دوشنبه 12 شهریور 1397 - 09:09:31

بهترین مارک مرطوب کننده پوست

 بهترین مرطوب کننده پوست
چه  مارک مرطوب کننده ای بخرم؟

 


1.    کرم مرطوب کننده آندالو Andalou
 

این کرم مرطوب کننده مخصوص شب بوده و در طول شب با مواد مختلف  پوست را به خوبی تغذیه میکند. اگر از خشکی پوست رنج میبرید این کرم مرطوب کننده انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود



2. کرم مرطوب کننده نیوا Nivea
 

کرم مرطوب کننده نیوا حاوی ویتامین E  و روغن جوجوبا است. این کرم مرطوب کننده به سرعت به پوست جذب میشود و بدون اینکه پوست را چرب کند با احساس سنگینی به پوست بدهد باعث مرطوب شدن پوست میشود.
 


3. کرم های مرطوب کننده بادی شاپ The Body Shop
 

روغن های مرطوب کننده و کرمی مارک بادی شاپ از بهترین انتخاب های برای مرطوب کردن و ریلکس کردن پوست در طول شب هستند که با رایحه های گوناگون و خواص مختلف عرضه شده اند.



4. کرم مرطوب کننده الارو  Ellaro

 

کرم الارو مرطوب کننده و آبرسان عمقی پوست و طی 4 هفته مصرف مداوم تاثیرات خودش را در رفع خشکی پوست صورت کاملا محسوس نشان میدهد. کرم مرطوب کننده الارو حاوی ویتامین E و محافظ در براب ر رادیکال های آزاد است.

 

5. کرم مرطوب کننده بیومارین  Bio Marine
 

کرم مرطوب کننده بیومارین حاوی جلبک و موادی است که منشا آن ها دریایی است و با مرطوب کردن پوست تا عمیق ترین لایه ها احساس نرمی و لطافت بی مثالی به پوست میدهد.  جلبک دریایی پوست را سم زدایی میکند و به سلول های صورت اکسیژن رسانی میکند.



6. کرم مرطوب کننده اون Avene
 

اونه یکی از کمپانی های مشهور فرانسوی در عرصه تولید محصولات پوستی است. مرطوب کننده اون علاوه بر آبرسانی پوست جلوی خروج آب و رطوب با عمل تبخیر را میگیرد و به صورت طولانی مدت پوست را مرطوب نگه میدارد.
 

معرفی بهترین کرم مرطوب کننده پوست


 7. کرم  مرطوب کننده سینت ایوز St. Ives
 

کرم مرطوب کننده سینت ایوز سرشار از کلاژن و الاستین و روغن دانه ای مفید است. کرم مرطوب کننده سینت ایوز پوست را نرم میکند و خشکی پوست را کاملا از بین میبرد. این مرطوب کننده بافت نسبتا سبکی دارد و میتوان این کرم را هم برای شب و هم برای روز استفاده کرد.

 


8. کرم مرطوب کننده ولدا   Weleda
 

کرم مرطوب کننده الدا را میتوانید به راحتی برای هر نقطه از بدن که در آن احساس خشکی میکنید استفاده کنید. این کرم حاوی مواد مغذی است که خشکی پوست را ازبین برده و به سرعت باعث نرمی و لطافت پوست میشود.


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: