شنبه 23 تیر 1397 - 11:13:04

راهنمای کامل مراقبت از اکستنشن مو

 

نکات مهم برای افزایش دوام اکستنشن مو

نحوه مراقبت از اکستنشن مو

 

 

با شروع فصل گرما اکثر خانم ها به فکر ایجاد تغییر در ظاهر خود می افتند. برخی موی خود را رنگ میکنند، بعضی مو ها را فر یا صاف  میکنند و گروهی دیگر به موها ی خود اکستنشن اضافه میکنند. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب مهمترین نکات مراقبتی از اکستنشن مو را گردآوری کرده ایم.

 

آیا میتوان با اکستنشن مو به استخر رفت؟

جواب این سوال را نمیتوان با یک بله یا خیر ساده جواب داد تا جای ممکن از برخورد کلر به مو اجتناب کنید. شنا کردن در آب حاوی کلر بدترین کاری است که میتوانید با اکستنشن موهایتان انجام دهید. کلر یک سفید کننده است و اکثر استخر ها بیش از حد مجاز از این ماده شیمیایی استفاده میکنند. کلر باعث خشک شدن اکستنشن و آسیب دیدن آن میشود و ممکن است اکستسن را بیرنگ یا از مو جدا کند.

اگر با تمام این تفاسیر خواستید از استخر استفاده کنید بلافاصله بعد از خارج شدن از استخر مو ها را به خوبی بشویید. خیس بودن مو اهمیتی ندارد بلکه باید کلر را از مو ها بشویید.

همچنین صرف زمان طولانی در آب به مرور زمان باعث شل شدن چسب اکستنشن های چسبی میشود آن را از مو جدا میکند بنابراین بیش از 2 ساعت به صورت مداوم در آب نمانید.

 

تاثیر آب شور بر اکستنشن مو چیست؟

احتمال اینکه اکستنشن مو در برخورد با آب شور گره دار و کمرنگ شود بنابراین بهتر است از شنا در آب شور اجتناب کنید. در صورتی که مایلید حتما در آب شور شنا کنید مو را به یک لایه نرم کننده آغشته کنید و بعد وارد آب شوید.

 

محافظت از اکستنشن مو در برابر نور خورشید

قبل از رفتن زیر نور مستقیم خورشید به موها سرم حفاظت در برابر نور خورشید که حاوی اس پی اف است بزنید یا همیشه از کلاه استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که برای شنا یا رفتن زیر نور خورشید موها را نبافید یا محکم نبندید بهترین راه  این است که مو را آزادانه رها کنید یا با ملایمت با گیره ببندید.

نور خورشید به مرور رنگ اکستنشن را کمرنگ میکند و به مرور مو ها را خشک و شکننده میکند.

 

مراقبت های بعد از اکستنشن مو

 

آیا هوای شرجی اکستشن مو را وز میکند؟

بله هوای شرجی روی اکستنشن هم مثل موی طبیعی عمل کرده و با جذب رطوبت وز میشود و حتی فر میخورد. بهترین کار برای جلوگیری از وز شدن اکستنشن استفاده از سرم ضد فریز مو است.

 

عمر اکستنشن مو چقدر است؟

این نکته ارتباط تنگاتنگی با نوع و جنس اکستنشن دارد.

اکستنشن موی چسبی تا سه دوره ترمیم به خوبی روی مو باقی میماند و هر 8 الی 10 هفته نیاز به ترمیم دارد. اکستنشن رینگی و لیزری تا سه ماه دوام می آوردند.

البته این زمان ها تقریبی است و به شدت به نوع مراقبت شما از اکستنشن ارتباط دارد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 23 تیر 1397 - 22:58:54
توضیحات کامل و خوبی در مورد اکستنشن مو ارائه کردید ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: