شنبه 07 مهر 1397 - 15:43:44

آموزش فر کردن مو با بابلیس

آموزش فر کردن مو با بابلیس مرحله به مرحله

8 ترفند فرکردن مو با بابلیس


آموزش فر کردن مو با بابلیس

امروز در این مقاله از سایت آموزش و زیبایی رژلب،‌ قصد داریم‌ با چند ترفند آموزش  فر کردن مو با بابلییس را به شما بیاموزیم. خیلی از افراد برنامه ها و مقاله های آموزشی را میبینند و مطالعه میکنند و سعی میکنند همان مدل فر را روی سر خودشان انجام بدهند اما درست شکل نمیگیرد و باعث خرابی موها میشود.  آموزش فر کردن مو با بابلیس  به ترتیب زیر است:

 

آموزش تصویری فر کردن مو


اگر میخواهید فرهای تمیز و یکدستی داشته باشید پس نه موها را صاف کنید نه زیادی شانه کنید. شاخه مو را به دور دستگاه بچرخانید و کمی از اسپری حالت دهنده روی آن بزنید.

 

آموزش فرکردن مو 



موها را به سمت جلوی سر بیارید و شاخه شاخه فر کنید. سپس پس از خنک شدن قسمت فر شده آن را با دم شانه یا سنجاق به شاخه های بیشتری تبدیل کنید. آخرین قسمت فر شده باید از جلوی سر دور باشد.

 

 

آموزش فر کردن مو با بابلیس



هر قسمتی که فر کردیم را توسط یک سنجاق کنار میگذاریم، پس از اینکه موها خنک شدن سنجاق ها را باز میکنیم سپس اسپری فیکس روی موها میزنیم که فرها حالت انعطاف پذیری خودشان را حفظ کنند.

 

آموزش فرکردن موی بلند

 

برای داشتن فرهای زیباتر‌ بهتر است از اتوی‌ مو‌ به جای بابیلیس استفاده کنید. مو‌ را دور دستگاه بپیچید تا فر شود.

 

آموزش فرکردن مو با بابلیس مرحله به مرحله



برای فر کردن موهای کوتاه تر از دستگاه کوچکتر استفاده کنید یا از قسمت کوچکتر دستگاه برای این قسمت ها استفاده کنید. سپس پس از خنک شدن از شانه دندانه بزرگی استفاده کنید و آنها را یواش شانه کنید، سپس کمی کرم حالت دهنده به دستانتان بزنید و کم کم به شاخه های فر‌شده بزنید.

 

آموزش کار با بابلیس



مدل دیگری از فر کردن مو با بابلیس به این صورت است‌ که ، مو‌ را تا 1/4 میله بابلیس بپیچانید و تا ریشه بالا بیرید. مو را به سمت عقب ببرید و حالت فر بودن ان را با اسپری فیکس کنید.

 

 

آموزش فرکردن موی بلند با بابلیس

 


برای داشتن فر بیشتر میتوانید 3/4 بخش موی خودتان را به دور دستگاه بپیچانید و در آخر دستگاه را به سمت راست بگیرید تا دم مو حالت دار شود. حتی میتوانید برای حالت دادن به دم مو از اتو‌ مو استفاده کنید.

 

 

فرکردن مو


برای داشتن این فر، بابلیس‌ را روی حالت متوسط بگذارید، سپس هر شاخه مو را از صورت عقب ببرید و یک سنجاق به آن بزنید و با تافت آن را روی سر فیکس کنید. سپس سنجاق ها را باز کنید، و ها را به آرامی شانه کنید تا فر ها کمی حالت موج دار و طبیعی بگیرند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: