جمعه 10 بهمن 1393 - 00:05:12

چطور لبهای برجسته تری داشته باشیم

آیا خواهان لبهایی برجسته تر و خوش فرم تر هستید؟ در حالیکه هیچ راهی برای افزایش دائمی اندازه لبها وجود ندارد، اما راههای برای افزایش کوتاه مدت و بلند مدت فرم، حجم و اندازه لبها وجود دارد. این مقاله به بررسی گزینه های مختلف انجام این کار می پردازد.

روش اول: مراقبت از لبها:

1.لبها را لایه برداری کنید. برداشتن سلولهای مرده پوست ،نه تنها با صاف تر و صورتی ترلبها  ظاهر کلی لب را بهبود می بخشد، بلکه باعث تحریک جریان خون در این ناحیه و تورم موقتی لبها می شود. مسواک را به آرامی روی لبها بکشید تا سلولهای مرده پوست از بین بروند.

·همیشه بعد از لایه یرداری ،برای باز گرداندن نرمی و لطافت به لبها ، آنها را با  چرب لب بدون بو یا وازلین  مرطوب نمایید.

·همچنین می توانید با استفاده از یک لیف حمام مرطوب یا با مالش شکر درشت روی لبها، آنها را لایه برداری کنید.

2.استفاده از آرایش. استفاده از رژلب قرمز یا صورتی تند ، لبها را پُر تر و برجسته تر نشان می دهد. این تاثیر رابا استفاده همزمان خط لب و رژ لب افزایش دهید. مطمئن شوید رژلب و خط لب شبیه به یکدیگر هستند و برای جلوگیری از ایجاد مرز در اطراف لب ،رنگها را کاملا با هم مخلوط کنید.

·برای ایجاد لبهای بزرگتر، خط لب را خارج از مرزهای طبیعی لب بکشید.مطمئن شوید این خط  کاملا با رژ لب مخلوط شود.

·ول رژ لب بزنید و سپس از خط لب استفاده نمایید.این کار باعث می شود خط لب کمتر دیده شده و لبها طبیعی تر به نظر برسند.

·هنگام انتخاب خط لب ، از رنگهای داری  تُن قهوهای اجتناب کنید. بیشتر از رنگهای صورتی  استفاده نمایید که فقط کمی از رنگ طبیعی لبها یتان تیره تر می باشند.

 

روش دوم: استفاده از حجم دهنده

یک حجم دهنده براق  لب بخرید. اتفاده از حجم دهنده ها با تحریک مختصر ، سبب افزایش گردش خون در لبها می شوند که منجر به تورم موقتی  و قرمز شدن  لبها شده و آنها را قلوه ای تر و پرتر نشان می دهد.این تورم بخاطر تحریک کننده ای موجود در حجم دهنده می باشد که حاوی دارچین، نعناع زنجبیل ، گالتریا یا کاپسیکام (ترکیب تند موجود درفلفل تند) می باشند. ممکن است  پس از مصرف محصول سوزش ناخوشایندی را درلبهای خود حس نمایید.

· این محصولات عموما به طور موقتی یعنی به مدت 2 تا 6 ساعت، لبها را حجیم می نمایند. استفاده طولانی مدت سبب حجیم شدن لبها به مدت طولانی نمی شود. استفاده از این محصولات را به مناسبتهای خاص مانند میهمانی ها و عروسی ها محدود نمایید.

·حجم دهنده ها یا به تنهایی مورد استفاده قرار می گیرند یا به عنوان آستری برای  رژ لب طبیعی یا خط لب استفاده می شوند.

 

روش سوم: ورزش لبها

لبهای خود را ورزش دهید. آیا تا بحال توجه کرده اید که نوازندگان فلوت ، چه لبهای بزرگ و برجسته ای دارند؟ این امر بخاطر استفاده از ماهیچه های لبها به مدت طولانی  برای سوت زدن در فلوت می باشد. هرچه ماهیچه ها بزرگتر می شوند، اندازه ی لبها نیز افزایش می یابد. ورزش دادن چهار هفته ای لبها می تواند سبب افزایش حجم آنها شود. تمرینات زیر را مکررا انجام دهید؛ آنرا بخشی از کارهای روزانه خود کنید و به زودی نتیجه آن را خواهید دید.

· در طول روز چند بار به مدت چند دقیقه سوت بزنید. این کار ، با استفاده از ماهیجه لبها ، سبب تقویت آنها میشود.

· لبها را به هم جمع کنید. هر بار به مدت پنج ثانیه آنها را به این طرف و آن طرف( چپ و راست) حرکت دهید. این کار را 10 بار تکرار کنید. به زودی ماهیچه های لبهای شما تقویت شده و لبها بزرگتر می شوند.

·لبها را روی هم فشار دهید. به مدت 5 ثانیه آنها را به چپ و راست حرکت دهید. هر روز این کار را 10 بار تکرار کنید.

 

روش چهارم: بزرگ کردن لبها( تزریق کردن)

1.تزریق کردن لبها نیز یکی از روشهای رایج در بزرگ کردن لبها به شمار می رود. این روش مستلزم تجویز یک پرکننده درمال برای لبها به منظور افزایش حجم و شکل لبها می باشد. معمولا نتیجه این کار بین 6 ماه را یک سال باقی می ماند. پرکننده های معروف عبارتند از:

·اسید هیالورونیک. این نوع پر کننده ، به عنوان امن ترین نوع پرکننده شناخته شده است که ترکیبی از ماده ای است که از قبل در بدن وجود دارد.

·کلاژن. این نوع پر کننده رایج ترین نوع پر کننده بود، اما  امروزه بخاطر عوارض جانبی فراوان  از محبوبیت کمتری برخوردار می باشد.

·گرافت چربی. این روش مستلزم انتقال چربی از یکی از بخشهای بدن از طریق لیپوساکشن  به لبها می باشد. این کار نسبت به سایر روش ها نیازمند دوره نقاهت طولانی تری می باشد.

2. خودتان تحقیق کنید. پیش از انجام هر نوع عمل زیبایی ، مالاقات با چند پزشک و در نظر گرفتن گزینه های درمانی مختلف ، دارای اهمیت می باشد. هر پزشک ،گزینه ی درمانی پیشنهادی خود را دارد، بنابراین گفتگو با چندین پزشک برای انجام تحقیقات کامی مهم می باشد.

هشدار!!

· بزرگ کردن لبها( تزریق کردن) ، ممکن است عوارض جانبی زیر را در پی داشته باشد: درد، کبودی، خونریزی، قرمزی، احساس ناراحتی، عفونت، توده و بی نظمی شود.  

· در هنگام لایه برداری ، این کار را به آرامی انجام دهید.خشکی  بیش از حد لبها ممکن است در طول لایه برداری دچار خونریزی شود.  برای بالابردن میزان رطوبت لبها در بلند مدت، با خوردن حداقل 8 لیوان آب در روز ، لبها را آبرسانی کنید.

· در صورت احساس طولانی مدت سوزش، ناراحتی، قرمزی، یا تورم ، استفاده محصولات حجم دهنده را قطع کنید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: