دوشنبه 19 شهریور 1397 - 13:14:49

بهترین مرکز کاشت ناخن گوهردشت کرج

 

کاشت و طراحی ناخن کرج

کاشت ناخن خوب در کرج

 

 

داشتن ناخن های زیبا و مرتب از الزامات شیک پوشی محسوب میشود. یک خانم برازنده به ریز ترین نکات زیبایی خود اهمیت میدهد. دستان شما یکی از مهمترین نقاطی است که هنگام ارتباط با دیگران به چشم می آید. از لحظه نخست که با کسی دست میدهید تا هنگام حرف زدن و حتی غذا خوردن همواره دستان شما در معرض دید هستند. بنابراین باید در نگهداری از پوست و ناخن دست نهایت دقت را به خرج دهید.  از بهترین راه های مراقبت از ناخن مراجعه به سالن های تخصصی کاشت و مراقبت ناخن است. در این سالن ها میتوانید خدمات گوناگونی برای ناخن ها دریافت کنید، تهدادی از این خدمات از جمله کاشت ناخن و طراحی ناخن، پارافین تراپی و اسپا است.

در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب یکی از برترین مراکز تخصصی ناخن در عظیمیه کرج را معرفی میکنیم.

 

ویژگی های مرکز تخصصی کاشت ناخن

 

زمان؛ برای خدمات ناخن چقد باید زمان صرف کنم؟

PF

فاکتور زمان در هر کاری از اولویت های هر فردی است. خانم های شاغل یا مادر های پرمشغله همیشه به فکر راهی برای افزایش سرعت کار ها هستند و گاهی با خود فکرمیکنند 24 ساعت برای یک روز اصلا کافی نیست. در این بین برخی از افراد از نداشتن وقت کافی برای رسیدگی به امور مربوط به زیبایی گله دارند. راه حل این مسئله انتخاب یک مرکز کاشت ناخن مجهز با کادر تخصصی است که چندین ناخن کار به صورت همزمان خدمات بدهند و زمان شما در صف انتظار تلف نشود. این فاکتور مهم علاوه بر افزایش سرعت کار زماندهی به مشتری را دقیق تر میکند و شما زمان قطعی رسیدگی به کار خود را از  قبل خواهد دانست. مرکز کاشت ناخن مهرجان کرج با بهره گیری از چند ناخن کار

 

 

مجهزترین مرکز کاشت ناخن گوهردشت کرج

 

گستره انتخاب؛ چه سبک کاری مد نظر شماست؟

 

میتوان گفت جدای از مد، تقریبا به اندازه انسان ها سلیقه های متفاوت وجود دارد و این نکته در انتخاب نوع کاشت ناخن و طراحی ناخن هم صدق میکند. در کنار افرادی که مدل های ساده و شیک را میپسندند همیشه افرادی هستند که از مدل های فانتزی و مدرن استقبال میکنند. مرکز تخصصی ناخن خوب جاییست که بتواند با در خدمت گرفتن ناخن کار های حرفه ای سلیقه های متعدد را پوشش دهد و برای هر ذائقه خدمات ویژه ای داشته باشد.

 

 

کاشت ناخن مهرجان در گوهردشت کرج

 

زیبایی و تجهیزات

 

طراحی داخلی زیبا و مهندسی شده علاوه بر زیبایی بصری احساس راحتی و آرامش را به ارمغان می آورد. رسیدگی به ناخن ها از جمله کار هاییست که بیشتر برای ریلکس شدن و احساس خوب خود فرد انجام میشود و انجام آن در محیطی که با دید دقیق و اصولی ساخته و طراحی شده بر لذت و احساس آرامش این کار می افزاید.

 

سالن تخصصی کاشت ناخن گوهردشت کرج

 

صندلی مخصوص اسپا، امکانات مخصوص پدیکور و اسپای حرفه ای

 

 از جذابترین امکات مراکز تخصصی ناخن، صندلی اسپا و پدیکور است. بعد از گذراندن یک هفته شلوغ و خسته کننده استراحت پا در اسپا و ریلکس شدن در صندلی مخصوص اسپا میتوانید تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی باشد. مرکز تخصصی ناخنی که این امکانات را به مشتریان خود ارائه بدهد گزینه مناسبی برای دریافت خدمات ناخن خواهد بود.

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن کرج

 

پارافین تراپی

کسانی که پوست دست های خشک و چین و چروک داری پیدا کرده اند و از این موضوع ناراحت هستند می توانند با کمکپارافین تراپی این مشکل را حل کرده و پوست دست های خود را نرم تر کنند. پارافین تراپی یک روش طبیعی و موثر است و با کمک آن می توان دست های زیبایی به دست آورد. مرکز کاشت ناخن مهرجان درکنار خدمات کاشت و طراحی ناخن، خدمات پارافین تراپی و اسپا را در شعبه عظیمیه کرج اضافه کرده است تا مجموعه کاملی از خدمات را در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

 

 

 

سلامت و بهداشت کاشت ناخن

 

باید این نکته را به خاطر داشته باشد که کاشت ناخن یک کار ساده و سرسری نیست و نباید قیمت های پایین در این زمینه شما را به خطا بیندازد. کاشت ناخن به علت استفاده از ابزار تیز و برنده به صورت مستقیم با پوست و به محض بریدگی با خون شما در ارتباط است و به این علت اگر در محل غیر معتبر که اصول ایمنی و بهداشتی در آن رعایت نمیشود اقدام به کاشت ناخن  کنید امکان ابتلا به بیماری های خونی اعم از اچ آی وی ایدز و هپاتیت وجود دارد. همچنین زیر کاشت ناخن غیر اصولی محل مصاعدی برای رشد و تکثیر قارچ و عفقونت است. عفونت قارچی بسیار خطرناک است و در صورت عدم مراقبت صحیح میتواند به ناخن طبیعی و پوست دست آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.

البته این نکات نباید باعث نگرانی و تشویش شما شود. اگر کاشت ناخن در مرکزی معتبر که برای هر بار استفاده تمام مواد را ضد عفونی میکند انجام شود هیچ خطری در بر نخواهد داشت و یک ناخن کار حرفه ای به محض مشاهده کوچکترین مشکلی در ناخن آن را متوجه شده و اقدام به برطرف کردن آن میکند.

 مرکز تخصصی کاشت ناخن مهرجان در عظیمیه کرج یکی از مراکز معتبر و تخصصی کاشت ناخن کرج با کادری زبده است که با رعایت بالاترین سطح ایمنی و بهداشت خدمات ناخن را ارائه میدهد.

در ادامه نمونه کار های مرکز تخصصی کاشت ناخن مهرجان گوهردشت کرج را میبینید

 

 

کاشت ناخن گریم


 

 

کاشت ناخن با قیمت مناسب در کرج


 

کاشت ناخن با پودرهای رنگی


 

 

فرنچ های ساده و طرح دار


 

 

کاشت کاور و میکس


 

کاشت ناخن بیبی بومر

 

 

کاشت ناخن کرج

 

 

کاشت ناخن در گوهردشت کرج

 

 

 

کاشت ناخن خوب در گوهردشت کرج

 

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن کرج

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن گوهردشت کرج

 

 

ترمیم ناخن کرج

 

 

مرکز تخصصی کاشت ناخن مهرجان کرج

09123690364

 

 


آگهی ها

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: