رطوبت و درخشندگی به مو می باشد.

1.     2  تا 4 تخم مرغ را در کاسه ای بشکنید(بسته به بلندی موهای شما).سفیده و زرده را جدا کنید. سفیده ها را کنار بگذارید(میتوانید با انها یک املت خوشمزه درست کنیدJ )

2.     تا حدی که روی زرده ها را بپوشانید روی آنها روغن زیتون بریزید، و آنها را با هم مخلوط کنید. مطمئن شوید که مواد به خوبی با یکدیگر مخلوط شده اند.

3.     موهای خود را با آب ولرم شامپو کنید و سپس مخلوط  را به مدت5 تا 6 دقبقه روی موهای خود بگذارید، سپس دوباره با آب لرم آب بکشید.در پایان، با آب سرد آبکشی نمایید.

 

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: