پنجشنبه 15 شهریور 1397 - 10:08:15

چگونه با آرایش جوانتر به نظر برسیم


جوان کردن صورت با آرایش
چگونه سن خود را کم تر نشان دهیم؟


مرحله اول جوان کردن صورت با آرایش
روشن کردن گوشه چشم


اگر با دقت به صورت بچه ها و حتی نوزادان دقت کنید میبینید که گوشه داخلی چشمشان بین  چشم و بینی روشن است و گاها برق خاصی دارد. این نقطه کوچک و به ظاهر بی اهمیت تاثیر به سزایی در سرحال به نظر رسیدن صورت دارد . اغلب افراد روی گودی زیر چشم تمرکز میکنند اما این نقطه را نادیده میگیرند. توصیه ما این است که بعد از استفاده از کانسیلر زیر چشم گوشه چشم را هم روشن کنید.

 

مرحله اول جوان کردن صورت با آرایش

زیرسازی سبک


زیر سازی پوست شامل استفاده از کرم مرطوب کننده، پرایمر و کرم ضد آفتاب یا کرم پودر حاوی ضد آفتاب است. میکاپ آرتیست های بین المللی توصیه میکنند برای جوان به نظر رسیدن بهتر است زیر سازی پوست سبک باشد.  علت این موضوع این است که بعد از 30 سالگی استفاده از کرم پودر های با پوشش قوی میتوانید روی پوست خط ایجاد کند به علاوه استفاده از کرم پودر های مات کننده به این اتفاق دامن میزند کرم پودر های معمولی که خیلی هم حالت براقی ندارند برای سنین بالا مناسب تر هستند.

روش استفاده از کرم پودر هم این است که مقدار کمی را ابتدا پشت دست بریزید. سپس با براش به آرامی مقدار اندکی بردارید و از مرکز صورت به سمت بیرون پخش کنید. از زدن کرم پودر به مقدار زیاد جدا پرهیز کنید. بعد از اینکار مقداری کانسیلر به شکل یک مثلث با ایجاد فاصله از زیر چشم بزنید.

 

مرحله اول جوان کردن صورت با آرایش

استفاده محدود از پنکک و پودر


برای تثبیت آرایش از کمترین میزان ممکن پودر استفاده کنید. استفاده از پنکک و پودر به ویژه با وجود خطوط و چین و چروک فقط توجه را به آنها جلب میکند و باعث ترک خوردم و ضوح بیشتر چروک ها میشود. بنابراین برای استفاده از پنکک از براش پهن و به صورت ملایم و سطحی استفاده کنید.

 

مرحله اول جوان کردن صورت با آرایش

از رژ گونه هلویی استفاده کنید


باز هم از صورت کودکان الهام گرفته شده است. استفاده از مقداری کمی رژگونه روی سیب گونه باعث شادابی و جوان به نظر رسیدن صورت میشود. اگر پوست شما روشن است این رنگ به شدت به سرحال شدن پوست کمک میکند اما اگر پوست تیره ای دارید باید کمی با احتیاط از آن استفاده کنید. موقع خرید دقت کنید که رژگونه حتما مات باشد. رژگونه های کرمی روی پوست طبیعی تر به نظر میرسند. این رژگونه را به قسمت برجسته گونه بزنید و با انگشت یا پد پخش کنید.

 

 

مرحله اول جوان کردن صورت با آرایش

هایلایت
 

استفاده از هایلایتر به جوان به نظر رسدن صورت کدر شایانی میکند. صورت افراد جوان اغلب براقیت خاصی دارد و با استفاده از مقدار کمی هایلیاتر میتوانید این حالت را روی صورت خود بازسازی کنید.هایلایتر انواع مختلفی دارد اما استفاده از نوع استیکی و کرمی آن ساده تر از انواع دیگر است.

 

 

تکنیک های گریم برای جوان نشان دادن صورت

 

 

مرحله اول جوان کردن صورت با آرایش

طراحی ابروها


یکی از مهمترین راه های قرینه سازی صورت طراحی صحیح ابرو هاست. معمولا در سنین پایین ابرو ها پر تر هستند و با بالا رفتن سن ابرو ها تنک میشود. به همین جهت با ترسیم ابرو های طبیعی و مقداری پهن تر از حالت معمول میتوانید چهره خود را چند سال جوانتر نشان دهید.  برای اینکار میتوانید از سایه ابرو یا ریمل ابرو رنگی استفاده کنید. همچنین میتوانید با استفاده از روش های آرایش دائم ابرو های طبیعی و نیمه دائم داشته باشید.
 

 

مرحله اول جوان کردن صورت با آرایش
مژه ها


مژه های بلند و پر علاوه بر دوچندان کردن زیبایی نشان دهنده سلامت و جوانی هم هستند. مژه ها مانند ابرو به مرور زمان و با افزایش سن نازک تر و تنک تر میشود با خرید یک ریمل خوب حجم دهنده مژه های خود را پرتر نشان دهید. اگر احساس میکنید که مژه های شما ناکافی است میتواند از مشورت یک متخصص برای اکستنشن مژه کمک بگیرید. هنگام آرایش مابین مژه ها را با مداد ضد آب پر کنید تا این خط تیره تر به چشم بیاید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: