یکشنبه 10 اسفند 1393 - 00:21:24

چه آرایشی مناسب خانم های بالای 40 سال می باشد؟

مسئله ای که بسیار مورد توجه آرایشگران وخانمهای بالای چهل سال می باشد این است که زنان بالای 40 سال باید آرایش خود را به روز کرده و بیاموزند تا آرایش مناسب سن خود را به کار برند. آرایشی که در 20 یا 30 سالگی به چهره ی شما زیبایی می داده است ، ممکن است در 40 سالگی چنین تاثیری در زیبایی شما نداشته باشد. در اینجا 10 نکته که در به روز رسانی آرایش شما کمک می نماید عنوان می گردد.

1.     کمتر آرایش کنید. در سن شما، استفاده کمتر از محصولات آرایش بسیار مهم می باشد.  کرم پودر مصرفی خود را به نصف کاهش دهید یا کرم پودر را با مرطوب کننده ی مورد استفاده تان مخلوط کنید. کرم پودر را درست تا زیر چانه و گردن ادامه دهید ، به طوری که انگار هیچ آرایشی ندارید.

2.     از کرم پودری استفاده نمایید که پوست شما را مرطوب می نماید نه خشک. همانطور که سن شما بالاتر می رود، پوست شما نیاز بیشتری به مرطوب کننده و کرم پودر سرشار از مرطوب کننده پیدا می کند که استفاده از این کرم ها به زیبا و جوان نشان دادن شما کمک می نماید.

3.     هنگام استفاده از کانسیلر، دقت کنید که کرم به خوبی روی پوست شما پخش شود و با قرار گرفتن داخل چین و چروک ها آنها را بیشتر نشان ندهد.

4.     به کیف آرایش خود نگاهی بیاندازید، و هر سایه چشم براق ، روشن و پرزرق و برق دارید را یا دور بریزید یا به دختر و نوه هایتان بدهید. این محصولات  برای پوست های جوان و بدون چین و چروک عالی هستند اما برای پوستهای بالای 40 سال به نمایان  کردن خطوط و چین و چروک های چهره کمک می نمایند. در عوض سایه چشم های مات با رنگ های طبیعی بخرید.

5.     رنگ رژلب خود را عوض کنید.  بسیاری از زنان بالای 40 سا هنوز از رژلب هایی استفاده می کنند که 20 سال قبل استفاده می کردند، این رژلب ها دیگر مناسب اندازه لبها و رنگ پوست شما نمی باشند. از رنگهای استفاده نمایید که صورت شما را شاداب تر و درخشان تر نشان داده و آرایش شما را زیباتر می نماید.

6.     نحوه ی آرایش هر دهه را یاد بگیرید. هر دهه روش های مختلفی از آرایش دارد . همانطور که وقتی نوجوان بودید آرایش های زمان خود را یاد گرفتید، اکنون نیز با کمی دقت و تلاش می توانید آرایش روز را یاد بگیرید.

7.     مطمئن شوید که ریمل را به همه ی قسمتهای مژه، حتی مژه های کوتاه  هم زده اید. این کار سبب می شود تا جوان تر به نظر بیایید. اما زیاده روی نکنید. یک ریمل قهوه ای یا مشکی-قهوه ای برای 40+  بخرید. یک یا دو بار ریمل زدن کافیست تا چشمهایی باز و جوان تر داشته باشید.

8.     مراقب اندازه ی خط چشم خود باشید.  خط چشم ، گزینه ای عالی برای آرایش روزانه می باشد، با این حال، زیادی هر چیزی خوب نیست! از یک مداد نرم مشکی استفاده کنید که به آسانی بتوانید با آن خط چشم بکشید و طبیعی و زیبا به نظر برسید.

9.     محو کردن آرایش. ایجاد یک آرایش طبیعی بسیار مهم می باشد و این کار بدون محو کردن آرایش میسر نیست. با استفاده از یک قلم آرایش حرفه ای و اسفنج نرم آرایش خود را محو کنید تا حالتی طبیعی و زیبا به چهره شما بدهد.

10.   از رژ گونه های هلویی یا صورتی استفاده کنید که زیبایی و درخشش جوانی را به شما هدیه می دهد. از یک رژگونه مات استفاده کنید و آنرا به خوبی محو کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: