پنجشنبه 23 بهمن 1393 - 01:53:10

نمایشگاه آرایشی بهداشتی امسال به روایت گزارشگر رژلب دات کام- بهمن 93 برج میلاد

دومین نمایشگاه آرایشی بهداشتی امسال از 15 الی 17 بهمن ماه، در برج میلاد تهران توسط شرکت دنیای هنر با مدیریت جناب آقای امیر اخلاقی برگزار شد و مثل سال های گذشته با استقبال خیلی زیادی از سوی تولید کنندگان ، وارد کنندگان ، توزیع کنندگان، فروشگاه داران، آرایشگران و همچنین علاقه مندان به رشته آرایش روبرو شد.

غرفه رژلب هم مثل مورد لطف شما بازدیدکنندگان و آرایشگران محترم قرار گرفت که از همه شما عزیزان سپاس گذاریم چرا که استقبال گرم شما دوستان همیشه باعث دگرمی و تشویق گروه رژلب در راستای تلاش و خدمت گذاری هرچه بیشتر و بهتر بوده و خواهد بود.

گروه رژلب در طی این سه روز میهمان مدرسین آرایش، آرایشگران محترم و بازدید کنندگان عزیز سایت بود تا علاوه بر فرصتی جهت اطلاع رسانی هرچه بیشتر به آرایشگران و بازدید کنندگان در مورد برنامه های آموزشی و فرهنگی پیش رو ، به تعامل هرچه بیشتر بین مدرسین ، آرایشگران و بازدیدکنندگان بپردازیم و از نقطه نظرات سازنده شما عزیزان نیز در این بین استفاده کنیم.

میهمانان ویژه غرفه رژلب گروه مدرسین برتر سایت ، برخی از شرکت های معتبر آرایشی و تنی چند از مسئولین بودند.

نمایشگاه آرایشی بهداشتی امسال هم شامل محصولات آرایشی حرفه ای ، محصولات عمومی آرایشی و بهداشتی، تجهیزات آرایشی حرفه ای ، لوازم برقی آرایشی و مشاغل وابسته بود.

در بین غرفه ها برندها و محصولات آشنا  و قدیمی زیادی به چشم می خورد از جمله محولات گریم  حرفه ای اوریجینال بل، کلاور،چلنج،فارماسی،وی سی پروداکت ، باراکا، الا هربال کاسماتیز،استار لوکس ،جویل ،شاینر،مروان خیر ،اوراچی،کیو دنکو و آتوسا رویال.

همچنین  بهترین تجهیزات برقی آرایشی مثل اتو مو و سشوارها  ماشین های اصلاح مانند:اف بی تی  ، سورکر، مک استایر ،اموجی ،پریتچ،سورکر،پرینسلی ، زوریک را می شد در دو غرفه مک استایل و  پروویو  اطلاعات خوبی کسب کرد.

و اما برای کسانی که به پوست و مو خود اهمیت زیادی می دهند بازدید ازغرفه محصولات کی وان سو،گیسو آوران، کلینیک، کالیون، فیری من ،آردن، بریول، پرولایف ، دلون، کیش جمال آرا ،ریکاو هم چنین لابراتور های دی اس را پیشنهاد می کردیم.

و اما برای علاقه مندان و آرایشگران رشته میکروپیگمنتیشن غرفه آرمان سلامت آسیا انواع دستگاه ها و رنگ های آرایش دایم و از همه مهمتر کتاب فنون آرایش دایم صورت به قلم خانم کابلی  و هم چنین غرفه آمیا حضور داشتند.

و غرفه های پیگو کالر ،فانتازی لوک، ریچنا برجیس،روسینس و پروفشیونال از عرضه کننده های رنگ مو حضور داشتند . غرفه های استایل پرفیوم و سدیوس از عرضه کننده های عطر شرکت کرده بودند.

 

آرمان سلامت آسیا 

وریا مهر 
 
 
اوراچی
 
 
اف جی تی 
 
 
آذین رخ ایرانیان 
 
 
laser 
 
 
سبز گلسر 
 
 
کیوان سو 
 
 
الا 
 
 
آراشیمی پارس 
 
 
 
گیسو فرآور 
 
 
کالیون 
 
 
دکو مدرن 
 
 
پیگو
 
 
سورکر 
 
 
اللکو 
 
 
وی سی 
 
 
باراکا 
 
 
برجیس 
 
 
جویل
 
 
فیری من 
 
 
نجوم آسیا 
 
 
مک استایلر 
 
 
پرو ویو 
 
 
مهارت گستر کیش 
 
 
پرفورمنس 
 
 
ارمغان سلامت طبیعت 
 
 
دلون 
 
 
کازماتیک 
 
 
پرینسلی 
 
 
پریتک 
 
 
هالیوود استایل 
 
 
پروفشونال 
 
 
چلنج 
 
 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 25 بهمن 1393 - 17:31:47
میشه شماره تماس شرکت وارد کننده محصولات الفاپرف رو بدید و بگید چگونه محصولاتشو میتونیم خریداری کنیم با تشکر.
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: