دوشنبه 09 مهر 1397 - 18:07:42

شناخت انواع اکستنشن مو

 اکستنشن مو چیست؟

انواع موهای هیراکستنشن کدامند؟

 

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن مو یا همان هیراکستنشن اصطلاحی است که به اضافه کردن صحیح موی طبیعی یا مصنوعی، به روی موهای طبیعی مشتری گفته می شود. این روش اضافه کردن مو، تکنیکی جدید و مدرن است که با استفاده از آن میتوان  موها را آراسته کنیم و برای این عمل اکستنشن مو  از ابزارها یا دستگاه های مخصوص استفاده می کنیم. به علت این که با این تکنیک می توان موهای کم پشت و کوتاه را یک روزه به موهای پرپشت و بلند تبدیل کنیم. روش  اکستنشن مو بسیار مورد پسند دختر خانم ها و بانوان جوان قرار گرفته است. معمولا این روش برای خانم ها در سنین 18 تا 30 سال بسیار مناسب است.در این مقاله از سایت آموزشی آرایشی رژ لب در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

نکاتی درباره ی انواع موهای هیراکستنشن

  1. -موهای هیراکستنشن دسته ای با چسب نواری (جدید)

  2. -موهای  اکستنشن  دو سر باز

  3. -موهای هیراکستنشن دسته ای با چسب سوزنی

  4. -موهای اکستنشن  متری که دوخت دارند

  5. موهای  هیر اکستنشن دسته ای با چسب قاشقی

 

 

تعداد موی مورد نیاز برای اکستنشن موی یک سر

اگر بخواهیم به صورت موقت موها را بلند و پرپشت کنیم، تکنیک اکستنشن مو  کاربرد دارد. برای این عمل به 250 الی 300 تار موی اکستنشن و  با توجه به سلیقه مراجعه کننده برای نصب به روی موی طبیعی مراجعه کننده احتیاج است.
 

کاربرد اکستنشن مو

 اکستنشن مو تکنیکی است که علاوه بر پرپشت کردن و بلند کردن موها، می تواند برای رنگ و مش کردن موقت  مو نیز به کار برده شود.

برای این روش تنالیته رنگ مو مورد نظر خود را انتخاب کرده و اکستنشن کار خود را بابت انجام هایلایت مو یا مش مورد نظر در جریان قرار میدهید تا طبق نظر شما اکستنشن مو انتخاب شده و روی موهای طبیعی شما نصب گردد تا شما بتوانید هایلایت مو یا مش مو موقت داشته باشید.

این روش نیز برای خانم های باردار که رنگ کردن مو برایشان ضرر دارد،  مورد استفاده قرار میگیرد می شود.

اشخاصی که موهایشان را بصورت مرتب رنگ موی شرابی و یا رنگ موی مشکی می کنند، برای مش کردن موهایشان با  مواد شیمیایی دچار مشکل می شوند و تکنیک مش کردن روی موهایشان نتیجه دلخواهی نخواهد داشت  این افراد نیز می توانند با استفاده از تکنیک اکستنشن مو  موهای خود را مش کنند.

افرادی که به علت داشتن موهای ضعیف و شکننده نمی توانند موهایشان را رنگ مو یا دکلره مو  نمایند این روش کاربرد فراوانی برای آنها دارد اما باید توجه نمود که برای انجام صحیح اکستنشن مو  باید مراقب باشید پوست سر و موی مشتری آسیبی نبیند.

برای افرادی که مطابق با رنگ لباس و آرایششان، مش های فانتزی و رنگی را می پسندند نیز این روش بسیار مناسب است. شایان ذکر است یکی از مزیت های هیراکستنشن این است که به آسانی از روی مو جدا می شود.

 

 

کاربرد چسب مو در تکنیک  هیراکستنشن 

برای انجام تمام مراحل اکستنشن مو با چسب از دستگاه استفاده می شود. این روش اکستنشن مو  در صورتی که مراحل آن کاملا درست انجام شود، حدود3الی 6 ماه قابل استفاده است.

 

 

هیراکستنشن

 

معایب روش چسب مو در نصب اکستنشن مو یا همان هیراکستنشن

یکی از معایب چسب مو در روش نصب اکستنشن مو، پرحجم بودن اکستنشن مو روی سر است که ممکن است مراجعه کننده در  زمان استراحت و خوابیدن اذیت شود. هم چنین به علت دیده شدن چسب مو های نصب شده بر روی موهای طبیعی فرد ، این روش زیبایی چندانی نداشته باشد و نتیجه دلخواه را به مراجعه کننده ندهد.

 

 هیراکستنشن موها با چسب های سوزنی

همانطور که توضیح داده شد هیراکستنشن با چسب سوزنی نیز با دستگاه انجام می شود.

در مرحله اول اکستنشن مو با چسب سوزنی را بردارید، در زیر موهای طبیعی که انتخاب کرده و تقسیم بندی نموده اید  در ناحیه ریشه موی سر فرد بگذارید سپس از دستگاه برای گرم کردن چسب مو استفاده کرده و از دست کمک گرفته به سرعت ماساژ دهید تا چسب به اصطلاح خود رابگیرد و سفت شود. توجه کنید چسب سوزنی به ناحیه پوست سر و ریشه موها نچسبد. بعد از پایان کار، موطبیعی که روی آن اکستنشن مو یا همان هیراکستنشن قرار گرفته را رها نمایید.

 

مزیت روش اکستنشن مو

روش اکستنشن مو  با چسب سوزنی  به علت ظریف و نازک بودن چسب و فاقد حجم و ضخامت باعث میشود تا مراجعه کننده اذیت نشود و چسب موها دیده نشود و زیبایی اکستنشن مو رابیش تر میکند.

 

 

وصل کردن مواکستنشن یا همان هیراکستنشن  با رینگ

اکستنشن مو رینگی یا همان اکستنشن مو پرچی

دومین روش هیراکستنشن با رینگ انجام می شود. هیراکستنشن با رینگ روشی سرد است که با استفاده از این روش می توان موهای طبیعی  را بلند یا پرپشت نمود. بر اساس مدلی که می خواهید، موها را تقسیم بندی نمایید. بعد از انجام مراحل تقسیم بندی، از ناحیه پایین مو قسمتی را جدا کنید.سپس لایه جدا شده را با استفاده از کلیپس از بقیه موهای طبیعی  جدا نمایید.

رینگ را داخل قلاب مخصوص اکستنشن مو بگذارید. سپس با استفاده از قلاب مو را داخل رینگ قرار دهید. در این مرحله می توانید هم از موهای دو سر باز مخصوص هیراکستنشن و هم از موهایی که دارای چسب سوزنی است استفاده نمایید. اگر از موهای دارای چسب سوزنی استفاده کردید ناحیه انتهای مو که چسب سوزنی دارد را داخل رینگ بکشید و با استفاده از انبر مخصوص این کار رینگ را روی موی طبیعی و موی اکستنشن نصب نمایید. پس از انجام کار، قسمت دارای چسب را قیچی بزنید تا کار تمیزتر شود. در صورتی که میخواهید از موی دو سر باز استفاده نمایید ، موی دو سر باز را تا وسط طول مو، از رینگ رد کنید سپس وسط موی دو سر باز را به همراه موی سر و رینگ به کار رفته با استفاده از انبر مخصوص سفت کنید.

 

مزیت اکستنشن مو یا همان هیراکستنشن با نصب رینگ

در صورتیکه برای اکستنشن مو با رینگ از موی طبیعی استفاده کنیم ، دوام این روش بیشتر شده و فرم و حالت زیباتر و طبیعی تری به موها می دهد.

 

ترمیم اکستنشن مو با رینگ

در صورتی که بخواهید رینگ ها به مدت طولانی روی سر بماند ، در صورت رشد موها، اتفاقی که می افتد، رینگ ها همراه با رشد موها پایین آمده و موهای طبیعی مراجعه کننده اذیت می شود یا به اصطلاح کشیده میشود  . شما باید رینگ ها را از مو طبیعی و اکستنشن مو باز کرده و مجددا نزدیک به ریشه ، با انبر مخصوص سفت نمایید.

 

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: