یکشنبه 03 اسفند 1393 - 22:53:41

7 چیزی که تا کنون درباره ی لیزر کردن موهای زائد نمی دانستید

آیا به فکر لیزر کردن هستید؟ با خواندن این مقاله ، قبل از اینکه وقت و پول خود را صرف انجام این کار نمایید، ابتدا با زیر و بم های این روش آشنا شوید.

1.     این روش مناسب افرادی که موهای تیره و پوست روشن دارند، می باشد.

 افرادی که موهای خاکستری، قرمز یا بلوند دارند، از این روش نتیجه ی مطلوب را به دست نخواهند آورد، چرا که لیزر در واقع رنگدانه های مو را هدف قرار می دهد( بجای خود مو)، و از آنجا که رنگدانه ی کافی در این رنگ موها وجود ندارد، لیزر به طور موثر قادر به شناسایی این موها نمی باشد. برخی از این دستگاه های لیزر با تن های تیره تر یا قهوه ای مایل به زرد سازگاری ندارند ، چرا که بین رنگدانه های پوست و مو، تضاد کافی وجود ندارد.

2.     قبل از لیزر کردن نمی توانید موها را برداشته یا اپیلاسیون کنید.

هنگامی که برای اولین لیزر آماده می شوید، باید روش های همیشگی اپیلاسیون کردن موها را متوقف نمایید. این کار یک عمل احتیاطی است تا مطمئن شوید فولیکول های موقبل از لیزر کردن در مرحله مناسبی از رشد می باشند. اگرهنوز به اندازه ی کافی مو وجود ندارد ، به بهترین نتیجه دست نخواهید یافت. همچنین بایدحداقل سه هفته  قبل از لیزر کردن ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مصرف لوسیون های مخصوص برنزه کردن خودداری نمایید.

3.     اما باید اصلاح کنید.....

روزی که می خواهید لیزر کنید ، باید ناحیه ای که قرار است لیزر شود را با یک ماشین اصلاح، اصلاح نمایید. این کار لیزر را  قادر می سازد تا دقیقا روی فولیکول های مو تمرکز نماید.

4.     چند قرار ویزیت متعدد ترتیب دهید.

برای دستیابی به بهترین نتیجه ی لیزر، مداومت و استمرار و انجام جلسات لیزر ، هر چهار تا شش هفته ضروری می باشد. به طور کلی، دستیابی به نتیجه دلخواه در بدن (8 جلسه)، نسبت به صورت ( معمولا شش تا هشت جلسه) نیاز به زمان بیشتری دارد.

5.     هزینه ی انجام لیزر حدود 1میلیون تومان تا 1.5 میلیون تومان می باشد.

متوسط قیمت لیزر کل بدن در ایران حدود 1میلیون  تومان می باشد. این قیمت بسته به وسعت ناحیه ی تحت لیزر ، تعداد جلسات ، منطقه ی زندگی و عوامل دیگر متغیر می باشد.

6.     ممکن است لیزر تمامی موها را به طور کامل از بین نبرد.

این احتمال وجود دارد که با انجام لیزر تمامی موهای زائد ازبین نرفته و قسمتی از این موها باقی بمانند. این مسئله به فرد بستگی دارد . برای برخی از زنان این اتفاق می افتد، درحالیکه شاید برای دیگران این اتفاق رخ ندهد.

7.     سوزش پس از لیزر، امری عادی است.

اگر متوجه شدید که پوست شما پس از لیزر کمی قرمز شده یا احساس سوزش دارید، نگران نباشید. این مسئله عادی می باشد، کمپرس کیسه یخ در رفع این سوزش و قرمزی موثر می باشد. با مصرف آب کافی و قرار نگرفتن در معرض نور خورشید این سوزش در طی چند روز از بین می رود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 06 اسفند 1393 - 15:09:50
سلام
یعنی اگر رنگدانه مشکی داریم ولی پوستمان گندمی ست لیزر جواب نمی دهد؟؟؟؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: