دوشنبه 25 تیر 1397 - 08:55:20

مزوتراپی برای درمان گودی، پف و چین و چروک زیر چشم

 

رفع تیرگی زیر چشم با مزوتراپی

مزوتراپی برای رفع گودی و چین و چروک چشم

 

مزوتراپی چشم چیست؟

بسیاری از مردم از گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین پف و چین و چروک در اطراف چشم خود رنج میبرند. این ها نشانه های طبیعی پیری پوست هستند. بسیاری از افراد بالای دهه 20 یکی از این مشکلات را تجربه کرده اند. یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکلات زندگی ناسالم است. خواب ناکافی، عدم تحرک، تغذیه ناسالم، مصرف دخانیات است.  به علاوه به صورت طبیعی ماهیچه هایی که صورت را سر جای خود نگه میدارند با افزایش سن شل شده و باعث کش آمدن پوست و چین و چروک میشود. چربی زیر پوست صورت به مرور کم شده و یکی از نشانه های بروز گودی و سیاهی زیر چشم است. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب تمام نکات مربوط به مزوتراپی اطراف چشم را بررسی میکنیم

 

مزوتراپی چشم چگونه عمل  میکند؟

 

تکنیک مزوتراپی در فرانسه توسعه پیدا کرد و با خاصیت های گوناگون و جنبه های درمانی متعدد شناخته میشود. ماده ای که ترکیبی از آمینو اسید، مواد دارویی، ویتامین و مواد معدنی است به لایه میانی پوست و محل مد نظر تزریق میشود. تزریق های میکروسکوپی به وسیله سوزن های بسیار ریزی زیر چشم و نواحی مورد نظر انجام میشود. این تزریق ها زمینه بهبود مشکلات و جوانسازی پوست را فراهم می آورد. علاوه بر تاثیری که مواد تزریق شده به صورت موضعی در جوانسازی و بهبود شرایط پوستی دارد، محل تزریق هایی که توسط سوزن زخم شده است پوست را وادار به بازسازی خود میکند که در این روند بازسازی،  کلاژن و الاستین که دو ماده اصلی تشکیل دهنده پوست و عامل جوانی و سفتی پوست هستند تولید میشود.

انجام مزوتراپی بدون درد است و در حین تزریق درد خاصی را حس نخواهید کرد چراکه پیش از انجام مزوتراپی پوست توسط کرم های موضعی بی حس میشود و بعد از بین رفتن تاثیر کرم درد جزئی حس میکنید.

این روش جایگزین بسیار خوبی برای کسانی است که نمیخواهند زیر تیغ جراحی برای از بین بردن پف و چین و چروک چشم بروند. مزوتراپی میتواند مشکلات پوستی متعددی را بهبود ببخشد. مواد مصرفی در ترکیب آمپول باید به دقت با توجه به نوع پوست و نیاز شما انتخاب شود.

 

درمان پف زیر چشم با مزوتراپی

 

کارهایی که باید بعد از انجام مزوتراپی چشم انجام دهید

 

بعد از انجام مزوتراپی ممکن از که قرمزی کمی را در ناحیه تزریق تجربه کنید که تا 24 ساعت محو شده و از بین میرود. بسته به شرایط شما علائم بهبود بعد از چند روز ظاهر میشود.

این روش درمانی تقریبا دائمی است اگرچه شرایط پوستی و پدیدار شدن علائم پیری پوست تا حد زیادی به سبک زندگی و عادت های شما مربوط است. بنابراین بعد از انجام مزوتراپی مراقبت های پوستی را فراموش نکنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 22 مرداد 1397 - 16:05:28
بریا مزوتراپی برید پیش دکتر فهیمه مطلبی خداییش خیلی جواب داد برای پوست من
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: