پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 23:49:47

با این معجون در عرض یک هفته شکم خود را لاغر کنید


معجون لاغری
موثر ترین معجون لاغری


 


همه ما شنیده ایم که لاغر شدن یک شبه میسر نمیشود و هرکس چنی راهی را به شما پیشنهاد کرد باید در آن شک کنید. اما همیشه راه های متعددی برای افرایش سرعت و کیفیت کار ها وجود دراد. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب یک معجون لاغری صد در صد موقر را به شما معرفی میکنیم که میتوانید با استفاده از آن کاهش وزن و سایز شکم را در یک هفته به صورت محسوسی تجربه کنید. برای اموزش طرز تهیه و خواص این معجون جادویی تا انتها این مقاله همراه ما باشید.



چطور لاغر شویم؟


لاغر شدن و چاق شدن دو سر یک طیف هستند که اگر بیماری و مشکلات خاص هورمونی را کنار بگذاریم به دو عامل باز میگردد
1 میزان کالری ( انرژی) دریافتی
2 میزان کالری ( انرژی) مصرفی

به زبان ساده ما غذا میخوریم تا انرژی مورد نیاز بدن برای انجام فعالیت، تفکر، حفظ سلامت و مبارزه با بیماری ها را به بدن بدهیم. از همین رو است که غذا بهترین دارو شناخته میشود.
موادی که میخوریم جد از نوع آن میزانی کالری یا انرژی دارند که دستگاه هاضمه آن را جذب میکند و به ارگان های ضروری میرساند. البته در کنار این انرژی ویتامین و پروتیئین و مواد دیگر هم توسط بدن جذب میشود که به مصارف دیگری میرسد.
بدن ما با توجه به فعالیت ( ذهنی و جسمی) روزانه این کالری را مصرف میکند.
اما یک لحظه صبر کنید!
پس باقی کالری کجا میرود؟ بله اینجا جواب معادله چاقی است، کالری اضافی که با غذاخوردن وارد بدن شده است در بدن ذخیره میشود و این ذخیره به صورت چربی و در نقاط خاصی از بدن است. برای مثال شکم، سینه، ران و باسن از نقاط تجمع چربی هستند که در اثر ازدیاد مصرف کالری در بدن جمع شده اند.
آیا این اتفاق طی یک شب رخ میدهد؟ به هیچ وجه! جذب و ذخیره چربی مدت زیادی زمان میبرد و این اتفاق روزها و حتی ماه ها طول میکشد بنابر این نباید انتظار داشته باشید تا با یک معجره آسمانی طی یک شب بتوانید این حجم از مواد را که مدت ها زمان صرف ساختن آن شده از بین ببرید.

 


فرمول لاغری شدن


بعد از تمام توضیحات بالا معادله ما حل شده است. اگر مصرف کالری بیش از حد مورد نیاز بدن منجر به چاقی میشود چه فرایندی منجر به لاغری میشود؟ طبیعتا کاهش کالری مصرفی
زمانی که شما کمتر از نیاز بدنتان به دریافت انرژی، کالری مصرف کنید در حقیقت بدن خود را وادار به سوخت و ساز از چربی های انباشته شده میکنید. در این بخش نقش حیاتی ورزش و فعالیت در لاغر شدن روشن میشود؛ افزایش سوخت و ساز و نیاز بدن به سوزاندن کالری های انباشته شده به شکل چربی.

 


نقش معجون لاغری در کم کردن وزن چیست؟


معجون لاغری به شما کمک میکند تا با دریافت موادی که حجم زیادی در معده اشغال میکند ابتدا به حس گرسنگی غلبه کنید سپس با جذب موادی که فرایند سوخت و ساز را برای بدن راحت تر میکند سرعت لاغر شدن را بیشتر کنید و در نهایت به سرعت هضم و دفع کمک کنید. به این ترتیب مواد زائد به سرعت از بدن دفع میشود وعلاوه بر کوچک تر کردن شکم به صورت فیزیکی و محسوس، سمومی که جلوی لاغر شدن بدن را میگیرند دفع میکند.
 


طرز تهیه معجون لاغری


مواد لازم 1 عدد لیمو ترش متوسط
زنجبیل تازه 1 قاشق غذا خوری
1 عدد خیار متوسط
مقدار کمی جعفری یا نعنا
آب آلوئه ورا
نصف لیوان آب

 


روش تهیه معجون لاغری


ابتدا پوست زنجبیل را بکنید و رنده کنید و در مخلوط کن بریزید.
آب لیمو ترش را به زنجبیل اضافه کنید.
خیار را با پوست خرد کنیدو در مخلوط کن بریزید.
ساقه های جعفری را جدا کنید و برگ های آن را به مخلوط کن اضافه کنید.
در آخر 1 قاشق غذا خوری آب آۀوئه ورا را به مواد آضافه کنید.
از جمله موادی که میتوانید به این ترکیب اضافه کنید زردچوبه است.
مواد را ترکیب کنید، سپس نصف لیوان آب را اضافه کنید و باز هم اجازه دهید مخلوط شود.

1 لیوان از این معجون را باید هر شب قبل از خواب بخورید.

 

 

 

معجون لاغری برای لاغر کردن شکم در 1 هفته 


خواص مواد موجود در معجون لاغری


 خیار
خیار به علت کالری بسیار کم و ناچیز به راحتی حجم بالایی از معده را اشغال کرده و  باعث احساس سیری میشود، مقادیر بالای آب در خیار باعث افزیش سرعت هضم لاغری میشود به عاوه خیار حاوی فیبر بالا ایست وه به روند هضم غذا کمک میکند.


جعفری
این گیاه استثنائس کم کالری، منبع سرشار از آهن و اسید فولیک، دارای آنتی اکسیدان قوی و منبع بسیار خوب ویتامین آ، ث و کا است.

 زردچوبه
حاوی کورکومین است که رگ های خونی را از تشکیل بافت اضافی باز میدارد که این هم وزدن را کاهی میدهد هم چربی بدن را.


 آلوئه ورا
این گیاه هزار درمان تاثیر فوق العاده ای در هضم غذا دارد و حاوی ویتامین‌هایی نظیر: B1،B2،B6،C,E و اسیدفولیک و مواد معدنی مانند: کلسیم، سدیم، منیزیم، روی، مس و کروم می‌باشند.


 زنجبیل
ترکیبات فنلی موجود در زنجبیل (جینجرول، شوگاول و زینجرون) عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد ، بزاق را افزایش می دهد ، باعث بهبود تولید صفرا می‌شود و از انقباضات مضر معده جلوگیری می‌کند . همچنین زنجبیل برای تولید آنزیم‌های تریپسین و لیپاز پانکراس بسیار مفید است . به همین دلیل اعتقاد بر این است که زنجبیل برای جلوگیری از سرطان کولون و جلوگیری از یبوست بسیار مفید است .

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: