چهارشنبه 27 تیر 1397 - 16:08:19

20 مدل موی برتر مردانه و پسرانه سال 2018

 

20  مدل کوتاهی مو مردانه و پسرانه با عکس

عکس مدل موی مردانه و پسرانه 2018

امسال مدل مو های مردانه اکثرا به سمت مو های اندکی بلند تر با خطوط واضح یا فیدینگ در اطراف ترند برتر جهان شده اند. تصور عموم این است که تنوع زیادی برای مدل موی مردانه وجود ندارد اما حقیقت خلاف این است میتوان با مدلهای ترند شده و اندکی خلاقیت کوتاهی های جذابی برای موی آقایان طراحی کرد. تمرکز این کوتاهی روی مدل موهایی  است که حجم متوسط یا زیادی دارد و افرادی که جم موی کمتری دارند بهتر است با دنبال کردن ترند های جهانی مثل تراشیدن موی سر، مدل دادن ریش و سبیل برای جلب توجه و مدل های کوتاه مو ها را مرتب نگه دارند. در این مقاله از  سایت آرایشگری رژلب  20 مدل کوتاهی موی مردانه و پسرانه سال 2018 را میبینید.

 

 

مدل موی مردانه برای موی بلند

1. مدل موی خامه ای با کناره های محو

مدل موی خامه ای کوییف در چند سال اخیر به مدلی محبوب تبدیل شده است. این مدل در کناره ها از بغل کوش به صورت محو و با تکنیک فیدینگ به سمت مرکز سر میرود جایی که بیشترین حجم و مدل مو در آن قسمت متمرکز شده است.

 

2. مدل موی شلوغ

در این مدل موی شلوغ و لیر جلوی مو بلند است و هرچه به سمت پشت سر میرویم از قد مو کوتاه میشود. این مدل مو برای آقایانی که موهای ضخیم و پر دارند ایده آل است.

 

مدل موی مردانه برای موی متوسط

3. مدل موی کوتاهی به سمت عقب

این مدل مو کلاسیک به سمت عقب بسیار جذاب است و قد موی و حالت آن ظاهر مو را طبیعی تر و رسمی تر کرده است. در این مدل مو میتوانید از سشوار و واکس صرف نظر کنید و صرفا یک ژل مات کننده به مو بزنید و با شانه و انگشت مو را به سمت عقب حالت دهید.

 

4. موی فرق بغل

برای این مدل مو فیدینگ مو در کناره سر با تمرکز بر خط فرق انجام میشود. برای حالت دادن این مدل میتوانید به راحتی مقدار کمی واکس موی براق بردارید و با شانه مو ها را حالت دهید.

 

مدل موی جدید

5. مدل موی خامه ای با بغل موی کوتاه

این مدل مو چنید سال است که بین سلبریتی ها بسیار محبوب شده است. در این مدل بغل مو کاملا تراشیده میشود و حجم زیادی از مو وسط سر باقی میماند. برای حالت دادن این مدل مو احتیاج به سشوار خواهید داشت و ابته این مدل مو برای کسانی که موی پرحجم و پرپشت دارند مناسب تر از سایر افراد است.

 

 

6. مدل موی بلند با ریش

مدل موی بلند و ریش که در ابتدای متن هم به آن اشاره کردیم در این مدل کوتاهی نمایان است . درا ین مدل ریش ها بلند و مرتب است و مو ها با قیچی لیر و حالت دار شده اند و قسمت پشت سر کوتاه است ولی بافت و حالت دارد و موی جلوی سر بلند تر است.

 

کوپ موی مردانه

7. مدل موی خامه ای خط دار

 

این مدل مو هم مثل سایه مدل های خامه ای از کنار فید و سایه دار شده است و در کنار مو با ایجاد یک خط عمل طرح زیبایی به مو داده است. چتری این مدل مو به یک طرف و کمی بلند تر از مدل های معمول است.

 

کوتاهی مو مردانه 2018

 

8. موهای بلند به سمت عقب

این مدل نمونه ای بسیار زیبا از بغل موی کوتاه است که از پایین و به مرور بر حجم آن افزوده شده و هماهنگی بسیار خوبی را با موی بلند بالای سر ایجاد کرده است.

 

9. مدل موی آندر کات و شلوغ

این مدل مو یکی از بهترین آندرکات ها است. افرادی که موی حجیم و شلوغ و حالت دار دارند کاندید مناسبی برای این مدل مو هستند. مو به سمت چپ گرایش پیدا کرده و در آن قسمت چتری متوسطی دارد. اطراف مو با ماشین اصلاح به روش فیدینگ به خوبی سایه دار شده است.

 

کوتاهی مو مردانه جدید

 

10. مدل موی آندرکات با چتری بلند

یک مدل خاص از مدل موی آندرکات. در این مدل مو چتری لیر شده ای روی پیشانی میریزد و برای افرادیکه پیشانی بلندی دارند بسیار مناسب است. همچینی این مدل موی مدرن سبک جالبی برای کوتاهی موی پسرانه است.

 

11. مدل موی مناسب موهای پرپشت

این مدل موی فرق بغل برای افرادی که مو پرپشتی دارند کاملا مناسب است . برای اجرای این مدل مو بیشتر کار با قیچی انجام میشود و استفاده از ماشین بسیار محدود است.

 

مدل موی مردانه 2018

12. مدل موی خامه ای بدون فیدینگ

در این مدل موی خامه ای همانطور که مشاهده میکنید بغل مو ماشین نخورده است و همچنان بلند است. بغل مو در این مدل مو باید با قیچی اصلاح شود. این مدل مو برای افرادی که صورت لاغر دارند انتخاب مناسبی است.

 

 

13. مدل موی لیر

این مدل موی لیر و خرد از بهترین کوتاهی های خردی است که بافت بی نظیری به مو داده است. فید کردن بغل مو ظاهر مو را جذاب تر کرده است. این مدل مو را میتوانید با شانه مرتب کنید با بدون شانه زدن با ژل حالتی شلوغ و بهم ریخته به آن بدهید که در هر صورت جذاب خواهد بود.

مدل مو مردانه جدید

 

 14. مدل موی کوتاه با چتری متوسط

این مدل موی جذاب در قسمت پشت و وسط سر به سبک خرد کوتاه شده و چتری مو اندکی بلندتر از باقی مو است.

 

15. مدل موی فشن

این مدل مو یکی از بهترین نمونه های اجرای مدل خامه ای روی موی کم پشت است. این مدل مو در چند سال اخیر مدل محبوب دیوید بکام بوده است. در این مدل کوتاهی بغل مو کاملا کوتاه است و بالای مو فرمی نوک تیز و فشن دارد. برای فرم دارم به این مدل مو میتوانید از ژل موی لطیف اسفاده کنید.

 

کوتاهی مو پسرانه

 

16. مدل موی متوسط

این مدل مو برای موهایی با طول متوسط بسیار ایده آل است. قسمت بالای این مدل مو کوتاه و است و به سبک لیر اندکی خرد کوتاه شه است. این نکته را مد نظر داشته باشید که برای حالت دادن این مدل کوتاهی به سشوار احتیاج دارید.

 

17. مدل مو خامه ای با فید از قسمت وسط

همانطور که در تصویر مشاهد همیکنید برای سایه انداختن این مدل مو تا نصف قسمت بالای گوش با ماشین کاملا اصلاح شده و بعد از آن به مرور روی مو سایه ایجاد شده است.  این مدل مو برای موهای وز و فر کاملا مناسب است.

 

مدل کوتاهی مو مردانه

18.  مدل موی فر سر تخت

مدل موی سرتخت با کناره ای صاف و کوتاه مناسب برای موهای وز و فر

 

19. مدل مو بلند+ فیدینگ

این مدل مو در قسمت وسط کاملا پر حجم و بلند است و کناره ای مو اندکی بلند تر از حد معمول سایه انداخته شده اند و پوست سر قابل مشاهده نیست. برای حالت دادن این مدل مو باید حتما از سشوار استفاده کنید.

 

کوتاهی مو مردانه فشن

 

 

20 . مدل مو برای موهای فر

آقایانی که موهای فر دارند میتوانند از این مدل فوق العاده جذاب استفاده کنند. بغل مو در این مدل کوتاه شده و باعث میشود که موهای وسط سر جذاب تر و با ظاهری شلوغ دیده شود. نگه داری از این مو بسیار ساده است اگر مایل باشید میتوانید از سشوار استفاده کنید یا مو های فر را به حال خود رها کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: