دوشنبه 26 شهریور 1397 - 14:17:16

8 مدل مو مردانه ساده و شیک

مدل مو جدید مردانه 2018

انواع مختلف مدل مو مردانه که هیچگاه از مد نمی افتد



در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب کلکسیون مدل موهای مردانه ای که از دیرباز تا کنون از محبوب ترین و جذاب ترین مدل ها بوده اند و هیچگاه از مد نیفتاده اند را به انتخاب متخصصان زیبایی جمع آوری کرده ایم که در ادامه مشاهده میکند.

 

 

1. مدل مو مردانه کوتاهی دور سر

 

این مدل مو کلاسیک ازجمله کوتاهی هاییست که اولین  انتخاب بسیاری از افراد از دیرباز تا کنون بوده است. ویژگی خاص این مدل مو کوتاهی تدریجی کناره ها و پشت سر است.

 

این مدل مو برای چه فرم صورتی مناسب است؟


این مدل تقریبابرای همه صورت ها مناسب است ولی به صورت خاص برای آقایانی که صورت گرد دارند انتخاب بهتری است. این مدل مو با کشیده تر نشان دادن صورت چهره را از بچگانگی خارج کرده و صورت را زاویه دار تر نشان میدهد.

 

2. مدل مو مردانه فرانسوی


مدل مو فرانسوی با چتری های کوتاهش شناخته میشود. این مدا موی مردانه در قسمت وسط سر نسبتا بلند تر از سایر قسمت است هاست و نسبتا به نگه داری و مراقبت بیشتری نیاز دارد. قسمت میانی این مدل مو باید توسط ژل حالت داده شده و به سمت جلو سشوار شود.
 


این مدل مو مردانه برای چه فرم صورتی مناسب است؟


اگر از ظاهر خاص این مدل مو بگذریم باید اعتراف کنیم که این مدل مو تقریبا برای همه فرم های صورت برازنده است اما آنجه زیبایی شناسان توصیه میکنند این است که این مدل مو مناسب آقایانی است که صورت گرد دراند و باز هم به همان دلیل بالا صورت آن ها کشیده تر نشان داده شده و متعادل تر میشود.
 



3. مدل مو مردانه پف دار

 


میتوان به جرات مشهور ترین چهره ای که این مدل مو را جهانی کرد جیمز دین دانست که این مدل مو یکی از ویژگی های ایکونیک چهره اون بود. مهمترین ویژگی این مدل مو حجم موها در وسط سر است که به دلخواه میتوان آن را به صورت مرتب و کلاسیک یا شلخته آرایش کرد. مرتب کردن این مدل مو به علت حجم بالا کمی دشوار است و باید زمان نسبتا زیادی صرف ثابت نگه داشتن آن در بالا کرد چرا که ممکن است به راحتی موها حالت خود را از دست دهد و به سمت پایین سوق پیدا کند که البته همچنان زیبایی خود را حفظ خواهد کرد اما هنگام انتخاب این مدل مو باید این نکته را مد نظر قرا دهید.
 


این مدل مو مردانه برای چه فرم صورتی مناسب است؟


این مدل مو به علت اینکه قدرت مانور بالایی در طراحی و آرایش مو به افراد میدهد انتخاب خوبی برای همه کسانی است که ترجیح میدهند قد موی خود را حفظ کنند. به صورت کلی این مدل مو مردانه برازنده صورت های زاویه دار است. این مدل مو مردانه برای افرادی که موهای کم پشتی دارند هم مناسب است چراکه با حجم دادن به آن میتوان ظاهر پرتری به مو داد.

 


4. مدل مو مردانه اسپانیایی

 


مدل مو پامادور یا اسپانیایی احتمالا یکی از فشن ترین و محبوب ترین مدل مو ها بین ستارگان هالیوود است. الویس پریسلی ستاره راک اند رول جهان فرم خاصی از این کوتاهی را برگزید و بخشی ثابتی از چهره خود کرد الویس پریسلی فکل مو را بلند تر از حد معمول نگه میداشت و کناره های سر را کاملا کوتاه میکرد.
اگر این مدل مو را انتخاب میکنید بهتر است که همیشه برای مرتب نگاه داشت مو ها یک شانه جیبی همراه داشته باشید. برای جلوگیری از وز شدن مو از نرم کننده مو بهره بگیرید.

 


این مدل مو مردانه برای چه فرم صورتی مناسب است؟


در این مدل مو مردانه باید به مدل ریش فرد هم توجه داشت. این مدل مو نگاه ا را کاملا جذب میکند و همراهی آن با ریش بلند کشیدگی صورت را افزایش داده و اگر مایل نیستید ظاهر خیلی متفاوت و عجیبی داشته باشید باید دائما ریش خود را مرتب کنید.
 



5. مدل مو مردانه کوتاه

 


مدل مو شماره 5 ما یک مدل کاملا مینیمالیستی است که نیازی به آرایشگر و متخصص ندارد و میتوانید به راحتی با شما ره1 یا 2 ماشین اصلاح به این مدل مو برسید. در این مدل کوتاهی 15 الی 16 میلی متر مو روی سر باقی میماند. و اندازه مو تنها به قدر پوشاندن کف سر است.
این مدل مو مردانه چند مزیت دارد که آن را جزو بهترین انتخاب ها از دیرباز تا کنون کرده است. مهمترین ویژگی آن سهل الوصول بودن و راحتی آن است. این مدل مو نیاز به آرایش ندارد و شست و شوی آن بسیار آسان است. به علاوه این مدل مو جذابیت و مردانگی را بیشتر میکند و ظاهر را مرتب تر نشان میدهد.

 


این مدل مو مردانه برای چه فرم صورتی مناسب است؟


اگر صورت بیضی یا مربعی دارید میتوانید به راحتی از این مدل مو استفاده کنید کوتاه شدن مو باعث برجسته به نظر رسیدن گونه ها میشود. توصیه میکنیم که افرادی که صورت گرد دارند سراغ این مدل مو نروند این مدل مو صورت آن ها را گرد تر نشان میدهد. ابن نکته را به خاطر داشته باشید که اگه ریش شما بلند است این مدل مو مناسب چهره شما نیست.

 


6. مدل مو مردانه فرق کج

 


میتوان به جرئت ادعا کرد که مدل فرق کج از قدیمی ترین مدل موهاست و اگر به عکس های سیاه و سفید پدر بزرگتان نگاه کنید احتمالا مدل مو فرق کرج را روی سر او هم مشاهده خواهید کرد. امروزه برای مرتب شدن این مدل مو دیگر نیازی نیست همه جا همراه خود شانه داشته باشید. آرایشگر شما میتواند با طراحی فرق کج روی سر شما مدل مو ثابت و جذابی برای شما طراحی کند.
نگه داری از این مدل مو کار سختی نیست بهتر است در حمام از نرم کننده مو استفاده کنید تا از وز شدن مو جلوگیری شود.

 


این مدل مو مردانه برای چه فرم صورتی مناسب است؟


چون این مدل مو باید فرم صاف داشته باشد برای کسانیکه به صورت طبیعی موی صاف و لخت دارند انتخاب بسیار مناسبی است. به علاوه این مدل مو به صورت های بیضی و مربعی می آید. بهترین حالت مرتب کردن این مدل مو مردانه به صورتی است که روی صورت نریزد و چهره را رسمی نشان دهد.
 


7. مدل مو مردانه فر

 


اکثر افرادی که موی فر دارند همیشه باابزار مختلف به دنبال صاف کردن موی خود هستند و سعی مینند خود رادر قابل های متفاوت جا کنند. در این مدل مو افرادی که موی فر دارند دردسری برای صاف کردن مو نخواهند داشت. د راین مدل مو اگر کمی موها بلند تر شود ظاهر ان به کلی به هم ریخته نمیشود و همچنین فرم دادن به موها ساده تر میشود.
بهتر است موقع فرم دادن به مو از اسپری مو یا ژل استفاده کنید تا در طول روز مو مدل خود را حفظ کند.

 


این مدل مو مردانه برای چه فرم صورتی مناسب است؟


طبیعتا این مدل مو برای آقایانی که به صورت طبیعی موی فر دارند کاملا مناسب است اما اگر مشکلی با فر کردن موی خود ندارید میتوانید از این مدل مو استفاده کنید.
 



8. مدل مو مردانه شلخته

 


مدل موی شلخته بهترین راه برای این است که در عیت شیک بودن مدرن و اسپرت هم به نظر برسید. با به هم زدن نظم مو به راحتی میتوانید به مدل موی شلخته برسید. برعکس سایر مدل مو ها با مدل مو مردانه شلخته نیازی نیست نگران باران و برف باشید ( بنابراین این مدل مو برای فصول بارانی ایده آل است!) همچنین میتوانید بابت داشتن مدل مویی که هیچگاه از مد نمی افتد خاطر جمع باشید.

 


این مدل مو مردانه برای چه فرم صورتی مناسب است؟


این مدل مو برا همه چهره و همه فرم صورت ها مناسب است. این مدل مو صورت های گرد را به تعادل میرشاند و از شد زوایای صورت مربعی و زاویه دار میکاهد. اگر موهای شما به صورت طبیعی وز است ممکن است هنگام کوتاهی به مشکل بخورید. 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: