پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 08:45:13

نمایشگاه بین المللی صنعت زیبایی و مراقبت در ترکیه

همایش آرایشگری

نمایشگاه آرایشگری و صنعت زیبایی

 



کمپانی CNR بیش از 33سال تجربه خود در صنعت زیبایی، سلامت و مراقبت را در نمایشگاه "مراقبت و زیبایی" استانبول ارئه میدهد. این نمایشگاه از تاریخ 20 تا 23 سپتامبر 2018 (29 شهریور الی 1 مهر) در محل همایش های کمپانی CNR منطقه یشیلکوی استانبول برگزار میشود.


در این نمایشگاه محصولات و خدمات مختلف صنعت مراقب، زیبایی و سلامت به نمایش در می آیند. محصولات و تجهیزات آرایشی، صنعت عطر و ادکلن و بخش خدمات اسپا و فیتنس در این نمایشگاه حضور به هم میرسانند. این نمایشگاه فرصت مغتنمی است برای خریداران و تولید کنندگان محصولات آرایشی تا بدون واسطه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.


در این نمایشگاه بیش از 15 هزار بازدید کننده ویژه از متخصصین از جمله  بیش از 500 برند، مدیران مراکز زیبایی، جراحان پلاستیک و زیبایی، متخصصین پوست و مو، متخصصین حوزه زیبایی، گریمور ها و میکاپ آرتیست های درجه یک جهان، شینیون کاران، مدیران مراکز اسپا، فیتنس و مدیران هتل ها گرد هم می آیند.


نمایشگاه مراقبت و زیبایی استانبول، فرصت بی نظیری است برای حفظ پویایی صنعت آرایش و زیبایی و به بازدیدکنندگان این شانس را میدهد تا با محصولات و خدمات شرکت های شرکت کننده و نوآوری های این بخش آشنا شوند.

نمایشگاه زیبایی و مراقبت استانبول با هدف گرد همایی برترین تولیدکنندگان و خریداران این صنعت برگزار میشود. نمایشگاه استانبول همچنین میزبان دو رویداد در رابطه با بازاریابی B2B  و  B2Cاست. این مذاکرات که شامل مذاکرات تجاری شخصی با بازدید کنندگان داخلی و خارجی است، اطمینان حاصل خواهد کرد که روابط تجاری با کیفیت و حجم خوب انجام شود.

شرکت کنندگان همچنین میتواندد میزان صادرات خود را به میزان قابل ملاحظه ای به لطف بخش نمایندگی خرید که در Beauty & Wellness Show Istanbul برگزار می شود، افزایش دهند.



 برای دریافت بلیط رایگان شرکت در این نمایشگاه و همچنین اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید

https://bilet.cnrexpo.com/form.aspx?web_id=416&IsAdvertisement=1


آدرس: Cnr Expo Fuar Merkezi Yeşilköy, 34149 Bakırköy/İstanbul, Turkey
مرکز نمایشگاهی Cnr Expo، روبروی فرودگاه آتاتورک، استانبول، ترکیه
شماره تماس: +90 212 465 74 74


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 21:54:27
واقعا در این تاریخ نمایشگاه هستش؟ آخه من از سایت نتونستم پیدا کنم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: